Ja de Amerikaanse ook heel goed, maar de Engelse vond ik persoonlijk nog beter.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heb je die gezien? Schijnt echt wel goed geweest te zijn?
ah dat klinkt goed! Klinkt als iets wat in mijn straatje pastquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:30 schreef Abed het volgende:
[..]
Ja de Amerikaanse ook heel goed, maar de Engelse vond ik persoonlijk nog beter.
Een van de meest boeiende programma's eigenlijk in lange tijd. Maar ik ga dan ook al hard op Survivor, Lost, en Expeditie Robinson dus het zal wel aan mijn fetish liggen
Ja op tvgids stond 20:38 uur maar bij de aankondiging toenstraks zag ik 20:30 uur staan, dus eigenlijk ben ik een beetje in de war nuquote:
Begint om 20:38 ja. RTL4 laat GTST altijd uitlopen als ze concurrentie op een andere zender vermoeden...NET5 strikes back door gewoon later te programmeren, mooi is dat.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja op tvgids stond 20:38 uur maar bij de aankondiging toenstraks zag ik 20:30 uur staan, dus eigenlijk ben ik een beetje in de war nu
Mijn computerklok sprong net op 20.30 uurquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja op tvgids stond 20:38 uur maar bij de aankondiging toenstraks zag ik 20:30 uur staan, dus eigenlijk ben ik een beetje in de war nu
Helemaal eens.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
ah dat klinkt goed! Klinkt als iets wat in mijn straatje past.....alleen ER vind ik zo tegenvallen de laatste jaren. Ik bedoel...Armana als winnaar...kom op nou. Heeft niks meer met survivallen te maken.
Ja irritant is dat. Extra reclame er tussendoor denk ik.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Begint om 20:38 ja. RTL4 laat GTST altijd uitlopen als ze concurrentie op een andere zender vermoeden...NET5 strikes back door gewoon later te programmeren, mooi is dat.
Dat vind ik zo irritant bij rtl4. Ik ben al minstens 10 jaar gestopt met kijken naar GTST.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Begint om 20:38 ja. RTL4 laat GTST altijd uitlopen als ze concurrentie op een andere zender vermoeden...NET5 strikes back door gewoon later te programmeren, mooi is dat.
kneuterig.....hoop het niet.....Nederlanders kunnen wel goed zeurenquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:35 schreef Abed het volgende:
De Engelse variant heeft een mannenseizoen en een vrouwenseizoen, beide heel sterk. Voorkeur naar het mannenseizoen wel. Meer humor om de ellende te verdrijven.
Die Engelsen weten het beter samen te rooien en is allemaal net iets puurder dan het Amerikaanse seizoen.
Ik denk dat de Nederlandse variant wat kneuteriger is met meer gezeur, maar hoop het niet.
en baarden droog fohnenquote:
Nee, hooguit als voice over af en toe als het eenmaal begonnen is.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:39 schreef tralalala het volgende:
Even kijken of het wat is.Hopelijk niet teveel Arie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |