Dit! Hoe moeten wij de voorwaarden van je inboedelverzekering weten?quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:44 schreef Spooky4u het volgende:
Heb je dit al aan het verzekering gevraagd?
De vraag is waarom jij de voorwaarden van je eigen verzekering niet leest.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:38 schreef lizzylovegood het volgende:
HELP!
Onze wasmachine is van een randje van 10 cm af getrild. Super kut natuurlijk, vol voorover en stuk!
De vraag is; wordt dit gedekt door je inboedelverzekering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee, sorry, mijn inboedelverzekering dekt geen schade van derden.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:38 schreef lizzylovegood het volgende:
De vraag is; wordt dit gedekt door je inboedelverzekering?
quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:34 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nee, sorry, mijn inboedelverzekering dekt geen schade van derden.
Die van mij en die van mijn ouders blijven anders gewoon op hun plek staan.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:15 schreef Ivo1985 het volgende:
Het mag immers algemeen bekend zijn dat tijdens het centrifugeren de wasmachine niet op zijn plaats zal blijven staan,
Als een wasmachine helemaal perfect waterpas staat dan blijft hij dat idd.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:14 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Die van mij en die van mijn ouders blijven anders gewoon op hun plek staan.
quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:34 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nee, sorry, mijn inboedelverzekering dekt geen schade van derden.
Op een betonnen ondergrond die waterpas is, met een machine die goed gebalanceerd is zou dat kunnen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:14 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Die van mij en die van mijn ouders blijven anders gewoon op hun plek staan.
Tussen op zijn plek blijven staan en een dansje maken zit nogal een groot verschil. Of je zorgt dat het ding waterpas staat. Lukt dat helemaal niet wegens beroerde ondergrond enzo, kun je er altijd nog een stapel grindtegels op leggen. Maar goed dat is achteraf.quote:Op maandag 25 januari 2016 17:27 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Op een betonnen ondergrond die waterpas is, met een machine die goed gebalanceerd is zou dat kunnen.
Op een verhoging die mee kan trillen, op een houten vloer die mee trilt en/of als de machine door slijtage van de lagers niet meer helemaal in balans is, zal de machine iets bewegen.
Wasmachines die hun hele levensduur op exact dezelfde positie blijven staan zijn eerder uitzondering dan regel.
hoe had je dat precies in gedachte? Wel de evt schade aan de vloer ofzo?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:09 schreef emil23 het volgende:
Meestal wordt enkel de gevolgschade vergoed minus het eigen risico.
Klopt, stel dat door de val van de wasmachine er water is gaan lekken en je parketvloer naar de haaien is, wordt vaak de vloer wel vergoed. Had collega toevallig vorige maand.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 06:49 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
hoe had je dat precies in gedachte? Wel de evt schade aan de vloer ofzo?
de wasmachine is onderdeel van de inboedel, dus die moet ook meegerekend.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 07:24 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Klopt, stel dat door de val van de wasmachine er water is gaan lekken en je parketvloer naar de haaien is, wordt vaak de vloer wel vergoed. Had collega toevallig vorige maand.
Bij een ongelukkige val van mijn iPad werd ook een nieuwe vergoed (met aftrek van eigen risico).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |