Ze gaan hem resettenquote:
dat doen al die hosting boeren.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:23 schreef borbit het volgende:
[..]
Ze gaan hem resettenBen benieuwd.
Wel een beetje sneaky dat ze bij zowat alle producten overall een actie prijs laten zien. Tot je verder kijkt en dat dan enkel voor de eerste maand is en dan direct 2 keer zo duur gaat.
Ik heb het idee dat ze heel betrouwbaar zijn maar dat komt eigenlijk alleen maar omdat ik met enige regelmaat langs hun kantoor rijd
De webdav van Stack is op z'n zachtst gezegd niet heel snelquote:Op woensdag 16 maart 2016 15:22 schreef Maanvis het volgende:
tips om het fatsoenlijk met een synology diskstation te laten werken zijn ook welkom (ik zit echt niet te wachten om voor elk mappenpaar een aparte account aan te maken in mijn stack omdat de cloudstation webdav client van synology zo brak is dat ie maar per account 1 mappenpaar kan syncen)
Allemaal ook super traag, als je daar >10TB naartoe wilt sturen dan ben je wel even bezig.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:23 schreef oheng het volgende:
Onbeperkte opslag is helemaal geen probleem:
backblaze.com
backdrive.nl
code42.com
jottacloud.com
etc.
Allemaal onbeperkt voor 5 a 7,50 per maand.
Duurt lang om te syncenquote:Op donderdag 17 maart 2016 17:00 schreef µ het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen?
Voornamelijk de mensen met >10TB.
met veel kleine bestanden? ik heb mijn owncloud mysql anders ingesteld waardoor ie veel sneller isquote:
Kostte mij naar amazon een dag of 5, upload kon beter (average van minder dan 200mbit/s). Dus ben benieuwd of er goedkope providers zijn die dit sneller kunnenquote:
Toevallig inmiddels een oplossing gevonden om de uploadsnelheid via webdav te verhogen?quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:55 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
De webdav van Stack is op z'n zachtst gezegd niet heel snelIk heb grote moeite om maar een paar kleine kutfolders via die manier te kunnen copy/pasten. Ach ja, ies gratiesch he?
Ik zit er door stack inmiddels wel aan te denken mijn hosting over te zetten naar Transip.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:23 schreef Woods het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag stond er een stuk over dit bedrijf in de Volkskrant. Ze voeren deze strategie omdat het goedkoper is dan reclame op tv e.d. en hopen op mond op mond reclame enzo.
Ik denk dat er meer mensen worden toegelaten op het gratis tarief als meer mensen een betaald abonement nemen.
Veel kleine bestanden uploaden is via bijna elk protocol gewoon traag. Maar volgens mij hebben ze afgelopen jaar aardig wat verbeterd dus het zou best kunnen dat het inmiddels sneller werkt dan ten tijde van die post uit maart.quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:49 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Toevallig inmiddels een oplossing gevonden om de uploadsnelheid via webdav te verhogen?
Ik heb m'n accounts nog niet echt nodig gehad, dus ik heb er ook helemaal niets mee gedaan.quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:49 schreef GuitarJJ het volgende:
Toevallig inmiddels een oplossing gevonden om de uploadsnelheid via webdav te verhogen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |