quote:Jort Kelder zette zijn belastingstrookje online omdat hij boos is over de hoge belasting die hij moet betalen. De arme jongen houdt maar een kleine 9-duizend euro over van de 20 die hij verdient.
Aangeslagen door zoveel onrecht twitter hij: ”Blue Monday, zeg dat wel. Door lastenverlichting hou ik deze maand ¤111 meer over. 45,3% van m’n geld mag ik houden!”
bron: http://www.show.nl/video/(...)ie-hij-moet-betalen/twitter:jortkelder twitterde op maandag 18-01-2016 om 19:01:56#BlueMonday, zeg dat wel. Door lastenverlichting hou ik deze maand ¤111 meer over. 45,3% van m'n geld mag ik houden! https://t.co/UZaxfteSla reageer retweet
En dat vluchtelingen een gratis huis krijgen, vergeet die roeptoeters niet.quote:Op donderdag 21 januari 2016 09:35 schreef TARDIS. het volgende:
Inb4 allemaal users die vinden dat hij niet mag klagen omdat hij toch gewoon negenduizend overhoudt en het niet in perspectief kunnen plaatsen.
verzin eens wat nieuws om over te zeuren jorttwitter:jortkelder twitterde op donderdag 26-09-2013 om 11:27:07Nivelleren, de feiten: deze onverzekerde zelfstandige betaalt ¤189k belasting (54%), ex-winstbel. en 27k Rijkentax. http://t.co/vhuFn6Bvdq reageer retweet
Niet iedereen rijdt een kale A4 natuurlijk.quote:Op donderdag 21 januari 2016 09:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
¤ 2400,- bijtelling voor een leaseauto?
Voor vier weken werken krijgt hij ongeveer 10 keer het salaris van iemand die dagelijks de Scania-fabriek in loopt. Houdt ie per saldo toch mooi een 6 a 7 keer hoger netto inkomen over. En dat zonder een flinke verantwoordelijkheid of risico zoals een minister, CEO of ondernemer (columpjes schrijven, bij DWDD aan tafel zitten en spreken op seminars vind ik nu niet echt ondernemen)quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:03 schreef static het volgende:
Hij heeft wel een punt. Van de 4 weken per maand werk je er 2 die je naar de belasting e.d. mag brengen.
Ja, en?quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:23 schreef bleiblei het volgende:
Voor vier weken werken krijgt hij ongeveer 10 keer het salaris van iemand die dagelijks de Scania-fabriek in loopt. Houdt ie per saldo toch mooi een 6 a 7 keer hoger netto inkomen over.
Och meid toch..... je laat toch maar mooi even zien dat vrouwen moeite hebben met iets in perspectief zijn....quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hij moet niet zielepieten. Als ie voor 20k werk zou afleveren had ie een punt
Maar de belastingdienst heeft er wel voor gekozen om de auto als melkkoe neer te zetten in ons belastingsysteem.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:41 schreef Cracka-ass het volgende:
Moet wel gezegd dat het privé rijden van een zakelijke (dure) auto het beeld vertekend.
De fiscus heeft niet gekozen voor zo'n auto of constructie. Dat gedeelte vind ik derhalve krokodillentranen. Zonder die auto zou hij >50% overhouden.
quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Och meid toch..... je laat toch maar mooi even zien dat vrouwen moeite hebben met iets in perspectief zijn....
Goed van je!
Klopt en neequote:Op donderdag 21 januari 2016 10:46 schreef bleiblei het volgende:
[..]Hilarisch
.
ik heb net op de wc gekeken en er hangt toch echt een leuter, maar blijkbaar raakt mijn mening je persoonlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |