wie bedoel je ?quote:Op donderdag 28 januari 2016 07:43 schreef tong80 het volgende:
Wat een lelijk wijf is het. Geen vlees te bekennen. Enorme gratenkut. Vreselijk. Meer ribben dan borsten. Ademt ze nog wel natuurlijk ?
Die doos. De magere haring.quote:
Eef is een grotere bitch dan Syl en Saab bij elkaar.quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:15 schreef Copycat het volgende:
Wat zit Evert dwars zeg, wat een simpleton-verhaaltje.
Het regent! Oh nee, dat heeft Sabia al gepost ... Kut. Nu doe ik haar na.
Is ook. Man, man.
Ja, hoe zou het zijn met Dorte? De vaste oppas, die mag tegenwoordig ook niet meer als decoratie dienen op de sylvie's.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:35 schreef Copycat het volgende:
Uithaal ...
Item op privé tv ...
Ganz krank im kopf, dort.
quote:Op donderdag 28 januari 2016 07:43 schreef tong80 het volgende:
Wat een lelijk wijf is het. Geen vlees te bekennen. Enorme gratenkut. Vreselijk. Meer ribben dan borsten. Ademt ze nog wel natuurlijk ?
Check.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Iedere vrouw heeft meer ribben dan borsten.
Ze doen beide enorm kinderachtig, mijn God. Zijn ze 12 ofzo?quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:35 schreef Copycat het volgende:
Uithaal ...
Item op privé tv ...
Ganz krank im kopf, dort.
Ik zie alleen Evert heel kinderachtig dingen volledig uit verband rukken. Die is 6.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:58 schreef yvonne het volgende:
Ze doen beide enorm kinderachtig, mijn God. Zijn ze 12 ofzo?
quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:35 schreef loveli het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie alleen Evert heel kinderachtig dingen volledig uit verband rukken. Die is 6.
Dit bedoel ik. En er nog trots op zijn ook.quote:
Doe eens normaal man. Als je op zo'n toon over een dik iemand zou praten, had je allang allemaal mensen op je dak gehad.quote:Op donderdag 28 januari 2016 07:43 schreef tong80 het volgende:
quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Vanessa Bontje.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:33 schreef Tuinfluitert het volgende:
Kopiëren blijkt voor Sylvie Meis dé manier om te reageren op Sabia. Haar Instagram-uithaal is het tweede voorbeeld in korte tijd. Vanessa Bontje en Maarten Steendam bespreken in Privé TV wat er achter zit.
http://www.telegraaf.nl/t(...)_Sabia_sarren__.html
Die commentaren doen me denken aan reacties van schoolmeisjes op FB foto's. En dan achter haar rug met elkaar roddelen wat ze echt denken.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:18 schreef aeaeae het volgende:
https://www.instagram.com(...)-by=sabia_boulahrouz
Nogal gekke verhoudingen
Klopt ook niet. Sabia is een tikje 'steviger' dan deze gemanipuleerde foto..quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:18 schreef aeaeae het volgende:
https://www.instagram.com(...)-by=sabia_boulahrouz
Nogal gekke verhoudingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |