Niet.quote:Op donderdag 21 januari 2016 03:59 schreef Tyr80 het volgende:
Hoe kun je jezelf nog in de spiegel kijken als je dit soort beleid uit moet voeren als Duitse politieagent...
Net zoals men ontkende dat in Duitsland asielzoekers de vrouwen hadden aangerand?quote:Op donderdag 21 januari 2016 04:13 schreef Za het volgende:
De politie ontkent gerucht: 13-jarige werd niet verkracht door buitenlanders, het verhaal zou een leugen zijn.
http://www.huffingtonpost(...)uecht_n_9015444.html
800 vrouwen inmiddels meen ik? Ik ben niet actief in deze topicreeks, maar mogelijk is er al beeldmateriaal ergens waarnaar je kunt verwijzen, of zijn de 800 groeps aanrandingen/verkrachtingen niet opgemerkt in de menigte?quote:Op donderdag 21 januari 2016 04:33 schreef MisterCe het volgende:
Net zoals men ontkende dat in Duitsland asielzoekers de vrouwen hadden aangerand?
Dat was rechtse Europese propaganda.quote:Op donderdag 21 januari 2016 04:33 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Net zoals men ontkende dat in Duitsland asielzoekers de vrouwen hadden aangerand?
Alleen in Keulen al, dus zonder de andere steden als Hamburg meegerekend.quote:
Wordt toch gezegd dat het door een arts bevestigd is?quote:Op donderdag 21 januari 2016 04:13 schreef Za het volgende:
De politie ontkent gerucht: 13-jarige werd niet verkracht door buitenlanders, het verhaal zou een leugen zijn.
http://www.huffingtonpost(...)uecht_n_9015444.html
Ja, heb je daar bewijs voor? Iedereen kan alles verzinnen. Mensen hebben zoveel redenen om zulke dingen over vluchtelingen te verzinnen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 05:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wordt toch gezegd dat het door een arts bevestigd is?
Staat in de OP.quote:Op donderdag 21 januari 2016 05:49 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ja, heb je daar bewijs voor? Iedereen kan alles verzinnen. Mensen hebben zoveel redenen om zulke dingen over vluchtelingen te verzinnen.
Weet je wat enger is? Mensen die alles klakkeloos overnemen en geloven.
Maar geloof je wel wat er in Keulen is gebeurd?quote:Op donderdag 21 januari 2016 05:49 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ja, heb je daar bewijs voor? Iedereen kan alles verzinnen. Mensen hebben zoveel redenen om zulke dingen over vluchtelingen te verzinnen.
Weet je wat enger is? Mensen die alles klakkeloos overnemen en geloven.
Hoezo 'nu jij weer'? Dit is geen triest spelletje.quote:Op donderdag 21 januari 2016 05:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Staat in de OP.
Aangezien hij zijn baan en licentie kan verliezen door daarover te liegen lijkt mij dat niet waarschijnlijk. Daarnaast heeft de Duitse politie dit soort dingen al eerder in de doofpot geprobeerd te stoppen. Nu jij weer.
Nogmaals, het kan aan mij liggen - het kan aan het tijdstip liggen, maar waar in de bron staat dat haar vingernagels zijn uitgetrokken?quote:Op donderdag 21 januari 2016 05:54 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Maar geloof je wel wat er in Keulen is gebeurd?
Geloof je dat die imam dit heeft gezegd?
Imam: 'slachtoffers Keulen zelf schuldig'
Imam: 'slachtoffers Keulen zelf schuldig'
Geloof je dat de familieleden een advocaat hebben ingeschakeld?
Geloof je dat haar vingernagels zijn uitgetrokken of heeft ze dit zelf gedaan?
Dus omdat het er maar 1 keer instaat doet het er niet toe?quote:Op donderdag 21 januari 2016 06:18 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Hoezo 'nu jij weer'? Dit is geen triest spelletje.
Ik zie ook wel dat het in de OP staat. Het kan aan mij liggen, het kan ook aan het tijdstip liggen, maar in de bron komt het echter maar 1 keer, ergens onderaan, voor dat er een doktersverklaring is. Terwijl het in de OP wel twee keer voorkomt. Is mijns inziens ook geen "bewijs". Nogmaals, iedereen kan roepen dat ze een doktersverklaring hebben.
Oh, daarnaast weten we ook hoeveel en hoevaak vrouwen verkrachtingen hebben verzonnen. Dat is nou eenmaal makkelijk als vrouw.
Wat wil die arts bevestigen?quote:Op donderdag 21 januari 2016 06:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus omdat het er maar 1 keer instaat doet het er niet toe?
Jammer genoeg voor jou is het bevestigd door een arts.
Wat voor bewijs wil je? Dat ze tijdens de verkrachting het even filmen?
Hoe kan die arts nou weten dat het immigranten waren?quote:Op donderdag 21 januari 2016 06:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jammer voor mij? Jij bent degene die staat te popelen dat het om een echte verkrachting gaat.quote:Op donderdag 21 januari 2016 06:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom zou 30 uur niet kunnen volgens jou?quote:Op donderdag 21 januari 2016 07:18 schreef Montagui het volgende:
30 uur?
3 uur lijkt me een stuk geloofwaardiger.
Dat de berichtgeving in Rusland wordt 'opgeleukt' met jaren oude beelden:quote:EPOCH TIMES rief die Berliner Polizei an und erhielt von einer Sprecherin folgende offizielle Aussage:
„Nach Ermittlungen der Polizei gab es weder eine Entführung noch eine Vergewaltigung. Nähere Angaben werden zum Schutz der Persönlichkeit nicht bekannt gegeben.“
Auf Nachfragen fügte die Sprecherin hinzu, dass die Ermittlungen noch nicht abgeschlossen seien, dass dies jedoch das Ergebnis der bisherigen Ermittlungen sei.
Dat er nogal wat twijfels zijn bij het verhaal:quote:Der russische Sender bezog in seinen Bericht auch ein Video ein, das die Hackergruppe Anonymous.Kollektiv am 14. Januar postete. Ein mehrere Jahre altes Video, in dem ein unbekannter Deutscher mit Migrationshintergrund detailliert beschreibt, wie er gemeinsam mit sechs anderen Personen ein minderjähriges Mädchen vergewaltigt habe, das „noch Jungfrau“ gewesen sei.
quote:Die Deutsche Welle veröffentlichte mittlerweile einen langen Bericht in russischer Sprache, der die Meldung eine Lüge nannte.
Door zijn selectie van brontekst gedraagt TS zich precies zoals de NPD die dit gerucht een mooie aanleiding vonden om maar weer eens tegen migranten te demonstreren.quote:tobt in der Socialmedia Streit, ob die Meldung Wahrheit oder „rechte Propaganda“ sei
Serieus?quote:Op donderdag 21 januari 2016 07:59 schreef Megumi het volgende:
Blij dat ik niet in Berlijn of Keulen woon.
Natuurlijk en zie de relevantie verder ook niet met Nederland dit soort nieuws.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |