abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 januari 2016 @ 07:14:41 #26
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159273439
Toch fijn dat de altijd evenwichtige en objectieve Russische media aanwezig is om de achtergehouden misstanden in Europa bloot te leggen _O_ _O_ _O_ _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_159273440
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 06:34 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Dus omdat het er maar 1 keer instaat doet het er niet toe?

Jammer genoeg voor jou is het bevestigd door een arts.

Wat voor bewijs wil je? Dat ze tijdens de verkrachting het even filmen?
Jammer voor mij? Jij bent degene die staat te popelen dat het om een echte verkrachting gaat.

Is dat alles wat je eruit hebt gehaald? Ik zeg dat dit hele ""nieuwsbericht"" rammelt aan alle kanten.

En nee, ik zeg dat het helemaal niks zegt dat er in dít bericht staat dat er een doktersverklaring is.
Protège moi de mes désirs.
pi_159273441
30 uur?

3 uur lijkt me een stuk geloofwaardiger.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_159273465
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 07:18 schreef Montagui het volgende:
30 uur?

3 uur lijkt me een stuk geloofwaardiger.
Waarom zou 30 uur niet kunnen volgens jou?
pi_159273585
TS heeft zijn OP wel heel selectief samengesteld uit de brontekst. Hier wat citaten uit de bron die niet in de OP terecht zijn gekomen:

quote:
EPOCH TIMES rief die Berliner Polizei an und erhielt von einer Sprecherin folgende offizielle Aussage:

„Nach Ermittlungen der Polizei gab es weder eine Entführung noch eine Vergewaltigung. Nähere Angaben werden zum Schutz der Persönlichkeit nicht bekannt gegeben.“

Auf Nachfragen fügte die Sprecherin hinzu, dass die Ermittlungen noch nicht abgeschlossen seien, dass dies jedoch das Ergebnis der bisherigen Ermittlungen sei.
Dat de berichtgeving in Rusland wordt 'opgeleukt' met jaren oude beelden:
quote:
Der russische Sender bezog in seinen Bericht auch ein Video ein, das die Hackergruppe Anonymous.Kollektiv am 14. Januar postete. Ein mehrere Jahre altes Video, in dem ein unbekannter Deutscher mit Migrationshintergrund detailliert beschreibt, wie er gemeinsam mit sechs anderen Personen ein minderjähriges Mädchen vergewaltigt habe, das „noch Jungfrau“ gewesen sei.
Dat er nogal wat twijfels zijn bij het verhaal:
quote:
Die Deutsche Welle veröffentlichte mittlerweile einen langen Bericht in russischer Sprache, der die Meldung eine Lüge nannte.
quote:
tobt in der Socialmedia Streit, ob die Meldung Wahrheit oder „rechte Propaganda“ sei
Door zijn selectie van brontekst gedraagt TS zich precies zoals de NPD die dit gerucht een mooie aanleiding vonden om maar weer eens tegen migranten te demonstreren.
pi_159273594
De politie heeft de schijn tegen na Keulen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  donderdag 21 januari 2016 @ 07:59:39 #32
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_159273621
Blij dat ik niet in Berlijn of Keulen woon.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_159273684
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 07:59 schreef Megumi het volgende:
Blij dat ik niet in Berlijn of Keulen woon.
Serieus? :') _O-
Protège moi de mes désirs.
  donderdag 21 januari 2016 @ 08:12:44 #34
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_159273701
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 08:10 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Serieus? :') _O-
Natuurlijk en zie de relevantie verder ook niet met Nederland dit soort nieuws.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_159273704
Kom maar terug als er een betere bron is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')