SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik vind dit wel een compliment.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, sowieso niet boven 75 ofzo
ik ook hoorquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:32 schreef Amarantha het volgende:
Fera en ik hebben gewoon veel om te knuffelen.
"Eet veel light producten" xDquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had zo afspraak gemaakt met dietiste.
Ik ben benieuwd.
Ik geloof dat ik me vies ga ergeren.
waarom doe je het dan?quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had zo afspraak gemaakt met dietiste.
Ik ben benieuwd.
Ik geloof dat ik me vies ga ergeren.
ik geloof dit nietquote:
Omdat ik wel geloof dat het nuttig kan zijn, maar niet als er een domme deerne zitquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom doe je het dan?
is net zo als stoppen met roken als je gewoon wil roken je moet er wel voor gaan anders heeft het weinig zin
Terecht. Geen geld aan uitgeven.quote:
Je weegt 57 kilo. Hoe kunnen je benen dik lijken?quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
Van beide benen is ongeveer een inch afgegaan bij mij. Vind ze nu eigenlijk niet eens meer echt dik lijken.
Goed zo. Want dat is het ook niet.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
Van beide benen is ongeveer een inch afgegaan bij mij. Vind ze nu eigenlijk niet eens meer echt dik lijken.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je weegt 57 kilo. Hoe kunnen je benen dik lijken?
Nice.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik krijg het vergoed huehuehuehue
stopquote:
Omdat ik doorverwezen ben door psych.quote:
Ik ben nu ook lichter dan Heppie.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:35 schreef Fok-it het volgende:
Denk dat ik 8 kilo zwaarder weeg dan Fera.
Vanwege de proporties kan dat lijken. En vind het niet prettig/mooi als de bovenbenen tegen elkaar aan schuren.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je weegt 57 kilo. Hoe kunnen je benen dik lijken?
Dat lijkt me ZOOOOO kut.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vanwege de proporties kan dat lijken. En vind het niet prettig/mooi als de bovenbenen tegen elkaar aan schuren.
quote:
ik heb dat soms een dagquote:
Disciplinequote:
Is vrij normaal als je vrouw bent denk ik.quote:
Wil het natuurlijk wel. Maar eerst maar eens 90 bereikenquote:
ja tocht het nu lekker door?quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is vrij normaal als je vrouw bent denk ik.
Maar heb momenteel even thigh gap. Voelt wel meer, ehm, geventileerd.
Ik had dat ook nog toen ik veel lichter was.quote:
warm waterquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wil het natuurlijk wel. Maar eerst maar eens 90 bereiken
Ik vond het niet heel bijzonder moet ik eerlijk zeggenquote:
werkt dat echtquote:
Hoeveel weken doe je daar over denk je?quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
niet 2x7k kcal in een deficit zitten maar 7x en je zit op 85
misschien ruikt de omgeving dan minder lekkerquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja zo blijft het ook lekker ruiken toch![]()
Ligt eraan hoeveel je in een deficit wil zitten he.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeveel weken doe je daar over denk je?
Ik wil wel weer sporten. Voel me gemotiveerd sinds ik uit het ziekenhuis ben.quote:
Ja oke. 1,5k per dag moet wel lukken opzichquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel je in een deficit wil zitten he.
doe gewoon rustigquote:
het is zo heerlijkquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond het niet heel bijzonder moet ik eerlijk zeggen
jij bent toch al vel over bot?quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik ben 6kg afgevallen sinds toen
maar ik ben ook minder gaan vreten volgens mij
Gewoon week ziekenhuis.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke. 1,5k per dag moet wel lukken opzich
Moet ik jou causaal en correlatie uit gaan leggen?quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:40 schreef Paxcon het volgende:
maar ik ben ook minder gaan vreten volgens mij
Als ik binnen me bereik blijf nietquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar dan moet je misschien wel af van het kleine beetje siroop.
We hebben het laatst uitgerekend, dan word het wel karig qua eten als je op 1,5k wil blijvenquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik binnen me bereik blijf niet
ja leg ff uitquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet ik jou causaal en correlatie uit gaan leggen?
rechtsback laatste jarenquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:41 schreef McGrath het volgende:
paxcon, wat was jouw positie altijd in het veld?
Ja misschien. 2000 zou beter zijnquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:41 schreef Lokasenna het volgende:
Als lange man 1500kcal per dag eten klinkt wel als erg weinig.
Mits je geen cheat days hebt qua ongezonde dingen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja misschien. 2000 zou beter zijn
Verlies je 7k in 2 weken
ik kan je wel een artikel uit het BW geven over causaal verband bij onrechtmatige daadquote:
Ik aimde 500 altijd ja.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:42 schreef Fera het volgende:
Fokkie, gewoon -500 kcal. Het hoeft ook niet supersnel te gaan.
Lijkt me fijner om dat iets langer vol te houden dan korter een 1500kcal crashdieet.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja misschien. 2000 zou beter zijn
Verlies je 7k in 2 weken
Dat kan wel. Maar dan mag je niks meer eten de hele dagquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mits je geen cheat days hebt qua ongezonde dingen.
Er zijn maar weinig mensen die crash-dagen volhouden.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan wel. Maar dan mag je niks meer eten de hele dag
Maar een crash-dag en een cheat dag combineren kan ook natuurlijk toch? Of werkt het dan niet meer optimaal?
Makkelijk. Gewoon de verpakking lezenquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:43 schreef supersof het volgende:
ik weet niet eens hoe ik die calorieën bij moet houden joh
wat een gedoe
er zijn wel appsquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:43 schreef supersof het volgende:
wat een gedoe
nee kost te veel tijdquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Makkelijk. Gewoon de verpakking lezen
Je kan je beter gewoon elke dag aan je kcal houden. Is veel makkelijker. Je moet sowieso leren om je in te houden, voor de langere termijn.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan wel. Maar dan mag je niks meer eten de hele dag
Maar een crash-dag en een cheat dag combineren kan ook natuurlijk toch? Of werkt het dan niet meer optimaal?
lijkt me vermoeiendquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
er zijn wel apps
heb het ooit twee dagen volgehouden
Dit. Cheatdagen kunnen prima als je je in kan houden.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kan je beter gewoon elke dag aan je kcal houden. Is veel makkelijker. Je moet sowieso leren om je in te houden, voor de langere termijn.
Heb ik ook ooit gedaan ja. Maar te secuur hou ik na een tijd ook niet bij.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
er zijn wel apps
heb het ooit twee dagen volgehouden
ja echt heel saaiquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:44 schreef supersof het volgende:
[..]
lijkt me vermoeiend
maarja als je het wil dan doe je het wel
Als het niet nodig is zou ik het ook niet doen. Als jij gewoon goed eet en op gewicht blijft is het prima toch?quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:43 schreef supersof het volgende:
wat een gedoe
Uhu. I knowquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kan je beter gewoon elke dag aan je kcal houden. Is veel makkelijker. Je moet sowieso leren om je in te houden, voor de langere termijn.
Ja ik zit laatste jaar altijd rond hetzelfde gewichtquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Als het niet nodig is zou ik het ook niet doen. Als jij gewoon goed eet en op gewicht blijft is het prima toch?
Gewoon je lichaam aan te leren dat het om de kwaliteit gaat en niet om de kwantiteit.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu. I know
Dat is best wel lastig, misschien wel het lastigst omdat het in je systeem zit
Daarom de nieuwe gewoonten aanleren.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu. I know
Dat is best wel lastig, misschien wel het lastigst omdat het in je systeem zit
ik doe dat ook doordeweeks hoorquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk niet dat ik schranzen in het weekend ooit ga opgeven :$
Dat hou je geen dagen vol neequote:Op woensdag 20 januari 2016 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
500 kcal dagen beetje bouilon en beetje groente.
Meestal doe ik dan wel beschaafd.quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meestal doe ik dan wel beschaafd.
Maar in het weekend gewoon nog een keer opscheppen en dubbel lunchen enzo.
Maar het is zo koud de komende 2-3 maandenquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:46 schreef Fera het volgende:
Ik ga misschien toch weer hardlopen proberen.
Kom sporten bij Basic Fit danquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:46 schreef Fera het volgende:
Ik loop tegenwoordig ook hardquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:46 schreef Fera het volgende:
Fax liep vies te schransen dit weekendquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook wel een beetje een varkentje fax.
Fatty4lifequote:Op woensdag 20 januari 2016 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook wel een beetje een varkentje fax.
Helemaal niet johquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fax liep vies te schransen dit weekend
Huh?quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:49 schreef supersof het volgende:
hebben jullie ooit iemand horen zeggen dat ze te korte spieren hebben om te fietsen???
Je krijgt het lekker warm als je beweegt.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar het is zo koud de komende 2-3 maanden
Oké. Betaal jij mijn abo?quote:
Dat is bullshit.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:49 schreef supersof het volgende:
hebben jullie ooit iemand horen zeggen dat ze te korte spieren hebben om te fietsen???
Ja raar tochquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:49 schreef supersof het volgende:
Ik kan me er sowieso erg weinig bij voorstellen? Kunnen ze dan de trappers niet rond krijgen ofzo?quote:
Ik heb geen idee hoe hij het bedoeldequote:Op woensdag 20 januari 2016 23:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan me er sowieso erg weinig bij voorstellen? Kunnen ze dan de trappers niet rons krijgen ofzo?
Ze denken dat ze dan te korte spieren hebben, die alleen korte bewegingen kunnen doen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe hij het bedoelde
Als Heppie mij van sushi voorziet elke maand welquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Je krijgt het lekker warm als je beweegt.
[..]
Oké. Betaal jij mijn abo?
Ja dat ze dan denken dat ze niet kunnen turnen, oke, kan me bij de gedachte iets voorstellen. Maar fietsen?quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze denken dat ze dan te korte spieren hebben, die alleen korte bewegingen kunnen doen.
lolquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze denken dat ze dan te korte spieren hebben, die alleen korte bewegingen kunnen doen.
Ja, is ook bullshit verder.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat ze dan denken dat ze niet kunnen turnen, oke, kan me bij de gedachte iets voorstellen. Maar fietsen?
Bij lange na nietquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was het erger dan boterhammen met kaas, patat met pindasaus en een pizza?
Ik fiets soms als warming up in de gym, maar na 10 minuten heb ik dat wel gezienquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:52 schreef Lokasenna het volgende:
Gewoon de 80km per week fietsen toch. Om fit te blijven.
Dat is niet goed voor je dieet.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als Heppie mij van sushi voorziet elke maand wel
In de gym is dat ook echt vreselijk geestdodend saai.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik fiets soms als warming up in de gym, maar na 10 minuten heb ik dat wel gezien
Cardio in de gym is inderdaad wel een van de meest verschrikkelijke dingen ter wereld.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In de gym is dat ook echt vreselijk geestdodend saai.
Zelfs buiten is het vreselijk saai, maar moet toch naar werk fietsen.
Daarom loop ik soms naar de sportschool. Heb ik in ieder geval al cardio gehadquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik fiets soms als warming up in de gym, maar na 10 minuten heb ik dat wel gezien
Crosstrainer is nog wel te doen met televisie ervoor.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Cardio in de gym is inderdaad wel een van de meest verschrikkelijke dingen ter wereld.
jezusquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:51 schreef supersof het volgende:
Vandaag een hele toblerone reep op <3
Ik moet een nieuwe gym zoeken, helaas.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk niet dat ik mijn abo op de sportschool ga verlengen.
Vind het erg moeilijk er laat in de avond nog heen te gaan.
ben jij niet gewoon viesdik?quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:51 schreef supersof het volgende:
Vandaag een hele toblerone reep op <3
Wanneer ging je ook alweer verhuizen?quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet een nieuwe gym zoeken, helaas.
1 februari sleutels.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wanneer ging je ook alweer verhuizen?
zitten er genoeg van in londen tochquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Dus moet even kleinschalige pompgym of vechtsport gym vinden
precies.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zitten er genoeg van in londen toch
Qua lichaamsverbetering zou een sport als boksen wel ideaal voor mijn zijnquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Dus moet even kleinschalige pompgym of vechtsport gym vinden
Is goed voor je.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Qua lichaamsverbetering zou een sport als boksen wel ideaal voor mijn zijn
Heb er alleen ehct helemaal niks mee
gewoon gaan touwtjespringen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Qua lichaamsverbetering zou een sport als boksen wel ideaal voor mijn zijn
Heb er alleen ehct helemaal niks mee
Dat is ook nice ja.quote:
Zoalsquote:Op donderdag 21 januari 2016 00:03 schreef wietparkiet het volgende:
als ik vechtsport zou doen dan wel eentje die meer defensief dan offensief is
Aikidoquote:
zou me op zich wel leuk lijken om samen met iemand te gaan zodat je beide een stok achter de deur hebt als het warequote:Op woensdag 20 januari 2016 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk niet dat ik mijn abo op de sportschool ga verlengen.
Vind het erg moeilijk er laat in de avond nog heen te gaan.
Oh nee dan heb ik vooral zin in het café na die tijd en wil ik snel klaar zijnquote:Op donderdag 21 januari 2016 00:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zou me op zich wel leuk lijken om samen met iemand te gaan zodat je beide een stok achter de deur hebt als het ware
maar ik ben zo lui
zullen we samen sportenquote:Op donderdag 21 januari 2016 00:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zou me op zich wel leuk lijken om samen met iemand te gaan zodat je beide een stok achter de deur hebt als het ware
maar ik ben zo lui
ik heb vroeger kempo gedaanquote:Op donderdag 21 januari 2016 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet in vechtsporten wel echt agressie kwijt kunnen
Ja. Zou ook liever samen gaan. Tenzij het zo iemand is die altijd afzegt.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
maar ik ben zo lui
tijd om te gaan samenwonenquote:Op donderdag 21 januari 2016 00:11 schreef Fera het volgende:
Zou samen met Heppie gaan. Samen ripped worden.
Kutafstand ook altijd.
We willen wel, maar dat is het probleem niet.quote:
Denk je dat je Heppie zover krijgt om regelmatig te trainen?quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:12 schreef Fera het volgende:
[..]
We willen wel, maar dat is het probleem niet.
Waar een wil is is een wegquote:Op donderdag 21 januari 2016 00:12 schreef Fera het volgende:
[..]
We willen wel, maar dat is het probleem niet.
Natuurlijk. Seks als beloning werkt altijd.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk je dat je Heppie zover krijgt om regelmatig te trainen?
sex kills gainsquote:Op donderdag 21 januari 2016 00:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk. Seks als beloning werkt altijd.
Wat heb ik aan een gespierde man als ik er nooit seks mee mag hebben?quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh nee dan heb ik vooral zin in het café na die tijd en wil ik snel klaar zijn
ja dan helpt het totaal nietquote:Op donderdag 21 januari 2016 00:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Zou ook liever samen gaan. Tenzij het zo iemand is die altijd afzegt.
doen mannen dit ook zo bij elkaar?quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
wow ik moet mn vriendin niet meer naar de gym laten gaan
quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
doen mannen dit ook zo bij elkaar?
bij jou wel hoorquote:Op donderdag 21 januari 2016 00:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
doen mannen dit ook zo bij elkaar?
Bij jou ook ja? Ik zie jou dat echt niet doen eigenlijk. Volgens mij ben je alleen maar gefocussed op je trainingquote:Op donderdag 21 januari 2016 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
bij mannen gaat het zo
Nee, was gekheid. Maar ik zorg wel voor spotters die dat ook zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij jou ook ja? Ik zie jou dat echt niet doen eigenlijk. Volgens mij ben je alleen maar gefocussed op je training
En de hele workout selfies maken in de spiegelquote:Op donderdag 21 januari 2016 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Sommige gaan gewoon even praatje houden terwijl jij een PR aan het benchen bent
Hier maak ik me heel, heel soms schuldig aan voor snapchat.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En de hele workout selfies maken in de spiegel
Dat sowiesoquote:
Ze gaan verder alleen naar vriendin, moeder, broertje en een handjevol gymmaatjes.quote:
Lekker hoorquote:Op donderdag 21 januari 2016 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat sowieso
De hoeveelheid mannen die zich ook expres voor de spiegel gaat omkleden verbaast me ook echtEn hoelang ze er dan ook over doen
Beetje American Psycho-style
Naar je moeder ja?quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze gaan verder alleen naar vriendin, moeder, broertje en een handjevol gymmaatjes.
meer als running gag.
het was wel een kleinerequote:
ja moddervetquote:
Pffffquote:Op donderdag 21 januari 2016 00:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zei vanavond tegen Kaneel dat ik als ik over een paar maanden weer tijd heb doordeweeks ook wel eens gewoon avondjes bij hem langs kan komen. Maar hij denkt dat ik het wil vanwege tekort aan aandacht :$
meer om vast te houden toch?quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:27 schreef supersof het volgende:
[..]
het was wel een kleinere
[..]
ja moddervet
u like?
Tekort aan aandacht zou verder ook gewoon een hele normale reden zijnquote:
Moet kunnen. Beetje tijd steken in het opbouwen van je self image.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat sowieso
De hoeveelheid mannen die zich ook expres voor de spiegel gaat omkleden verbaast me ook echtEn hoelang ze er dan ook over doen
Beetje American Psycho-style
Kijk jij ook graag naar jezelf in de spiegel? Ik wel.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moet kunnen. Beetje tijd steken in het opbouwen van je self image.
Kom anders maar hier chillen. :$quote:
plastische chirurgie.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:28 schreef supersof het volgende:
jongens,
ik heb drie rode vlekjes op mijn arm in de vorm van een driehoek
illimunati
zelfs ik doe dat terwijl ik fucking ecto benquote:Op donderdag 21 januari 2016 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kijk jij ook graag naar jezelf in de spiegel? Ik wel.
Ik stiekem ook wel.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee niet bijzonder graag verder. Maar ik kan er ook niet tegen als ik geen beeld heb van hoe ik er op dat moment uitzie. Maak ook heel veel foto's om te vergelijken daardoor.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik maak ook veel fotos ja, om te vergelijken.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee niet bijzonder graag verder. Maar ik kan er ook niet tegen als ik geen beeld heb van hoe ik er op dat moment uitzie. Maak ook heel veel foto's om te vergelijken daardoor.
Soms wel even schrikken als het de verkeerde kant op gaatquote:Op donderdag 21 januari 2016 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik maak ook veel fotos ja, om te vergelijken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik denk dat ik dood gaOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:35 schreef supersof het volgende:
[..]ja, aids.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik denk dat ik dood gaAlles dankzij God en alles op eigen kracht
[..]112 al gebeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik denk dat ik dood ga
[..]raarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik denk dat ik dood ga
Beetje nudies vergelijken van de laatste 4 jaar.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Soms wel even schrikken als het de verkeerde kant op gaat
Ben je opgewonden?quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het was eerst een opwaartse gang, daarna naar beneden, en nu langzaam weer omhoog.
Het lijkt 31 december wel jaquote:Op donderdag 21 januari 2016 00:37 schreef Sked het volgende:
het valt me trouwens net op dat het bizar mistig is buiten
Op een croissantje wel. Verder eet ik het niet echt vaakquote:
Ik vermaak me wel. Maak je wel wakker als er eten is.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan op doordeweekse avonden niet veel meer dan in slaap vallen op de bank hoor. :$
ja,vooral rozenbotteljam, abrikozenjam en aardbeienjamquote:
Stroop is pas bah. over mierzoet gesprokenquote:
ik eet het soms op een cracker als de kaas op isquote:Op donderdag 21 januari 2016 00:41 schreef Fera het volgende:
Jam inderdaad op een croissant. Verder eet ik het nooit.
Pannekoeken zijn sowieso heel matig eten.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stroop is pas bah. over mierzoet gesproken
Ik heb vandaag 6 uur geleerd, goed bezig he.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:43 schreef Ezell het volgende:
Hoe gaat het hier? Ik ben aan het leren voor een tentamen.
Wat voor tentamen?quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:43 schreef Ezell het volgende:
Hoe gaat het hier? Ik ben aan het leren voor een tentamen.
hier is de kaas altijd op, maar ik eet bijna alleen crackers als ik tonijn heb.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ik eet het soms op een cracker als de kaas op is
Jij spoort nietquote:
Goed zo.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 6 uur geleerd, goed bezig he.
Theorieshit.quote:
Echt heel beperkt eten.quote:
Dat snapte ik ook nog welquote:Op donderdag 21 januari 2016 00:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Goed zo.
Dat is meer dan wat ik heb gedaan.
[..]
Theorieshit.
Dan zijn ze te eten als je er veel spek op gooit.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:45 schreef McGrath het volgende:
ik vind pannenkoeken met metworst of spek echt heel lekker.
Dat had ik bij poffertjes.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt heel beperkt eten.
Nooit begrepen wat kinderen daar zo in zagen.
Klopt. Heel vreemd hoe dat werkt.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:46 schreef Sked het volgende:
zoet en vet blijft toch wel typische kindersmaak
chili con carne bedoel je of chilisausquote:Op donderdag 21 januari 2016 00:47 schreef McGrath het volgende:
sowieso vind ik rijst niet heel bijzonder, vooral als mensen rijst bij chili doen.
con carne ja, of sin carne.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
chili con carne bedoel je of chilisaus
Rijst met chilisaus
Eens.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:48 schreef Ezell het volgende:
Gewoon rijst met iets van groente of vlees.
Liever geen rijst.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:48 schreef Ezell het volgende:
Gewoon rijst met iets van groente of vlees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |