SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik vind dit wel een compliment.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, sowieso niet boven 75 ofzo
ik ook hoorquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:32 schreef Amarantha het volgende:
Fera en ik hebben gewoon veel om te knuffelen.
"Eet veel light producten" xDquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had zo afspraak gemaakt met dietiste.
Ik ben benieuwd.
Ik geloof dat ik me vies ga ergeren.
waarom doe je het dan?quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had zo afspraak gemaakt met dietiste.
Ik ben benieuwd.
Ik geloof dat ik me vies ga ergeren.
ik geloof dit nietquote:
Omdat ik wel geloof dat het nuttig kan zijn, maar niet als er een domme deerne zitquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom doe je het dan?
is net zo als stoppen met roken als je gewoon wil roken je moet er wel voor gaan anders heeft het weinig zin
Terecht. Geen geld aan uitgeven.quote:
Je weegt 57 kilo. Hoe kunnen je benen dik lijken?quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
Van beide benen is ongeveer een inch afgegaan bij mij. Vind ze nu eigenlijk niet eens meer echt dik lijken.
Goed zo. Want dat is het ook niet.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
Van beide benen is ongeveer een inch afgegaan bij mij. Vind ze nu eigenlijk niet eens meer echt dik lijken.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je weegt 57 kilo. Hoe kunnen je benen dik lijken?
Nice.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik krijg het vergoed huehuehuehue
stopquote:
Omdat ik doorverwezen ben door psych.quote:
Ik ben nu ook lichter dan Heppie.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:35 schreef Fok-it het volgende:
Denk dat ik 8 kilo zwaarder weeg dan Fera.
Vanwege de proporties kan dat lijken. En vind het niet prettig/mooi als de bovenbenen tegen elkaar aan schuren.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je weegt 57 kilo. Hoe kunnen je benen dik lijken?
Dat lijkt me ZOOOOO kut.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vanwege de proporties kan dat lijken. En vind het niet prettig/mooi als de bovenbenen tegen elkaar aan schuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |