SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik vind dit wel een compliment.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, sowieso niet boven 75 ofzo
ik ook hoorquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:32 schreef Amarantha het volgende:
Fera en ik hebben gewoon veel om te knuffelen.
"Eet veel light producten" xDquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had zo afspraak gemaakt met dietiste.
Ik ben benieuwd.
Ik geloof dat ik me vies ga ergeren.
waarom doe je het dan?quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had zo afspraak gemaakt met dietiste.
Ik ben benieuwd.
Ik geloof dat ik me vies ga ergeren.
ik geloof dit nietquote:
Omdat ik wel geloof dat het nuttig kan zijn, maar niet als er een domme deerne zitquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom doe je het dan?
is net zo als stoppen met roken als je gewoon wil roken je moet er wel voor gaan anders heeft het weinig zin
Terecht. Geen geld aan uitgeven.quote:
Je weegt 57 kilo. Hoe kunnen je benen dik lijken?quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
Van beide benen is ongeveer een inch afgegaan bij mij. Vind ze nu eigenlijk niet eens meer echt dik lijken.
Goed zo. Want dat is het ook niet.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
Van beide benen is ongeveer een inch afgegaan bij mij. Vind ze nu eigenlijk niet eens meer echt dik lijken.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je weegt 57 kilo. Hoe kunnen je benen dik lijken?
Nice.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik krijg het vergoed huehuehuehue
stopquote:
Omdat ik doorverwezen ben door psych.quote:
Ik ben nu ook lichter dan Heppie.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:35 schreef Fok-it het volgende:
Denk dat ik 8 kilo zwaarder weeg dan Fera.
Vanwege de proporties kan dat lijken. En vind het niet prettig/mooi als de bovenbenen tegen elkaar aan schuren.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je weegt 57 kilo. Hoe kunnen je benen dik lijken?
Dat lijkt me ZOOOOO kut.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vanwege de proporties kan dat lijken. En vind het niet prettig/mooi als de bovenbenen tegen elkaar aan schuren.
quote:
ik heb dat soms een dagquote:
Disciplinequote:
Is vrij normaal als je vrouw bent denk ik.quote:
Wil het natuurlijk wel. Maar eerst maar eens 90 bereikenquote:
ja tocht het nu lekker door?quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is vrij normaal als je vrouw bent denk ik.
Maar heb momenteel even thigh gap. Voelt wel meer, ehm, geventileerd.
Ik had dat ook nog toen ik veel lichter was.quote:
warm waterquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wil het natuurlijk wel. Maar eerst maar eens 90 bereiken
Ik vond het niet heel bijzonder moet ik eerlijk zeggenquote:
werkt dat echtquote:
Hoeveel weken doe je daar over denk je?quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
niet 2x7k kcal in een deficit zitten maar 7x en je zit op 85
misschien ruikt de omgeving dan minder lekkerquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja zo blijft het ook lekker ruiken toch![]()
Ligt eraan hoeveel je in een deficit wil zitten he.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeveel weken doe je daar over denk je?
Ik wil wel weer sporten. Voel me gemotiveerd sinds ik uit het ziekenhuis ben.quote:
Ja oke. 1,5k per dag moet wel lukken opzichquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel je in een deficit wil zitten he.
doe gewoon rustigquote:
het is zo heerlijkquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond het niet heel bijzonder moet ik eerlijk zeggen
jij bent toch al vel over bot?quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik ben 6kg afgevallen sinds toen
maar ik ben ook minder gaan vreten volgens mij
Gewoon week ziekenhuis.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke. 1,5k per dag moet wel lukken opzich
Moet ik jou causaal en correlatie uit gaan leggen?quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:40 schreef Paxcon het volgende:
maar ik ben ook minder gaan vreten volgens mij
Als ik binnen me bereik blijf nietquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar dan moet je misschien wel af van het kleine beetje siroop.
We hebben het laatst uitgerekend, dan word het wel karig qua eten als je op 1,5k wil blijvenquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik binnen me bereik blijf niet
ja leg ff uitquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet ik jou causaal en correlatie uit gaan leggen?
rechtsback laatste jarenquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:41 schreef McGrath het volgende:
paxcon, wat was jouw positie altijd in het veld?
Ja misschien. 2000 zou beter zijnquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:41 schreef Lokasenna het volgende:
Als lange man 1500kcal per dag eten klinkt wel als erg weinig.
Mits je geen cheat days hebt qua ongezonde dingen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja misschien. 2000 zou beter zijn
Verlies je 7k in 2 weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |