LATEN WE ALLE APEN UITROEIEJE ALS JEMOSLIMS ZIE OP STRAAT ROEP IK OP OM DE KOPPEN TE HAKKE WIJ NLERS AKKEPTERE DIE NIE MEERquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
mag van allah is economische jihad lekker die vieze blanken geld pakkuh en naar khalifaat ja tog death to israel
hoe lang moeten we dit nog aanhorenquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:05 schreef Oberkullie het volgende:
Vandaag heb ik mijn collega maar weer eens genegeerd toen hij langs liep.
Ik ben echt raar
Ligt eraan in de VS, in California niet, in Texas wel wss. Australië is het ongeveer net zoals hier, net als UK. In de UK wordt nog minder gedaan aan drugs dan hier.quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee daar nemen ze je sowieso gewoon mee
nee toen was t op neem ik aanquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja heb het maar niet mee teruggenomen op de terugreis
geen idee koop altijd op goed geluk een flesquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Probleem met Johnny Walker is dat ik voor elke prijsklasse die ze hebben, betere whisky's kan vinden.
Bne nu bij dezequote:Op woensdag 20 januari 2016 22:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]
If your horny lets do it
Ride it my pony
My saddle's waiting
Come and jump on it
en die scans dan? Zien die niks? Ik ben overigens ook nooit door honden gecheckt maar idk miss ligt het eraan waar je heen gaatquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nog nooit door honden gecheckt op Schiphol, en vlieg toch vrij regelmatig.
Zet hem maar uit je hoofd, als je het zo aanpakt wordt het nooit wat.quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:05 schreef Oberkullie het volgende:
Vandaag heb ik mijn collega maar weer eens genegeerd toen hij langs liep.
Ik ben echt raar
vgm in heel de vs wel als je harddrugs bij je hebt hoorquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ligt eraan in de VS, in California niet, in Texas wel wss. Australië is het ongeveer net zoals hier, net als UK. In de UK wordt nog minder gedaan aan drugs dan hier.
is dit stille hint?quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]
If your horny lets do it
Ride it my pony
My saddle's waiting
Come and jump on it
Dit ja, het is je moeder niet. Gewoon fles kopen, zuipen en gaan.quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geen idee koop altijd op goed geluk een fles
quote:
Nee.quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
vgm in heel de vs wel als je harddrugs bij je hebt hoor
de goedkoopste, net als je moederquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit ja, het is je moeder niet. Gewoon fles kopen, zuipen en gaan.
Vind alleen dat stukje van after the party comes the hotellobby leukquote:
en het zijn blends.quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Probleem met Johnny Walker is dat ik voor elke prijsklasse die ze hebben, betere whisky's kan vinden.
sicke burn, ff in ijswater koelenquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
de goedkoopste, net als je moeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |