nee daar nemen ze je sowieso gewoon meequote:Op woensdag 20 januari 2016 22:03 schreef Calcio het volgende:
[..]
Nou hoe doen ze dat in andere landen dan? Amerika of Australië? Ik denk niet dat je er daar zo 1 2 3 mee wegkomt hoor
ja tochquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja idd je betaald niet gwn voor merknaam
ga je ook weer uitkering trekken, gatverdamme vieze moslm tuigquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hihi ga lekker je baan afpakken
Ik heb gestemd op:quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij weet politiek gezien sowieso wel van wanten, mag graag naar je wijsheid luisteren
ja idd. Toch wel tof dat beleid in Nederlandquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee daar nemen ze je sowieso gewoon mee
ik vind black label best lekker eig.quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
In sommige gevallen wel. In sommige gevallen niet. Deze fles is kwaliteit. Johnny Walker heeft flessen in vergelijkbare prijsklasses, die zijn de moeite echt niet waard
quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:04 schreef Vanillekwark het volgende:
Ben overigens wel ooit echt goed weggekomen, PER ONGELUK met drugs in mn beurs door de douane gegaan in Schiphol, voor vliegreis
inderdaadquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:04 schreef Calcio het volgende:
[..]
ja idd. Toch wel tof dat beleid in Nederland
mag van allah is economische jihad lekker die vieze blanken geld pakkuh en naar khalifaat ja tog death to israelquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:04 schreef Crip het volgende:
[..]
ga je ook weer uitkering trekken, gatverdamme vieze moslm tug
Probleem met Johnny Walker is dat ik voor elke prijsklasse die ze hebben, betere whisky's kan vinden.quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind black label best lekker eig.
niet piratenpartij?quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb gestemd op:
ChristenUnie
VVD
Artikel50 (voor EU verkiezingen)
CDA
Wth geen honden die het roken?quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:04 schreef Vanillekwark het volgende:
Ben overigens wel ooit echt goed weggekomen, PER ONGELUK met drugs in mn beurs door de douane gegaan in Schiphol, voor vliegreis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |