Live gezien op TV, wat een avond.quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb lfc - milan op de radio gehoord, zal nooit meer vergeten
reddit is voor maagdelijke nerds... oh wacht..quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
op reddit is dat veel overzichtelijker
Niks aan reddit is overzichtelijk.quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zelfs Obama heeft daar een accountquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
reddit is voor maagdelijke nerds... oh wacht..
Ik zit nooit op redding of 4chanquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wel als je langer dan 5 seconden naar het scherm kijktquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niks aan reddit is overzichtelijk.
Wat een moeitequote:Op woensdag 20 januari 2016 22:25 schreef Crip het volgende:
[..]
gwn je muis over het quotenummer houden
dat is jouw keuze en dat respecteer ikquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:26 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik zit nooit op redding of 4chan
Wat een moeitequote:Op woensdag 20 januari 2016 22:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wel als je langer dan 5 seconden naar het scherm kijkt
Oke, ik pas mijn complete beeld van reddit aan omdat een medewerker van het Witte Huis op Obama's naam een account heeft gemaakt om PR redenen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zelfs Obama heeft daar een account
En ik respecteer jouw keuzequote:Op woensdag 20 januari 2016 22:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is jouw keuze en dat respecteer ik
https://www.reddit.com/co(...)f_the_united_states/quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oke, ik pas mijn complete beeld van reddit aan omdat een medewerker van het Witte Huis op Obama's naam een account heeft gemaakt om PR redenen.
interessantquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/co(...)f_the_united_states/
Oh wat leuk en spontaan. Totaal geen toeval dat het vlak voor zijn herverkiezing was.quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/co(...)f_the_united_states/
ben wel bang dat ze zich niet scheertquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat te oud, zou d'r toch wel geven.
Wie?quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:30 schreef deadprez het volgende:
fuck obama, hier op FOK! heeft marianne thieme een account
echt?quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:30 schreef deadprez het volgende:
een PR persoon van Morgan Freeman had ooit een AMA gedaan op Reddit met dit plaatje als verificatiequote:Op woensdag 20 januari 2016 22:30 schreef deadprez het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |