wat heb ik jou aangedaan gifkikkerquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:19 schreef Calcio het volgende:
Ik ga er maar weer eens vandoor, dag vrienden en Der_Mann
ja leaguecupjes enzo.. Landskampioen dat doet er toequote:
als bar refaeli hoi tegen mij zou zeggen zou ik vredig kunnen stervenquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat vind ik niks. Komt ook door die gekke bloem.
is van jaren geledenquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:21 schreef JimmyDean het volgende:
Wie heeft die sneue regel in de OP verzonnen btw?
geintje hoorquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat heb ik jou aangedaan gifkikker
geil ;$quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:20 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een meisje bent
Ik weet exact in welke jaren ze behaald zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja leaguecupjes enzo.. Landskampioen dat doet er toe
en door allede roest weet je niet eens meer in welk jaar ze behaald zijn trouwens
landstitel, fifa is toch corruptquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik weet exact in welke jaren ze behaald zijn.
Man Utd heeft 2 landstitels meer. LFC heeft 2 Champions League-titels meer. Kies maar welke je fijner vind.
denken dat je wat te zeggen hebtquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mag er wel uit van mij, beetje een te hoog Djeez gehalte.
Gelukkig dan dat de Champions League niet van de FIFA is, maar van de UEFA.quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
landstitel, fifa is toch corrupt
Ik lees anders niets over geile juffiesquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mag er wel uit van mij, beetje een te hoog Djeez gehalte.
was je deze lelijke dikke nerd maarquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als bar refaeli hoi tegen mij zou zeggen zou ik vredig kunnen sterven
nee die zijn brandschoon iddquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gelukkig dan dat de Champions League niet van de FIFA is, maar van de UEFA.
Dat leest echt kutquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:21 schreef Crip het volgende:
deze thread
http://boards.4chan.org/r(...)her-commenting-stuff
LFC heeft van Milan gewonnen door omkoping jaquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee die zijn brandschoon idd
zij deed dat met tegenzin, wat zou ze met mij dan wel niet doen ;squote:Op woensdag 20 januari 2016 22:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was je deze lelijke dikke nerd maar
ik heb lfc - milan op de radio gehoord, zal nooit meer vergetenquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
LFC heeft van Milan gewonnen door omkoping ja
Alsof de FA zo'n nette organisatie is
Vind haar een raar hoofd hebben.quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was je deze lelijke dikke nerd maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |