Reken 20-30k voor het opknapwerk. Dan houd je er toch een leuk bedragje aan over.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:24 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Zal ook het nodige geld in zitten voor verbouwing en dergelijke. Maar voor de rest is dat leuke handel, goedkoop pandje opkopen, opknappen, verkopen of verhuren
wat een mietjequote:
zaad is zaadquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nu moet ie zich voor de trein werpen.
nee, Opgelicht in het buitenlandquote:
Die gebruiken de zelfde muziek bibliotheek, zit geen noot originele muziek in Opgelicht in het Buitenland hoorquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:27 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, Opgelicht in het buitenland
Johquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:28 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Die gebruiken de zelfde muziek bibliotheek, zit geen noot originele muziek in Opgelicht in het Buitenland hoor
Ja dat was echt een rare redeneringquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:29 schreef monkyyy het volgende:
En Rob ligt lekker in z'n warme bedje, "uit principe"
moet je die wel hebbenquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:30 schreef TigerXtrm het volgende:
Je moet het wel heeeeeeel bont maken als je terecht komt in een caravan of moet slapen onder een struik. Als zelfs vrienden en familie je niet meer in huis willen nemen dan heb je echt zelfs iets verkeerd gedaan.
Kan me voorstellen dat bekenden je best een periode bereid zijn op te vangen maar dat mensen dat niet structureel bereid zijn of kunnen opbrengen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:30 schreef TigerXtrm het volgende:
Je moet het wel heeeeeeel bont maken als je terecht komt in een caravan of moet slapen onder een struik. Als zelfs vrienden en familie je niet meer in huis willen nemen dan heb je echt zelfs iets verkeerd gedaan.
Waarschijnlijk wel. Net als het programma Chantal blijft slapen dat is ook dikke nepquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:30 schreef ddx het volgende:
Vraag me echt af of ze niet gewoon in hotel geslapen hebben.
Best wel een dure woning voor 70 vierkante meters, dan heb ik met 3 slaapkamers en 90 vierkante meters meer ruimte in mijn hoekwoning.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:24 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Zal ook het nodige geld in zitten voor verbouwing en dergelijke. Maar voor de rest is dat leuke handel, goedkoop pandje opkopen, opknappen, verkopen of verhuren
waarom houd jij in je eentje een 4 kamerwoning vast?quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:36 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Best wel een dure woning voor 70 vierkante meters, dan heb ik met 3 slaapkamers en 90 vierkante meters meer ruimte in mijn hoekwoning.
Ik lig straks zo tegen 05:00 uur ook in mijn warme bedje en de verwarming blaast lekker door op gemiddeld 23 graden.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:29 schreef monkyyy het volgende:
En Rob ligt lekker in z'n warme bedje, "uit principe"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |