Om mijn eigen vraag te beantwoorden:quote:Op zondag 24 januari 2016 01:01 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Also, Prinsessia![]()
![]()
![]()
![]()
Weet je toevallig of ze dat vaker gaan doen de komende maand om hun tour te promoten?
Van hun facebook pagina. Dit gaat dus over verrassingsoptredens komende maand als intro voor K3 shows. Dikke waar voor je geld.quote:Jeanine Naalden-Schuurman 27 maart gaan wij naar ahoy zijn jullie daar ook?
Like · Reply · 11 hrs
Joke Coerts-Bergervoet Komen jullie ook in april naar Groningen?
Like · Reply · 12 hrs
Prinsessia
Prinsessia Spijtig genoeg niet. We komen wel naar Enschede, Eindhoven, Zwolle en Amsterdam.
Like · Reply · 9 hrs
Ik was al benieuwd waar prinses Iris wasquote:Op zondag 24 januari 2016 13:05 schreef Poedelpoes het volgende:
Groene prinses is volgens mij gestopt of veel te druk met Grease, die wordt dus nu door iemand anders gespeelt. Oranje prinses is er alleen bij tv optredens aangezien die ook Grease doet maar (hoop t niet) ik denk dat die binnenkort ook door iemand anders wordt gespeelt als Grease gaat touren.
HOE DAN HOE WILLEN ZE HAAR VERVANGEN
Weèèèh, ze willen vast enkel beroemd worden. We gunnen het enkel meiskes die de rest van hun leven onderbetaald hetzelfde werk willen blijven doen.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:13 schreef DumpTruck het volgende:
Beter dat getalenteerde mensen doorstromen dan dat ze niet eens een kans krijgen. *kuch*
Hebben de mannen hier al door dat Danique lesbian is?quote:Op maandag 25 januari 2016 11:06 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Danique is het nieuwe Frisz/Djumbo meisje![]()
[ afbeelding ]
Het zijn verder geen hele boeiende 15 minuten, maar check wel ff die lederen shorts van Danique
Je hebt gelijk, ik kan weinig nieuws bedenken dus dan gooi ik deze 2 maar hier weg:quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:51 schreef stroot het volgende:
De klad zit een beetje in m'n dagelijkse meeleesforumpje.
Enorm tof dat je dit werk voor ons doetquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:23 schreef Riparius het volgende:
De eerste van twee door mijzelf samengestelde DVD's van het derde seizoen van Hallo K3 staat nu online. Je kunt de DVD hier downloaden.
Technische info: de .iso is een dubbellaags DVD. Om deze te branden heb je dan ook een blanco dual layer DVD nodig (bij voorkeur Verbatim DVD+R DL). De overgang tussen de eerste en de tweede laag ligt exact tussen twee afleveringen, zodat er geen haperingen optreden bij het afspelen. Om deze DVD correct te branden moet je niet alleen de .iso maar ook het bijbehorende .mds bestand downloaden. Onder Windows is het veruit het eenvoudigst om gebruik te maken van ImgBurn. Een oudere versie van dit brandprogramma zonder adware vind je ook in de map waar de DVD staat. Na installatie van ImgBurn is het voldoende om een blanco dual layer DVD in je brander te stoppen, te dubbelklikken op het .mds bestand (niet op de .iso) en het branden kan beginnen. Stel de brandsnelheid bij voorkeur in op 4x. Na ongeveer 20 minuten heb je dan een DVD die is af te spelen in elke gewone DVD en Blu-ray speler, en ook op computers waarop je DVD's kunt afspelen.
Deze schijf bevat de eerste zeven afleveringen van seizoen 3 in DVD kwaliteit. Een tweede schijf met de resterende afleveringen van seizoen 3 volgt later deze week.
Komen die gifjes uit deze?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:41 schreef DumpTruck het volgende:
Riparius, je bent mijn held en ontzettend bedankt.
[..]
Je hebt gelijk, ik kan weinig nieuws bedenken dus dan gooi ik deze 2 maar hier weg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gheghe, dat is leuk om te lezen. Ik werd een tikkeltje moe van mijn eigen posts dus vandaar dat ik minder reageer. Op elk gifje van Banaan reageren met 'wat een lekker wijf', of 'Marthe past er nog steeds totaal niet tussen' begint een tikkeltje cliché te worden.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:51 schreef stroot het volgende:
Verder ben ik zelf een beetje tegenstrijdig iemand, ik ben zowel fan van Maartenfr12 als van Marthe <3
Niet dat ik weet, maar ik heb ze van een ander.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:16 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Komen die gifjes uit deze?![]()
http://newsmonkey.be/article/63054
Oh ik heb nu juist weer een opleving door Wij zijn K3. Ik vond dat erg leuk en kijk uit naar de volgende.quote:(Moet eerlijk zeggen dat ik de nieuwe K3 ook niet zo heel boeiend meer vind...![]()
)
Ik vond bij de oude K3 toch vooral de karakters van Karen en Kristel leuk, niet zozeer de muziek. (behalve alle classics danquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:49 schreef stroot het volgende:
[..]
Oh ik heb nu juist weer een opleving door Wij zijn K3. Ik vond dat erg leuk en kijk uit naar de volgende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |