abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159348118
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 01:01 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Also, Prinsessia :D :D :o O+
Weet je toevallig of ze dat vaker gaan doen de komende maand om hun tour te promoten?
Om mijn eigen vraag te beantwoorden:

quote:
Jeanine Naalden-Schuurman 27 maart gaan wij naar ahoy zijn jullie daar ook?
Like · Reply · 11 hrs
Joke Coerts-Bergervoet Komen jullie ook in april naar Groningen?
Like · Reply · 12 hrs
Prinsessia
Prinsessia Spijtig genoeg niet. We komen wel naar Enschede, Eindhoven, Zwolle en Amsterdam.
Like · Reply · 9 hrs
Van hun facebook pagina. Dit gaat dus over verrassingsoptredens komende maand als intro voor K3 shows. Dikke waar voor je geld. :)
  zondag 24 januari 2016 @ 01:26:35 #152
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159348310
Gele Princes FTW.
Schapen zijn relax.
pi_159353510
Groene prinses is volgens mij gestopt of veel te druk met Grease, die wordt dus nu door iemand anders gespeelt. Oranje prinses is er alleen bij tv optredens aangezien die ook Grease doet maar (hoop t niet) ik denk dat die binnenkort ook door iemand anders wordt gespeelt als Grease gaat touren. :'(

HOE DAN HOE WILLEN ZE HAAR VERVANGEN
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_159355337
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:05 schreef Poedelpoes het volgende:
Groene prinses is volgens mij gestopt of veel te druk met Grease, die wordt dus nu door iemand anders gespeelt. Oranje prinses is er alleen bij tv optredens aangezien die ook Grease doet maar (hoop t niet) ik denk dat die binnenkort ook door iemand anders wordt gespeelt als Grease gaat touren. :'(

HOE DAN HOE WILLEN ZE HAAR VERVANGEN

Ik was al benieuwd waar prinses Iris was :'(

Zal zullen dit blijkbaar zien als iets wat makkelijk vervangbaar is. Het is net of ze blikken musicalafgestudeerden open moeten gaan blijven trekken met musicalmeisjes die dit als opstapje zien.
  zondag 24 januari 2016 @ 14:13:49 #155
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159355621
Beter dat getalenteerde mensen doorstromen dan dat ze niet eens een kans krijgen. *kuch*
Schapen zijn relax.
pi_159355868
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 14:13 schreef DumpTruck het volgende:
Beter dat getalenteerde mensen doorstromen dan dat ze niet eens een kans krijgen. *kuch*
Weèèèh, ze willen vast enkel beroemd worden. We gunnen het enkel meiskes die de rest van hun leven onderbetaald hetzelfde werk willen blijven doen. :{ :')

[ Bericht 3% gewijzigd door Banaanhangwagen op 24-01-2016 16:24:17 ]
pi_159376425
Danique is het nieuwe Frisz/Djumbo meisje *O*

klik om te spelen

Het zijn verder geen hele boeiende 15 minuten, maar check wel ff die lederen shorts van Danique :@
  maandag 25 januari 2016 @ 11:47:32 #161
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_159377346
Grappig: ik keek gisteren een aflevering van de serie vrienden voor het leven, waar de actrice die Rosie speelt in Hallo K3! ook een rol in speelde. Even toen en nu naast elkaar gezet:

With love :*
  maandag 25 januari 2016 @ 12:20:04 #162
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159378110
*Vouwt waaier uit en wuift er mee."

Nounou!
Schapen zijn relax.
pi_159391470
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 11:06 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Danique is het nieuwe Frisz/Djumbo meisje *O*

[ afbeelding ]

Het zijn verder geen hele boeiende 15 minuten, maar check wel ff die lederen shorts van Danique :@
Hebben de mannen hier al door dat Danique lesbian is? _O_ _O_

Dus als ze 5/6 jaar jonger was had ze waarschijnlijk nog minder kans bij K3 gehad... _O-

*vliegt weer weg*
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_159409794

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2016 20:34:48 ]
pi_159413044
Random mededeling tussendoor: "Reality" is voor mij echt verpest 😂 Hij komt steeds voorbij in mijn playlist en ik kan alleen maar aan actie op de studiovloer denken 😂
pi_159414462
De klad zit een beetje in m'n dagelijkse meeleesforumpje.

Moet ik nu echt zelf gaan reageren :(

Nou in ieder geval ontzettend bedankt Showtimer en alle anderen voor de links van alle series, shows en andere filmpjes tot nu toe, erg leuk en ik heb er ook heel veel kinderen van familie en kennissen blij mee gemaakt. De vele super gifjes hier verdienen ook zeker een vermelding.
Oh en voor ik het vergeet Sisi, ik heb genoten van Klauren!

Verder ben ik zelf een beetje tegenstrijdig iemand, ik ben zowel fan van Maartenfr12 als van Marthe <3
pi_159415412
De eerste van twee door mijzelf samengestelde DVD's van het derde seizoen van Hallo K3 staat nu online. Je kunt de DVD hier downloaden.

Technische info: de .iso is een dubbellaags DVD. Om deze te branden heb je dan ook een blanco dual layer DVD nodig (bij voorkeur Verbatim DVD+R DL). De overgang tussen de eerste en de tweede laag ligt exact tussen twee afleveringen, zodat er geen haperingen optreden bij het afspelen. Om deze DVD correct te branden moet je niet alleen de .iso maar ook het bijbehorende .mds bestand downloaden. Onder Windows is het veruit het eenvoudigst om gebruik te maken van ImgBurn. Een oudere versie van dit brandprogramma zonder adware vind je ook in de map waar de DVD staat. Na installatie van ImgBurn is het voldoende om een blanco dual layer DVD in je brander te stoppen, te dubbelklikken op het .mds bestand (niet op de .iso) en het branden kan beginnen. Stel de brandsnelheid bij voorkeur in op 4x. Na ongeveer 20 minuten heb je dan een DVD die is af te spelen in elke gewone DVD en Blu-ray speler, en ook op computers waarop je DVD's kunt afspelen.

Deze schijf bevat de eerste zeven afleveringen van seizoen 3 in DVD kwaliteit. Een tweede schijf met de resterende afleveringen van seizoen 3 volgt later deze week.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 19:41:21 #169
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159415981
Riparius, je bent mijn held en ontzettend bedankt.

quote:
17s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 18:51 schreef stroot het volgende:
De klad zit een beetje in m'n dagelijkse meeleesforumpje.
Je hebt gelijk, ik kan weinig nieuws bedenken dus dan gooi ik deze 2 maar hier weg:

Schapen zijn relax.
pi_159416674
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 19:23 schreef Riparius het volgende:
De eerste van twee door mijzelf samengestelde DVD's van het derde seizoen van Hallo K3 staat nu online. Je kunt de DVD hier downloaden.

Technische info: de .iso is een dubbellaags DVD. Om deze te branden heb je dan ook een blanco dual layer DVD nodig (bij voorkeur Verbatim DVD+R DL). De overgang tussen de eerste en de tweede laag ligt exact tussen twee afleveringen, zodat er geen haperingen optreden bij het afspelen. Om deze DVD correct te branden moet je niet alleen de .iso maar ook het bijbehorende .mds bestand downloaden. Onder Windows is het veruit het eenvoudigst om gebruik te maken van ImgBurn. Een oudere versie van dit brandprogramma zonder adware vind je ook in de map waar de DVD staat. Na installatie van ImgBurn is het voldoende om een blanco dual layer DVD in je brander te stoppen, te dubbelklikken op het .mds bestand (niet op de .iso) en het branden kan beginnen. Stel de brandsnelheid bij voorkeur in op 4x. Na ongeveer 20 minuten heb je dan een DVD die is af te spelen in elke gewone DVD en Blu-ray speler, en ook op computers waarop je DVD's kunt afspelen.

Deze schijf bevat de eerste zeven afleveringen van seizoen 3 in DVD kwaliteit. Een tweede schijf met de resterende afleveringen van seizoen 3 volgt later deze week.
Enorm tof dat je dit werk voor ons doet :D
Thanks
pi_159417158
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 19:41 schreef DumpTruck het volgende:
Riparius, je bent mijn held en ontzettend bedankt.

[..]

Je hebt gelijk, ik kan weinig nieuws bedenken dus dan gooi ik deze 2 maar hier weg:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komen die gifjes uit deze? O+
http://newsmonkey.be/article/63054
pi_159417779
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 18:51 schreef stroot het volgende:

Verder ben ik zelf een beetje tegenstrijdig iemand, ik ben zowel fan van Maartenfr12 als van Marthe <3
Gheghe, dat is leuk om te lezen. Ik werd een tikkeltje moe van mijn eigen posts dus vandaar dat ik minder reageer. Op elk gifje van Banaan reageren met 'wat een lekker wijf', of 'Marthe past er nog steeds totaal niet tussen' begint een tikkeltje cliché te worden.

Maar de klad is er (daardoor?) inderdaad wel een beetje ingekomen ja.

(Moet eerlijk zeggen dat ik de nieuwe K3 ook niet zo heel boeiend meer vind... :@ :s) )

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2016 20:37:24 ]
  dinsdag 26 januari 2016 @ 20:38:00 #173
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159417975
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 20:16 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Komen die gifjes uit deze? O+
http://newsmonkey.be/article/63054
Niet dat ik weet, maar ik heb ze van een ander.
Nu heb ik wel een grotere van deze blij-ei actie dus yay. *O*
Schapen zijn relax.
pi_159418442
quote:
(Moet eerlijk zeggen dat ik de nieuwe K3 ook niet zo heel boeiend meer vind... :@ :s) )
Oh ik heb nu juist weer een opleving door Wij zijn K3. Ik vond dat erg leuk en kijk uit naar de volgende.
pi_159419469
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 20:49 schreef stroot het volgende:

[..]

Oh ik heb nu juist weer een opleving door Wij zijn K3. Ik vond dat erg leuk en kijk uit naar de volgende.
Ik vond bij de oude K3 toch vooral de karakters van Karen en Kristel leuk, niet zozeer de muziek. (behalve alle classics dan ;)) In die zin was Wij zijn K3 inderdaad wel geinig omdat je dan de nieuwe persoonlijkheden wat beter leert kennen. Maar goed, het is nu wel echt kleuterpop geworden en daar ben ik niet super geïnteresseerd meer in. (is mijn mening dan)

Vrees dat het topic toch een beetje gaat doodbloeden, maar misschien komt er binnenkort wel weer een mooie rel omdat Klaasje meer wil verdienen dan de andere 2 ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2016 21:13:30 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')