SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je quote in het verkeerde topicquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is bij Fripsel niet zo bijzonder helaasquote:
Wat doe je stoer.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
je vingers zijn jammer genoeg nog niet zo koud dat je niet meer kan typen. aansteller.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
je vingers zijn jammer genoeg nog niet zo koud dat je niet meer kan typen. aansteller.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, deze.quote:
Geenquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, deze.
FB / FOK!merchandise topic - shirtjes, mokken etc
Een hommage aan een bekende FOK!ker.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je quote in het verkeerde topic![]()
Nee man, ik maakte een geintjeHeb geen DM gehad...
Dan je maar focussen op strawberry denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wowquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:42 schreef Fok-it het volgende:
D
[..]
Dat is bij Fripsel niet zo bijzonder helaas
Sorry Renequote:Op woensdag 20 januari 2016 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste ontwerp.
Jammer dat je mijn ontwerpen blijkbaar niet in de gaten houdt.
op wie focus jij je tegenwoordig?quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan je maar focussen op strawberry denk ik
Dat zou je sieren.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry Rene
Om het goed te maken bestel ik er eentje
Ik blijf me oriënterenquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
op wie focus jij je tegenwoordig?
Ik ben benieuwd of Paxcon ook een focuscoach gebruikt.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
op wie focus jij je tegenwoordig?
hij rijdt vast een ford focusquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Paxcon ook een focuscoach gebruikt.
Ik wist echt niet waar ik nu zin in had, geen rekening mee gehouden, dus crackers is mijn avondetenquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:49 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb deze week geen zin om dingen die voedzaam zijn te eten.
Uit onverwachtte hoek, maar wel 100% waar. Niemand betaalt 25 euro voor een shirt waar "Open er een topic over" op staat.quote:
Is dat bij jou niet elke week zo?quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:49 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb deze week geen zin om dingen die voedzaam zijn te eten.
Ik denk dat hij liever heeft dat Kauai hem achterna vliegtquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik zou mortaxx achterna vliegen, dat kan ie vast waarderen.
jij quote me eerst, lambalquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tegen jou praat ik niet meer voordat je je excuses hebt aangeboden aan Fylax.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wist echt niet waar ik nu zin in had, geen rekening mee gehouden, dus crackers is mijn avondetenMaar vind het wel lekker.
wie?quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk dat hij liever heeft dat Kauai hem achterna vliegt
linkquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Uit onverwachtte hoek, maar wel 100% waar. Niemand betaalt 25 euro voor een shirt waar "Open er een topic over" op staat.
Gewoon "" opeen shirt zetten, gaat beter denk ik
Sorry ik ben niet bekend met dit fenomeenquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Paxcon ook een focuscoach gebruikt.
Zeggen dat je hoopt dat FOK! failliet gaat is dan wel niet zo slimquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Uit onverwachtte hoek, maar wel 100% waar. Niemand betaalt 25 euro voor een shirt waar "Open er een topic over" op staat.
FOK! failliet t-shirts laten maken.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeggen dat je hoopt dat FOK! failliet gaat is dan wel niet zo slim
Ik vind een mok nog wel grappig.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb yoghurt met diepvriesaardbeien en lange vingersquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wist echt niet waar ik nu zin in had, geen rekening mee gehouden, dus crackers is mijn avondetenMaar vind het wel lekker.
Opzich klopte alles wat ze zei, maar hopen dat FOK failliet gaat is een beetje stom.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ohhh lekkerquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb yoghurt met diepvriesaardbeien en lange vingers
Wordt dat niet gemiddeld elke 5 minuten ergens gepost?quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeggen dat je hoopt dat FOK! failliet gaat is dan wel niet zo slim
Ik zie het niet zo vaak hoor.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wordt dat niet gemiddeld elke 5 minuten ergens gepost?
Ja, maar 15 euro?quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind een mok nog wel grappig.
Die zijn ook lekker.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ohhh lekker
ik twijfelde tussen roodfruit en blauw beste
toch maar blauwe bessen genomen
zo zoet
met lange vingers en yoghurt is best een goed ideequote:Op woensdag 20 januari 2016 18:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die zijn ook lekker.
Die mi tussen blauwe bes en framboos is ook goed.
je doet het toetje van tevoren?quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:08 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Patat (uit de oven, is goed te doen), hamburger en salade.
Heb nu tiramisu.
wow sorry, maar dan heb je de vraag niet correct beantwoord.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik reageer een uur later, wat denk je dat ik heb gedaan
Nee dus
Nee dat is waarquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow sorry, maar dan heb je de vraag niet correct beantwoord.
Even pauze.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:13 schreef supersof het volgende:
ik heb geen concentratie meer om te leren help
Stoppen en wat anders doen en later verder gaan.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:13 schreef supersof het volgende:
wow, sorry dat ik die foto stuurde.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:13 schreef supersof het volgende:
quote:
Ik heb al pauze vanaf rond half vijfquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Stoppen en wat anders doen en later verder gaan.
Extra lange pauze hihiquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:15 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Ik heb al pauze vanaf rond half vijf![]()
oh dat geeft niksquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow, sorry dat ik die foto stuurde.
Zo herkenbaar. Heb je ookquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:13 schreef supersof het volgende:
Dan nog even doorbijten. En als het echt niet meer gaat, dan zit je denk ik 'vol' voor vandaag.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:15 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Ik heb al pauze vanaf rond half vijf![]()
Ja, volgende weekquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Heb je ooktentamens
?
Nee. Hij drukt wel steeds allemaal knopjes in.quote:
Oke ik maak even het stukje af en dan stop ik. Ik heb toch al veel gedaan vandaagquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan nog even doorbijten. En als het echt niet meer gaat, dan zit je denk ik 'vol' voor vandaag.
Daarom. Soms moet eerst allemaal verwerkt worden.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke ik maak even het stukje af en dan stop ik. Ik heb toch al veel gedaan vandaag
Hehehe.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Hij drukt wel steeds allemaal knopjes in.En als ik m'n laptop verschuif, schuift hij mee.
Succes dan nogquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, pff. Sterkte!
Ik heb deze week al en volgende week ook nog.
rip middagdutjesquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:25 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb na tentamens een weekje vrij van school.
En daarna ga ik weer 10 weken tegemoet waarin ik veel te veel dingen heb ingepland zodat ik nooit meer voor half 7 thuis ben.
Lekker.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:25 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb na tentamens een weekje vrij van school.
En daarna ga ik weer 10 weken tegemoet waarin ik veel te veel dingen heb ingepland zodat ik nooit meer voor half 7 thuis ben.
Wat voor soort activiteiten zijn dat dan?quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Lekker.
Hier plannen ze steeds allemaal debiele, verplichte activiteiten in die week in.
Heb je ook wel leuke dingen gepland?
nee ik heb er niks mee te maken werd erin getagdquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:32 schreef Opsonisatie het volgende:
"Anders stuur ik zo'n knokploeg"
OF schreef jij dat?
Workshops en shit. Echt onzinnige dingen, bah.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat voor soort activiteiten zijn dat dan?
Ja maar niet doordeweeks dus. Is allemaal gewoon school en werk.
Weekenden zijn wel gewoon helemaal vrij voor de leuke dingen.
nee is zon 'cultheld' hier in de stadquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:34 schreef JanCees het volgende:
Is 'Akker' een synoniem voor kanker ofzo?
Dingen waar je ook studiepunten voor krijgt? Of zijn ze gewoon random verplicht?quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Workshops en shit. Echt onzinnige dingen, bah.
Ahh, noh. Dat is wel balen dan. Kijk uit dat je niet overspannen raakt of iets! Af en toe relaxen is heel belangrijk, ook doordeweeks.
bierquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hey haagse help eens. Wat vond jij een leuk kraamcadeau toen je dochtertje geboren werd?
quote:
geef hem een itiliaanse ijs bekerquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij drinkt geen bier. Enige dat ik over hem weet is dat hij houdt van Italiaanse ijs.
Met wiet erin.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
geef hem een itiliaanse ijs beker
als ik een dochter krijg hoef ik die rotzooi niet meerquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Met wiet erin.![]()
Oh shit nu verwar ik hem met jou.
dacht dat wiet gezond waquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
als ik een dochter krijg hoef ik die rotzooi niet meer
niet dat het ooit gebeurd maar toch
Sowieso kun je het toch niet maken om onder invloed te zijn in de buurt van je nageslachtquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
is het ook maar ga het niet als voorbeeld aan mn kids geven
dat kan gewoonquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sowieso kun je het toch niet maken om onder invloed te zijn in de buurt van je nageslacht
ja dat kan weer nietquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:44 schreef Lokasenna het volgende:
Op festival waar ik was waren ook allemaal van die mensen die hun kleine kinderen meenamen en rustig de hele dag apestoned rondliepen.__
Mwah ik vind van nietquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja dat kan weer niet
maar lekker zuipen in je huis als iemand anders erbij is kan gewoon
Ik kreeg van mijn werk een grote mand vol met cadeautjes dat was echt tof!!quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hey haagse help eens. Wat vond jij een leuk kraamcadeau toen je dochtertje geboren werd?
koekoekquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:53 schreef Fera het volgende:
M'n moeder heeft een recept voor een nachoschotel gezien die ze wil maken. Zit er 1123 kcal per persoon in.
Gaaf, wat zat er in?quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kreeg van mijn werk een grote mand vol met cadeautjes dat was echt tof!!
Wowquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:53 schreef Fera het volgende:
M'n moeder heeft een recept voor een nachoschotel gezien die ze wil maken. Zit er 1123 kcal per persoon in.
Kun je net zo goed een kapsalon bestellen.quote:
Ik dacht dat jij wilde afvallenquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
WowIk wil ook zoiets maken van de week
nee wegquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dus mag ik geen gehakt/bonenschotel maken?
Ik denk dat loka graag bij je op bezoek komt als je dat eten serveert.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lekker maaltijdje hoor!!quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:53 schreef Fera het volgende:
Baby kleertjesquote:
Oh, ik dacht dat je ook een schotel van 1100 kcal pp wilde makenquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt slim is het niet.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga hem wel vegetarisch maken. Dan wil ze vast niet meer.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat loka graag bij je op bezoek komt als je dat eten serveert.
Ah wat leukquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Baby kleertjes
Boekjes
Knuffeltje
Zwitsal producten
Letters met de naam van mijn dochter (Prenatal)
Spaarpotje
Eh.... het was echt gigantisch veel, weet niet alles meer
Nope, inderdaad random verplicht.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dingen waar je ook studiepunten voor krijgt? Of zijn ze gewoon random verplicht?
Komt goed hoor. Dit jaar hou ik nog wel even vol. Als volgend jaar weer zo zou worden als nu zou het wel moeilijk worden denk ik.
Neequote:Op woensdag 20 januari 2016 19:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je ook een schotel van 1100 kcal pp wilde maken
rare naamquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
naam van mijn dochter (Prenatal)
Wel extreem vergeleken met wat we normaal eten.quote:
Ach ik vind het een beter idee dan patat enzquote:
Lekker bonensalade.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach ik vind het een beter idee dan patat enzEn ik ga tenminste iets maken. Ben ik allang blij om
Wow.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:53 schreef Fera het volgende:
Als in de babywinkel of de naam? Want ik zou niet weten wat de naam betekend.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik snapte pas sinds mn zusje geboren was wat prenatal betekende :s
quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik snapte pas sinds mn zusje geboren was wat prenatal betekende :s
Pre nataalquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als in de babywinkel of de naam? Want ik zou niet weten wat de naam betekend.
sorryquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten toen ik het schreef
En dat terwijl het een Engels woord is, die ik altijd vernederlandste.quote:
Het klinkt als iets dat ik zou verslinden. Mits rundergehakt natuurlijk.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat loka graag bij je op bezoek komt als je dat eten serveert.
Ik ga het met vegetarisch gehakt maken sorry.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het klinkt als iets dat ik zou verslinden. Mits rundergehakt natuurlijk.
Oh dat is ook goed.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga het met vegetarisch gehakt maken sorry.
Dan mag je wel komen mee dippenquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh dat is ook goed.
Als het maar geen varkentjes bevat
Vanwege het woord salade?quote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben trouwens vanmiddag oom geworden.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oh nee hoor, lust best een salade (vind ik zelfs wel lekker) maar ik heb bonen en pasta enz liever warm. En als je zegt kan er ook warm door.. vind ik ook geen succes denk ik.quote:
Leuk, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar je hebt het nog nooit geprobeerd?quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nee hoor, lust best een salade (vind ik zelfs wel lekker) maar ik heb bonen en pasta enz liever warm. En als je zegt kan er ook warm door.. vind ik ook geen succes denk ik.
Leuk!quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Pasta salade wel. Bonen salade niet nee. Maar stel mij er beetje het zelfde bij voor. Dingen die ik liever warm heb.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar je hebt het nog nooit geprobeerd?
En kikkererwten-doperwten salade? Kaneel maakt een hele goeie.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pasta salade wel. Bonen salade niet nee. Maar stel mij er beetje het zelfde bij voor. Dingen die ik liever warm heb.
wat leuk, gefeliciteerdquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hmm dat klinkt al wel een stuk beterquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:03 schreef Fera het volgende:
[..]
En kikkererwten-doperwten salade? Kaneel maakt een hele goeie.
Jezuschristus.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:02 schreef Fera het volgende:
http://www.jumbo.com/gegr(...)l-met-gehakt/500757/;pgid=5se_SnWxHd5SRpp5lxArLSam0000gFnwOdBA
Ik heb hem gevonden. Jezus.
Oh maar als je zo'n schaal maar 4 porties vindt ben je ook wel een hele flinke eterquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:02 schreef Fera het volgende:
http://www.jumbo.com/gegr(...)l-met-gehakt/500757/;pgid=5se_SnWxHd5SRpp5lxArLSam0000gFnwOdBA
Vind ik sowieso wel bij die Jumbo recepten.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh maar als je zo'n schaal maar 4 porties vindt ben je ook wel een hele flinke eter
Kan opzich wel ja. Maar voor veel vrouwen zal cutten dan best lastig zijnquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
Maar 1000kcal avondmaaltijd kan sowieso best.
Ja als je wilt afvallen weer niet. Maar als je overdag weinig eet is het best prima.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan opzich wel ja. Maar voor veel vrouwen zal cutten dan best lastig zijn
Net zoals dat kind dat naar een kinderwagen merk was vernoemd?quote:
Wtf. Instant fatty.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:02 schreef Fera het volgende:
ik maakte een hele slechte grap.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Net zoals dat kind dat naar een kinderwagen merk was vernoemd?
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:07 schreef Fera het volgende:
Ik zie trouwens dat bij die gekke babynamen ook een Adorabelle zat. No joke.
vast een fokkerquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:07 schreef Fera het volgende:
Ik zie trouwens dat bij die gekke babynamen ook een Adorabelle zat. No joke.
Huh wat?quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:08 schreef Amarantha het volgende:
Op 2de plek staat Spanje en 3de plek Frankrijk. Spanje lijkt me ook wel leuk.
Ja, weet ik. Maar kon niet meer op die naam komen. :$ Dus vroeg me af of 't daarmee te maken had.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik maakte een hele slechte grap.
Bob heeft dan nog wel geluk met zijn naam.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:08 schreef McGrath het volgende:
Toto gaat zijn kinderen ook Adorabelle, Braddie en Bob noemen.
Ik ga deze zomer met 11 vrienden op vakantie. Enige wat vast staat is dat we een villa gaan huren in Frankrijk , Italië of Spanje. Italië staat wel op nr 1 bij mij.quote:
ik hou niet van spaghettiquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:05 schreef Amarantha het volgende:
Nu twijfel ik. Pasta penne of spaghetti. Hmmm
11 vrienden wtfquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga deze zomer met 11 vrienden op vakantie. Enige wat vast staat is dat we een villa gaan huren in Frankrijk , Italië of Spanje. Italië staat wel op nr 1 bij mij.
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
11 vrienden wtfben je werkloos
Bob is eigenlijk zijn derde naam en roepnaam. Voluit gaat hij Bad Trip Bob heten.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Bob heeft dan nog wel geluk met zijn naam.
ja.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar kon niet meer op die naam komen. :$ Dus vroeg me af of 't daarmee te maken had.
Oh tof! The more the merrier.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga deze zomer met 11 vrienden op vakantie. Enige wat vast staat is dat we een villa gaan huren in Frankrijk , Italië of Spanje. Italië staat wel op nr 1 bij mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik denk dat zijn logica 11 vrienden hebben isquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:12 schreef Amarantha het volgende:
Dus je kan alleen met veel vrienden op vakantie gaan als je werkloos bent? Logisch ja.
hoe kan je zoveel vrienden houden als je werktquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken?![]()
!
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:13 schreef Amarantha het volgende:
Gewoon 24/7 FOK!ken op vakantie toch.Haha loser.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meteen leuke naam voor je mixtape.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
Bob is eigenlijk zijn derde naam en roepnaam. Voluit gaat hij Bad Trip Bob heten.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:13 schreef Amarantha het volgende:
Gewoon 24/7 FOK!ken op vakantie toch.Gewoon een jaar naar VSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Toevallig ben ik ook werkloos ja. Maar dat heeft er bijzonder weinig mee te makenquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
hoe kan je zoveel vrienden houden als je werkt
ik ben alleen nog vrienden met de echte niggas
Wie doet dat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik ben nog nooit in Spanje geweest van de 3 landen. Maar ik zie het wel. Ik ga wel snel akkoord denk ik. Vermaak mij wel haha.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:13 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk ik Spanje-Frankrijk-Italie.
Sowieso is Spanje mijn favoriet.
quote:
had ik toch weer gelijkquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toevallig ben ik ook werkloos ja. Maar dat heeft er bijzonder weinig mee te maken
Daar hoef ik niet voor naar center parcs.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik ga in mei lekker met paar karnissen naar zenter parks lekker jointjes oproken en vodka drinken
Hopelijk wordt het niet al te koud en natquote:
In de sportschool of langs de weg?quote:
ja wij wel, lekker beschonken ruzie zoeken met de bewonersquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet voor naar center parcs.
Jeejquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja wij wel, lekker beschonken ruzie zoeken met de bewoners
ik ookquote:
Goede troll ben je.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik heb een 5,4 voor me nl toets gehad wat ook wel vaag is
En jij hebt er maar 1.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Inso, ik vind het echt belachelijk dat ik bijna 65 euro kwijt ben voor het verlengen van mijn paspoort!
Omschrijf het eens.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Help, ik kan mijn favoriete porno niet vinden
Ik heb mijn Nederlandse laten verlopen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Godver ja. Ik vind een rijbewijs binnen de EU meer dan voldoende.
je moet het ook gewoon opslaanquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sorry, ik zal het terugbrengen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
weet jij toevallig of ik mijne ook kan laten verlopenquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb mijn Nederlandse laten verlopen.
Ja hoor. Gewoon geen nieuw paspoort halen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
weet jij toevallig of ik mijne ook kan laten verlopen
want volgens mij heb ik nu de nederlandse nationaliteit
maar ik heb wel dubele paspoort
Ivana Fukalot en haar vriend op een bank. Ze heeft haar top nog aan.quote:
ja had je verteld ja. Hoeveel paspoorten bezit jij dan?quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb mijn Nederlandse laten verlopen.
2 paspoorten, 3 nationaliteitenquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja had je verteld ja. Hoeveel paspoorten bezit jij dan?
Fukalot.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ivana Fukalot en haar vriend op een bank. Ze heeft haar top nog aan.
Zij pijpt hem.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
2 paspoorten, 3 nationaliteiten
ben ik dan een fin of blijf ik altijd die nl ding houdenquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja hoor. Gewoon geen nieuw paspoort halen.
Je bent gewoon nog staatsburger.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ben ik dan een fin of blijf ik altijd die nl ding houden
ik ben gwn geboren in finland
godverdommequote:Op woensdag 20 januari 2016 20:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je bent gewoon nog staatsburger.
Dat ben ik ook.
Je kan je nationaliteit opzeggen als je zou willen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
godverdomme
dan moet zeker soerein verklaren
effe doen dan als k 18 hebquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je kan je nationaliteit opzeggen als je zou willen.
helpt niet echt toch als je in nederland blijft wonenquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je kan je nationaliteit opzeggen als je zou willen.
Dan is het alleen maar onhandig met uitkeringen, toeslagen enzoquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
helpt niet echt toch als je in nederland blijft wonen
ja daaromquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan is het alleen maar onhandig met uitkeringen, toeslagen enzo
ik haat dit land daaromquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Je weet ook nooit hoe het van pas komt.
Het ene land is het andere niet met uitleveringsverdragen!!
stelen van de rijken tochquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:31 schreef wietparkiet het volgende:
gewoon off the grid leven. leven van zelfverbouwde groente en vee enzo
gewoon een jood ze goud stelenquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:31 schreef wietparkiet het volgende:
gewoon off the grid leven. leven van zelfverbouwde groente en vee enzo
kan ookquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
stelen van de rijken toch
wat heeft jodengoud hier nou weer mee te makenquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
gewoon een jood ze goud stelen
goud=geldquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kan ook
[..]
wat heeft jodengoud hier nou weer mee te maken
Ga er nou niet op in :squote:Op woensdag 20 januari 2016 20:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kan ook
[..]
wat heeft jodengoud hier nou weer mee te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |