SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je quote in het verkeerde topicquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is bij Fripsel niet zo bijzonder helaasquote:
Wat doe je stoer.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
je vingers zijn jammer genoeg nog niet zo koud dat je niet meer kan typen. aansteller.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
je vingers zijn jammer genoeg nog niet zo koud dat je niet meer kan typen. aansteller.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, deze.quote:
Geenquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, deze.
FB / FOK!merchandise topic - shirtjes, mokken etc
Een hommage aan een bekende FOK!ker.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je quote in het verkeerde topic![]()
Nee man, ik maakte een geintjeHeb geen DM gehad...
Dan je maar focussen op strawberry denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wowquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:42 schreef Fok-it het volgende:
D
[..]
Dat is bij Fripsel niet zo bijzonder helaas
Sorry Renequote:Op woensdag 20 januari 2016 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste ontwerp.
Jammer dat je mijn ontwerpen blijkbaar niet in de gaten houdt.
op wie focus jij je tegenwoordig?quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan je maar focussen op strawberry denk ik
Dat zou je sieren.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry Rene
Om het goed te maken bestel ik er eentje
Ik blijf me oriënterenquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
op wie focus jij je tegenwoordig?
Ik ben benieuwd of Paxcon ook een focuscoach gebruikt.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
op wie focus jij je tegenwoordig?
hij rijdt vast een ford focusquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Paxcon ook een focuscoach gebruikt.
Ik wist echt niet waar ik nu zin in had, geen rekening mee gehouden, dus crackers is mijn avondetenquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:49 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb deze week geen zin om dingen die voedzaam zijn te eten.
Uit onverwachtte hoek, maar wel 100% waar. Niemand betaalt 25 euro voor een shirt waar "Open er een topic over" op staat.quote:
Is dat bij jou niet elke week zo?quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:49 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb deze week geen zin om dingen die voedzaam zijn te eten.
Ik denk dat hij liever heeft dat Kauai hem achterna vliegtquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik zou mortaxx achterna vliegen, dat kan ie vast waarderen.
jij quote me eerst, lambalquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tegen jou praat ik niet meer voordat je je excuses hebt aangeboden aan Fylax.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wist echt niet waar ik nu zin in had, geen rekening mee gehouden, dus crackers is mijn avondetenMaar vind het wel lekker.
wie?quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk dat hij liever heeft dat Kauai hem achterna vliegt
linkquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Uit onverwachtte hoek, maar wel 100% waar. Niemand betaalt 25 euro voor een shirt waar "Open er een topic over" op staat.
Gewoon "" opeen shirt zetten, gaat beter denk ik
Sorry ik ben niet bekend met dit fenomeenquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Paxcon ook een focuscoach gebruikt.
Zeggen dat je hoopt dat FOK! failliet gaat is dan wel niet zo slimquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Uit onverwachtte hoek, maar wel 100% waar. Niemand betaalt 25 euro voor een shirt waar "Open er een topic over" op staat.
FOK! failliet t-shirts laten maken.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeggen dat je hoopt dat FOK! failliet gaat is dan wel niet zo slim
Ik vind een mok nog wel grappig.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |