SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In haar geval was het echt een fysieke verandering, van eeuwige strijd met voedsel ging ze naar een gezonde verhouding met voedsel en geen behoefte meer aan overdadig snaaien. Van een bakje chips nemen omdat je wéét dat je het bij een bakje moet laten i.p.v. een hele zak, naar 'ik heb alleen trek in een bakje chips, ik hoef geen zak meer'. Ik hoop dat dat in de genen zitquote:Op woensdag 20 januari 2016 15:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik weet niet of het een kwestie is van genen of meer van levensstijl. Sommige mensen switchen als ze kinderen krijgen van fanatiek sporten naar alleen nog maar 'voor die kinderen' leven en zelf weinig tijd aan hun gezondheid en eten besteden en die zullen misschien aankomen, anderen switchen juist van een ongezonde levensstijl naar een gezondere omwille van de kinderen en door de extra structuur.
Ja, dat was het natuurlijk uiteindelijk ook, maar het kostte haar gewoon geen moeite meer om haar lifestyle om te gooien. Alsof de knop omging en ook nooit meer terugschakelde, heel bizar. Zelf geeft ze de credits aan haar hormonenquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
Dat zou ideaal zijn, miss d! Ik vrees alleen dat het voor de meesten toch wel echt een lifestyle dingetje is
Dat is toch ook net zoveel calorieen als een bagel?quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:54 schreef motorbloempje het volgende:
Ik had hongerrrrrrrrrrrrrr
Dus ik pakte een bagel.
En legde hem weer terug.
En heb nu wat pecannoten (15g), sultana's (15g) en een blokje extra pure chocolade (10g) om de honger te stillen. Werkt prima.
150 tegenover 230quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat is toch ook net zoveel calorieen als een bagel?
Ik had ook enorme honger, maar ik had nog mijn afternoon snack van een halve avocado en 2 rijstwafels. Zou toch genoeg moeten zijn om de honger te stillen, maar daarna kreeg ik alleen maar meer honger, in de vorm van buikkramp en nu weet ik niet of ik buikpijn of honger heb. Ik haat dat gevoel
Mrs V had al een (niet zelf gedragen kind) toen ze zwanger werd. 9 maanden gevreten als een dolle. Een maand na de bevalling (oid) was ze weer op haar prezwangerschapgewicht. Nu is ze structureel zo'n 7 tot 9 kilo lichter dan daarvoor.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
In haar geval was het echt een fysieke verandering, van eeuwige strijd met voedsel ging ze naar een gezonde verhouding met voedsel en geen behoefte meer aan overdadig snaaien. Van een bakje chips nemen omdat je wéét dat je het bij een bakje moet laten i.p.v. een hele zak, naar 'ik heb alleen trek in een bakje chips, ik hoef geen zak meer'. Ik hoop dat dat in de genen zit
quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:02 schreef kwakz0r het volgende:
D bordje pasta met een funky mix van bolognese en mexicaanse kip(vriendje keek niet goed wat er in de ontdooide zakjes uit de vriezer zat die hij bij elkaar flikkerde),
Het viel me erg mee! Heb de kip eruitgegeten eerst, dat smaakte iets tomatiger maar wel lekker en toen bleef er iets pittigere pasta overquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]![]()
Mijn D was kippensoep uit zak met een stukje stokbrood en een zakje kant & klare rauwkost. Ben een beetje bang dat ik toch grieperig aan het worden ben.
Uiteindelijk een nette 2000 kcal, 54% K, 25% vet 20% eiwit
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:44 schreef Stormqueen het volgende:
Dat is echt walgelijk jaloersmakend, vanyel.
Bij de eerste poging die ik doe, krijg ik Nachos als ontbijt en een Mango proteine shake als dinerquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:20 schreef mrspoeZ het volgende:
Kennen jullie www.eatthismuch.com ? Erg leuk, gratis uitproberen voor twee weken en als je dan gewoon tien weekmenu's maakt en downloadt kan je even vooruit. Ik vind wel dat er wat weinig variatie in de recepten zit.
Misschien is het ooit besmettelijkquote:
Hier ook zoiets. Niet zo bruikbaarquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:27 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Bij de eerste poging die ik doe, krijg ik Nachos als ontbijt en een Mango proteine shake als diner
Op zich zitten er wel grappige dingen in als je blijft refreshen, en je kan ook nog je macro-doelen instellen. Maar veel van de recepten zijn toch andere keuzes dan ik zelf zou maken. Misschien wel grappig voor een paar recepten ideetjes.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hier ook zoiets. Niet zo bruikbaar
quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien is het ooit besmettelijk
quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat komt dan zeker tegelijk met de uniseks ANWBjassen en hetzelfde kapsel.
Kom ik een dag niet eens mee door.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik klikte op deze kop: See Everything This Olympic Athlete Eats in a Typical Day
En keek vervolgens naar wat een olympisch alpine ski-ster eet op een dag. En toen las ik nog eens wat er onder stond. En vroeg me af waar de rest was. Want wat zij eet zou voor mij een typische dieetdag zijn waar ik op afval en ik doe vast niet zoveel aan sport als zijOf ze neemt van alles twee borden of zo.
http://greatist.com/fitne(...)ts&sr_share=facebook
Moblo yay
Deze is ook nieuw. Ik moet een riem.quote:Op donderdag 21 januari 2016 09:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nice. Had ik gister ook. Hij zit haast te wijd. En is nieuw
Ik was geschokt. Ging een toffe bellbottom stretchbroek kopen bij Steps. Die staan niet per se bekend om hun groot vallende kleding wbt maten. Dus ik pak 42 in de hoop dat de stretch me redt. Is ie gewoon echt te grootquote:Op donderdag 21 januari 2016 09:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Deze is ook nieuw. Ik moet een riem.
Mijn verhoudingen.
Ben 8 ons zwaarder dan zondagquote:Op donderdag 21 januari 2016 09:10 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom moest je balansen dan Bubs? Je gaat toch rete hard?![]()
Ik was wel 4 ons in de min
Ik heb sowieso het idee dat die foto-eetdagboeken vaak een kwestie zijn van mensen die zichzelf voor de gek houden. Ook in van die vrouwenbladen. "Ahh, vandaag had ik echt een slechte dag!" En dan 2 blokjes kaas en een glas wijn in aanvulling op de smoothie en salade waar ze zogenaamd normaal gesproken de dag mee doorkomt.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik klikte op deze kop: See Everything This Olympic Athlete Eats in a Typical Day
En keek vervolgens naar wat een olympisch alpine ski-ster eet op een dag. En toen las ik nog eens wat er onder stond. En vroeg me af waar de rest was. Want wat zij eet zou voor mij een typische dieetdag zijn waar ik op afval en ik doe vast niet zoveel aan sport als zijOf ze neemt van alles twee borden of zo.
http://greatist.com/fitne(...)ts&sr_share=facebook
Moblo yay
#healthylife #superfoods instagram dingen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 09:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb sowieso het idee dat die foto-eetdagboeken vaak een kwestie zijn van mensen die zichzelf voor de gek houden. Ook in van die vrouwenbladen. "Ahh, vandaag had ik echt een slechte dag!" En dan 2 blokjes kaas en een glas wijn in aanvulling op de smoothie en salade waar ze zogenaamd normaal gesproken de dag mee doorkomt.
Oh, da's zo kut!quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:29 schreef Isabeau het volgende:
Bubseltje, gefeliciteerd!
Ander bed, ander kussen en nu heb ik pijn in mijn schouder
En in een kuthumeur, want ook heel slecht geslapenquote:
Join the club!quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En in een kuthumeur, want ook heel slecht geslapen
Ik kon de (wel lichtgevende en tikkende) klokken niet zien van waar ik lag, maar ik had vast met je mee kunnen doenquote:Op donderdag 21 januari 2016 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
Join the club!
Heb het half 2 zien worden, daarna 4 uur, 5uur en 6 uur op de klok gezien. Om 6.30 ging de wekker![]()
Oh daar kan ik me ook zo aan ergerenquote:Op donderdag 21 januari 2016 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
Wees blijOm 5 uur ging er een auto stationair staan draaien voor een minuut of 20
![]()
_!
Denk je dat ik in een koude auto ga zitten nadat ik 2 auto's gekrabt heb?quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
Wees blijOm 5 uur ging er een auto stationair staan draaien voor een minuut of 20
![]()
_!
Waarom zou je er twee krabben.quote:Op donderdag 21 januari 2016 11:30 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Denk je dat ik in een koude auto ga zitten nadat ik 2 auto's gekrabt heb?
Vriendin gaat een uurtje later van huis.quote:Op donderdag 21 januari 2016 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom zou je er twee krabben.
Mijn vent zou me uitlachen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 11:36 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Vriendin gaat een uurtje later van huis.
Gaat meestal wel goed, en zo niet heb ik mijn best gedaan.quote:Op donderdag 21 januari 2016 11:45 schreef Shandaly het volgende:
Met een beetje pech kan ze dan opnieuw krabben... en dan zo'n heel naar flinterdun laagje waar je amper grip op kunt krijgen...
Ben toch altijd weer blij dat ik op fietsafstand werk. Tegen de tijd dat ik anders de auto ijsvrij had en op temperatuur, ben ik al bijna op kantoor...
Die springt op zijn fiets en lacht me uit. Ik zou precies hetzelfde doen, overigens.quote:Op donderdag 21 januari 2016 11:45 schreef Rauw. het volgende:
[..]
> Relaties & Psychologie
Beetje kerel doet dat toch?
Niet bij Basic Fit, maar wij hebben ze ook. Het werkt op zich prima, en ik vind het soms een fijne afwisseling van mijn eigen spinlessen (play list) of een groepsles.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Heeft iemand ervaring met de virtual spinning lessen bij Basic Fit? Die beginnen op elk heel uur toch? Is dat een beetje leuk?
Hier ook geen Basic Fit maar een anderequote:Op donderdag 21 januari 2016 14:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Heeft iemand ervaring met de virtual spinning lessen bij Basic Fit? Die beginnen op elk heel uur toch? Is dat een beetje leuk?
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 21 januari 2016 08:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
Gisteren een balansdag gehouden 1270 kcal. En ik werd beloond met + 0,4 kg.
Ik denk dat ik misschien toch meer moet gaan eten... -0-
Maar goed vandaag ben ik jarigdus komt er waarschijnlijk nog wel wat bij.
Geen gebak ofzo daar heb ik geen zin in.
O: havermout met melk
S: peutergym
L: crossantje met een salade
T: halve mineola
D: nog geen idee
T: Optimel Griekse yoghurt
Mijn methode was een emmer heet water meenemen van huis en over de auto pleuren. Starten, rijden.quote:Op donderdag 21 januari 2016 11:30 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Denk je dat ik in een koude auto ga zitten nadat ik 2 auto's gekrabt heb?
450quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:22 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb nog een fantastisch aantal kcal over voor vandaag.
Zwemmen en fitnessen kan toch bij ieder weer? Of heb je alleen een buitenzwembad in de buurt?quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:31 schreef LPFAN het volgende:
Weer een halve kilo eraf vandaag![]()
Kan niet wachten tot het beter weer word buiten. Ik wil zwemmen en fitnessen! Nu de hele week nog niet kunnen sporten en mis het.
Ligt niet in de buurt en moet er op de fiets naar toe. En ga niet fietsen nu het zo glad is op de weg. Door alle medicijnen die ik slik heb ik erg brosse botten gekregen en de kans is me te groot dat ik dan val en iets breek. Maar gelukkig is het dit weekend beter hopelijkquote:Op donderdag 21 januari 2016 16:33 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Zwemmen en fitnessen kan toch bij ieder weer? Of heb je alleen een buitenzwembad in de buurt?
Ah, ik hoor inderdaad op het nieuws dat het druk is bij de EHBO vanwege gladheid en valpartijen. Hier is het volgens mij nog niet glad, het is nog niet onder nul geweest vandaag. Maar de rest van de week was het toch ook niet glad, dit is voor het eerst dat het geregend heeft en daarna weer gaat vriezen?quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:34 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ligt niet in de buurt en moet er op de fiets naar toe. En ga niet fietsen nu het zo glad is op de weg.
Ik kan alleen op de maandag, woensdag en vrijdag sporten door dialyse. Afgelopen maandag en woensdag moest ik ook in het ziekenhuis zijn de hele dag dus kon toen niet sporten helaas ;p volgende week maar inhalen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:39 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ah, ik hoor inderdaad op het nieuws dat het druk is bij de EHBO vanwege gladheid en valpartijen. Hier is het volgens mij nog niet glad, het is nog niet onder nul geweest vandaag. Maar de rest van de week was het toch ook niet glad, dit is voor het eerst dat het geregend heeft en daarna weer gaat vriezen?
Anyway misschien kun je een leuke thuisworkout doen? Ik doe soms zoiets:
Moet ook kunnen toch?quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb straks na mijn D ook nog 450 over ongeveer![]()
Komt goed uit, want ik heb gisteren 4 bakjes nootjes en 2 zakjes zoutjes gekregen als bedankje voor het bemannen van een stand op een open avond..Ik zal me inhouden, maar mag van mezelf daar best een klein beetje van snoepen
Haha ;p alles met mate iddquote:Op donderdag 21 januari 2016 18:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]met mate..
en ter compensatie eet ik eerst nog een sinaasappel als toetje straks
Dat is een kleintje danquote:Op donderdag 21 januari 2016 18:17 schreef motorbloempje het volgende:
Totaal van 1648Kcal volgens MFP, inclusief een lekkere vette avocado van zo'n 170Kcal. Viel zonet zowat om van de honger, dus die moest er even in voordat ik zo begin aan de terugreis naar huis.
steps valt júist grootquote:Op donderdag 21 januari 2016 09:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik was geschokt. Ging een toffe bellbottom stretchbroek kopen bij Steps. Die staan niet per se bekend om hun groot vallende kleding wbt maten. Dus ik pak 42 in de hoop dat de stretch me redt. Is ie gewoon echt te grootDus maat 40 meegenomen. Zit niet strak dus..
Nu was dit mijn eerste broek daar, maar ik vind de andere kledingstukken daar nooit speciaal groot vallen of zo eigenlijk! Niet zoals Hema of zo, daar had ik met maat 42-44 en zelfs 46 nog steeds bovenkleding en leggings maat Mquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
steps valt júist grootleg de steps maattabel maar es langs een ander merk
Neemt niet weg dat het een kick geeft natuurlijk
Op naar een weekend vol tapas, sushi, pizza en patatquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:29 schreef Sjeen het volgende:
Verkouden kop en vreetkick... Al valt dit in het niet bij wat een vreetbuien vroeger was, maar toch. Kapje bruin met boter, snee bruin met pindakaas en hagelslag, handje truffelpepernoten, 2 lapjes snackspek, paar pistachenoten. En toen ging ik avondeten
Heerlijk met wat zout op een boterhamquote:Op donderdag 21 januari 2016 18:45 schreef foetre het volgende:
Avocado is zo gezond maar ik krijg die smerige drap echt niet weg.
Nemen jullie het puur natuur uit de schil?
Brrrr, sterkte!quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:03 schreef Tally het volgende:
Hier gaat het snoepen redelijk tot zeer goed. Zeker de afgelopen week weinig aangeraakt. Misschien een keer een stroopwafel.
Maar er is ook genoeg stress weer. Vandaag een mail met de vraag of ik me maandag op kantoor wil melden om te praten over mn contract. Ik weet nu al dat die niet verlengd gaat worden
Dus hoppa nog meer stressnog minder zin om te eten/snoepen.
Is toch alleen maar vezelsquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:49 schreef La_Tramposa het volgende:
als ik morgen nog steeds boven de 64 ben eet ik mijn hoed op (hoeveel calorieen zou dat zijn?).
Daar begon mijn vriendin vorige week ook ineens mee, ondanks dat ik mijzelf prima kan motiveren toch jammer.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 07:11 schreef Stormqueen het volgende:
Gisteren dan eindelijk de eerste "na de dertig moet je stoppen, anders word je te mager" gehoord. Van iemand die voor het eerst sinds we elkaar kennen dikker is dan ik, uiteraard.![]()
Boven m'n navel hequote:Op vrijdag 22 januari 2016 08:20 schreef Stormqueen het volgende:
Waar zit je smalste punt dan, als je taille breder is dan dat?
Klinkt als een luxeprobleemquote:Op vrijdag 22 januari 2016 08:35 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb echt een minitaille, dat is enorm lastig met broeken. Dan zou je zeggen 'dan draag je alleen maar jurkjes', ja, maar ik heb ook immens dikke tieten, dus dat werkt ook niet
Haha, ja, misschien wel een beetje.quote:
Ja. Dat is bij de meeste mensen de middelomtrek (eigenlijk: tussen je ribben en heupbot). Dat getal is een voorspeller voor risico HVZ, de taille (smalste punt) is vooral voor de leuk.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik snap m nog steeds niet. Of meet je ook OP je navel?
Ja. Het was een beetje een experiment, maar blijkbaar kan ik dus best op gewicht blijven zonder alles te monitoren. Dat schept hoop voor de toekomstquote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
Dat is inderdaad keurig binnen de lijntjes lijkt me
oh ok, ik had altijd begrepen dat de taille hét ijkpunt is. In dat geval ben ik nog steeds een tikkende tijdbomquote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja. Dat is bij de meeste mensen de middelomtrek (eigenlijk: tussen je ribben en heupbot). Dat getal is een voorspeller voor risico HVZ, de taille (smalste punt) is vooral voor de leuk.
105-85-112 hier. Door het afvallen heb ik nu twee kleinere heupkwabben in plaats van één grote. Dat vind ik wonderlijk en ik hoop dat dat ook weer weg gaat als ik verder afval.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 08:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Haha, ja, misschien wel een beetje.
Ik heb laatst mn maten opgemeten:
Boobs: 112
Taille: 88
Heupen: 115.
HOE DAN.
Zeiken hoort erbij.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
Tsja, maar jij hebt dan verder ook wél doorzettingsvermogen Loon! Dat scheelt 'n hoop. Je doet wel 'n hoop simpen soms, maar bent in elk geval realistisch bezig.
Fantastisch! Wat een hoop babies zijn erafquote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ok, ik had altijd begrepen dat de taille hét ijkpunt is. In dat geval ben ik nog steeds een tikkende tijdbom
En ik wéét het, het is geen eerlijke vergelijking. Maar ik ben toch vandaag veertig kilo lichter dan mijn zwaarste wat ik ooit op de weegschaal zag, dus ik moest toch even plakken
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Na de worp zal het toch geen 20kg minder zijn geweest?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb helaas bijna geen fatsoenlijke foto's van kort na de worp, om écht te vergelijken
ZANDLOPER. Dusquote:Op vrijdag 22 januari 2016 08:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
HOE DAN.
Nee, na de worp was het acht kilo minder inderdaadquote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:53 schreef Wh00pWh00p het volgende:
[..]
Na de worp zal het toch geen 20kg minder zijn geweest?
Dus je bent van ver gekomen zo te zien... super goed!![]()
En als ik mag vragen wat is je streefdoel nu?
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ok, ik had altijd begrepen dat de taille hét ijkpunt is. In dat geval ben ik nog steeds een tikkende tijdbom
En ik wéét het, het is geen eerlijke vergelijking. Maar ik ben toch vandaag veertig kilo lichter dan mijn zwaarste wat ik ooit op de weegschaal zag, dus ik moest toch even plakken
[ afbeelding ]
Vind je? Ik vind het makkelijk juist. Vroeger had ik geen taille, ik liep gewoon rechtdoor toen ik op mijn zwaarst was. Dat vond ik irritant omdat alle broeken gemaakt zijn op een taille die smaller is dan je heupen. En met jurkjes zag je ook meteen dat ik vormeloos was. Nu word ik steeds lastig gevallen als ik een jurkje draag, dat is ook wat minderquote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:57 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben ook best blij met m'n zandloperfiguur hoor, maar god wat is het soms irritant.
Zelfs op m'n dikst had ik nog taille.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:02 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het makkelijk juist. Vroeger had ik geen taille, ik liep gewoon rechtdoor toen ik op mijn zwaarst was. Dat vond ik irritant omdat alle broeken gemaakt zijn op een taille die smaller is dan je heupen. En met jurkjes zag je ook meteen dat ik vormeloos was. Nu word ik steeds lastig gevallen als ik een jurkje draag, dat is ook wat mindermaar ik ben er blijkbaar wel op vooruit gegaan.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Snap ik. Ik heb 90D. Dat is ook bijna niet te koop, maar dan heb jij wel een ander probleem dan ik haha.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:06 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb BH maat 70G.
Ik snap wel dat dit luxe problemen zijn hoor, maar even klagen is wel lekker
Die geloof ik niet. Verschillende andere van dat soort jurkjes wel. Daar waren sommige ook te klein.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:09 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Snap ik. Ik heb 90D. Dat is ook bijna niet te koop, maar dan heb jij wel een ander probleem dan ik haha.
De jurkjes van Voodoo Vixen weleens geprobeerd? Daar zijn mijn borsten te klein voor, ik heb stof over.
Hoe lang ben jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die geloof ik niet. Verschillende andere van dat soort jurkjes wel. Daar waren sommige ook te klein.
1,65 ukkie.quote:
Weet je, het is gewoon zoeken naar kleding die bij je figuur past.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zelfs op m'n dikst had ik nog taille.
Ik heb broeken in maat 44 omdat ze anders niet over mn heupen passen, maar ik moet wel steeds extra gaatjes in mn riem maken, en dan kreeg je zo'n 'piemel' in je broek.
Jurkjes die je taille accentueren hebben vaak ook van die geaccentueerde boobs, en die pas ik dus nooit
Ik bezit inmiddels ook wel een aantal goed passende kleding, voor mijn figuur.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Weet je, het is gewoon zoeken naar kleding die bij je figuur past.
Mijn heupen zijn in verhouding te smal, dus broeken flubberen vaak bij mijn reet. Zitten ze goed om mijn kont, dan krijg ik ze weer niet dicht.
Er is geen enkel lichaam waar alle kleding goed op staat en IEDER lichaam kent problemen. Ik dacht ook altijd "als ik slank ben kan ik alles dragen wat ik wil", dat was niet bepaald waar. Maar ik weet zeker dat als jij bij vrouwenkleding gaat kijken, en dus geen shirtjes met opdruk enzo want die zijn voor veertienjarige meisjes, dat je dan ook passende kleding gaat vinden![]()
En thanks.
Daarom <3 superstretch <3quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Weet je, het is gewoon zoeken naar kleding die bij je figuur past.
Mijn heupen zijn in verhouding te smal, dus broeken flubberen vaak bij mijn reet. Zitten ze goed om mijn kont, dan krijg ik ze weer niet dicht.
Er is geen enkel lichaam waar alle kleding goed op staat en IEDER lichaam kent problemen. Ik dacht ook altijd "als ik slank ben kan ik alles dragen wat ik wil", dat was niet bepaald waar. Maar ik weet zeker dat als jij bij vrouwenkleding gaat kijken, en dus geen shirtjes met opdruk enzo want die zijn voor veertienjarige meisjes, dat je dan ook passende kleding gaat vinden![]()
En thanks.
bikkelquote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:21 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga mijn benen slopen in de sportschool, ok doei!
Ik doe m'n best. Wil 5 x in de week sporten, en ik moet van de fysio een goed schema maken.quote:
Gas d'r op have fun!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:21 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga mijn benen slopen in de sportschool, ok doei!
Boks: 95-63-92. En bovenbenen iets van 57 geloof ik. Mijn broeken zitten ook vaak strak bij mijn bovenbenen en los aan de bovenkant.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 08:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
HOE DAN.
Guacamolequote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:00 schreef MutedFaith het volgende:
Avocado in blokjes, met evenveel blokjes komkommer, sojasaus, peper en sriracha
Mooi! Je ziet aan je armen en schouders etc. zeker verschil hoor, ook exclusief de buik! Alleen door al het zwart zie je verder niet zoveelquote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
veel mensen dragen hun bh graag loeistrak. Ik zelf niet zo, te groot is niet fijn maar van te strak word ik een ontzettende rolladequote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Boks: 95-63-92. En bovenbenen iets van 57 geloof ik. Mijn broeken zitten ook vaak strak bij mijn bovenbenen en los aan de bovenkant.
Maar hoe kun je BH maat 70G hebben dan? Ik snap daar nooit zoveel van maar volgens mij is G toch onderomtrek + 25 dus dan zou je op 95 uit moeten komen ook?
Mja volgens mij kloppen die maten ook niet altijd, of zijn iig niet van elk merk hetzelfde. Ik ga soms met 3 verschillende maten het pashokje in en dan weet ik nooit van tevoren welke pastquote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
veel mensen dragen hun bh graag loeistrak. Ik zelf niet zo, te groot is niet fijn maar van te strak word ik een ontzettende rollade
Ik las ooit iemand op FOK die beweerde dat ze 70P had, maar als je die zou opmeten zou het eerder 100H zijn waarschijnlijk
het model van je borsten maakt ook veel uit. Zo hoef ik écht geen balconette te proberen, dan heb ik altijd vier tieten, welke maat ik ook pakquote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:46 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja volgens mij kloppen die maten ook niet altijd, of zijn iig niet van elk merk hetzelfde. Ik ga soms met 3 verschillende maten het pashokje in en dan weet ik nooit van tevoren welke past
http://www.womenshealthmag.com/fitness/breast-lifting-exercisesquote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
Toch had ik diep van binnen wel gehoopt dat er wat beters over zou blijven dan deze twee zakjes vel
haha ja nee, dit is beyond exercise, ik vrees dat alleen chirurgie daar nog iets van kan makenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
http://www.womenshealthmag.com/fitness/breast-lifting-exercises
Nee?
Kipfilets onder plakkenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
haha ja nee, dit is beyond exercise, ik vrees dat alleen chirurgie daar nog iets van kan maken![]()
![]()
Tijd om die skjoelin joetjoep weer actief te makenquote:
Is wel mijn sportBH.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Boks: 95-63-92. En bovenbenen iets van 57 geloof ik. Mijn broeken zitten ook vaak strak bij mijn bovenbenen en los aan de bovenkant.
Maar hoe kun je BH maat 70G hebben dan? Ik snap daar nooit zoveel van maar volgens mij is G toch onderomtrek + 25 dus dan zou je op 95 uit moeten komen ook?
Mij ook niet. Ik had gisteravond een plakje en heb urenlang met een sugarrush gezeten. Wat een onaangenaam gevoel zegquote:Op vrijdag 22 januari 2016 12:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
Misschien is het iets regionaals, maar je maakt mij er niet zo blij mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 12:31 schreef Lonaa het volgende:
Holy shit.
Dit is 4 maand geleden.En het verschil is maar 3 kg.
"maar 3kg" netjes hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet het heel goed! Mooi!![]()
3 kg in 4 maand is niet echt uh, veelquote:Op vrijdag 22 januari 2016 12:35 schreef Wh00pWh00p het volgende:
[..]
"maar 3kg" netjes hoor!
Ziet het heel goed! Mooi!
De eerste of de tweede?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 12:34 schreef motorbloempje het volgende:
Dat lijkt heel erg op de sportschool in de Uithof in Den Haag
en
Ja, is een basic fit.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De tweede, althans, die van 4kg geleden.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 12:28 schreef Lonaa het volgende:
Oh, ik maakte foto's:Wow je ziet er goed uit! Echt een zandloperfiguur inderdaad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
De eerste keer flink afvallen lukte mij ook enorm goed. 30kg (in 6,5 maand) minderquote:Op vrijdag 22 januari 2016 12:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
3 kg in 4 maand is niet echt uh, veel
In de 9 maanden daarvoor deed ik 35 kg dus uh, ja![]()
Maar blijkbaar dus wel een behoorlijk stukkie strakker, vooral op de hips.
Met mijn voor-voor-foto's? Ja. Zal ik die nog eens posten?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:03 schreef Isabeau het volgende:
Lonaa. Het contrast met je 'voor foto's' is natuurlijk helemaal gigantisch
Van die 3 maand heb ik er wel 2 zo'n beetje met de pet naar gegooid. Of in ieder geval niet geprobeerd af te vallen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:32 schreef Wh00pWh00p het volgende:
[..]
De eerste keer flink afvallen lukte mij ook enorm goed. 30kg (in 6,5 maand) minder
Toen een aantal jaar goed op gewicht gebleven maar nu wil ik er toch nog iets meer vanaf...gaat helaas nu ook niet zo snel meer![]()
En idd heel mooi zandlopertje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:03 schreef Lonaa het volgende:
Nou, voor de nieuwkomers dan:
juni 2014:Je kin had je hoofd opgegeten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je kin had je hoofd opgegeten!
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Nou is het ook echt wel de meest oncharmante foto EVER, zo tegen de zon in en zulks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]Trut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
I'm sad now. You did a poor job.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat was om je op te vrolijken
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
juni 2014:Nou dat is toch iets om trots op te zijn waar je nu staat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wereld van verschil!![]()
Oh zeker! Ik ben ook trots, maar ook altijd wel ee nbeetje verdrietig als ik die (dat soort) foto's zie van toen. Dat ik het zover heb laten komenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:18 schreef Wh00pWh00p het volgende:
[..]
Nou dat is toch iets om trots op te zijn waar je nu staat dan?
Wereld van verschil!
Precies en dat moet je vasthouden!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wel heel blij dat ik het omgekeerd heb hoor!
zo erg vandaag?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:28 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga straks mijn aggressie er maar even uit body attacken.
[..]mobloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*steekt nog een hart onder de riem*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Daar ging het niet over.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:28 schreef Stormqueen het volgende:
Als je geen discussie wil moet je het niet aanhalen natuurlijkmaar ik zie oprecht het kwaad niet in respect tonen voor de prestatie. Echt niet. Zo kun je alles wel negatief interpreteren
juni 2014:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een verschil met de na-foto's. Je hebt zelfs slankere vingers![]()
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:42 schreef kwakz0r het volgende:
Lonaa, ik vind je superawesome dat je zover gekomen bent. Echt heel knap.
Maar ik ga niet zeggen dat jenernop je voor voor foto niet mooi uitziet. Ik vind het niet walgelijk noch afschrikwekkend. Ik zie een dikke vrouw die een mooie jurk aanheeft die haar goed staat.
Mooi op een andere manier.
Ha, ja.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:23 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]![]()
Wat een verschil met de na-foto's. Je hebt zelfs slankere vingers
Net gewogen, geen schade. Gewicht is onveranderd.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 08:59 schreef Stormqueen het volgende:
En, wat was de schade, mf?
Hier volgens verwachting een beetje in de plus, da's altijd na een keldering. Maar per saldo nog steeds 700 gram lichter dan woensdag!
+1 op alles van dit.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:42 schreef kwakz0r het volgende:
Lonaa, ik vind je superawesome dat je zover gekomen bent. Echt heel knap.
Maar ik ga niet zeggen dat jenernop je voor voor foto niet mooi uitziet. Ik vind het niet walgelijk noch afschrikwekkend. Ik zie een dikke vrouw die een mooie jurk aanheeft die haar goed staat.
Mooi op een andere manier.
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 09:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ha, ja.Alles is slanker. Dat is gek hoor.
Ik moest een paar maanden terug naar de opticien omdat mijn bril niet meer paste. Als ik voorover bukte dan bungelde die en hing ie alleen nog achter m'n oren.
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:19 schreef MutedFaith het volgende:
Mijn T werd een stuk kruimel-puddingvlaai voor de wedstrijd.
Veel gelopen johquote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:17 schreef Sjeen het volgende:
20.000 stappen en Burger King, ben eens benieuwd morgen...
Eftelingquote:
Maar daar sta je toch juist ook heel veel stilquote:
dat viel nog reuze mee eigenlijkquote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar daar sta je toch juist ook heel veel stil
mjah, pms komt er ook weer aan of is net begonnen. ik kan dan niet meer naar de wc/nauwelijks (Terwijl het de andere drie weken van de maand keihard gaat) en houd extra vocht vast.quote:Op zondag 24 januari 2016 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
Wowzers kwak, anderhalf ook meteenstom lijf....
Goed bezig weer mf!
Hier nagenoeg stabiel, maar dat is volgens verwachting na zo'n drop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op zondag 24 januari 2016 13:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Neem een glaasje psylliumvezels in de ochtend, super!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: En vergeet niet wat van deze suikervrije snoepjes te snoepen overdag, die laxeren als je genoeg gebruikt én het is ook nog lekker en gezond
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
Das echt niet gezond als je dat nodig hebt. Plus je kan er ook een opgezette buik met veel lucht van krijgenquote:Op zondag 24 januari 2016 15:42 schreef eleusis het volgende:
[..]
Neem een glaasje psylliumvezels in de ochtend, super!
Edit: En vergeet niet wat van deze suikervrije snoepjes te snoepen overdag, die laxeren als je genoeg gebruikt én het is ook nog lekker en gezond
Suikervrij en dus een lekkere T voor 6 kcal per snoepjequote:Op zondag 24 januari 2016 15:47 schreef MutedFaith het volgende:
Waarom zijn die snoepjes gezond dan?
Geen body shaming graag, ik heb chronische darmklachten en ik beweeg al genoeg!quote:Op zondag 24 januari 2016 15:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Das echt niet gezond als je dat nodig hebt. Plus je kan er ook een opgezette buik met veel lucht van krijgen
Meer bewegen, meer vezels, meer olie, meer koffie.
quote:Op zondag 24 januari 2016 15:51 schreef eleusis het volgende:
[..]
Geen body shaming graag, ik heb chronische darmklachten en ik beweeg al genoeg!
Ik drink geen koffie, vezels en olie genoeg, bewegen helpt geen klap.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Das echt niet gezond als je dat nodig hebt. Plus je kan er ook een opgezette buik met veel lucht van krijgen
Dat is toch geen body shaming?quote:Op zondag 24 januari 2016 15:51 schreef eleusis het volgende:
[..]
Geen body shaming graag, ik heb chronische darmklachten en ik beweeg al genoeg!
Ik eet gewoon 10 sesamzaadjes. Zit ik gegarandeerd binnen een half uur onder de uitslag en op de wc.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat maakt ze nog niet gezond. Hooguit beter in te passen in een caloriebeperkt dieet dan de niet-suikervrije variant.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:49 schreef eleusis het volgende:
[..]
Suikervrij en dus een lekkere T voor 6 kcal per snoepje
True, dat is inderdaad niet gezond.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:04 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Dat maakt ze nog niet gezond. Hooguit beter in te passen in een caloriebeperkt dieet dan de niet-suikervrije variant.
Dat was een klein gebbetje naar mij gok ikquote:Op zondag 24 januari 2016 16:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat is toch geen body shaming?
Het is gewoon niet ideaal voor je darmklachten om zoetstof te gebruiken om te laxeren. Ik zou je bijna aanraden om eens te minderen om het effect op je darmklachten te testen, maar dat zal wel internetdokteren zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |