SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In haar geval was het echt een fysieke verandering, van eeuwige strijd met voedsel ging ze naar een gezonde verhouding met voedsel en geen behoefte meer aan overdadig snaaien. Van een bakje chips nemen omdat je wéét dat je het bij een bakje moet laten i.p.v. een hele zak, naar 'ik heb alleen trek in een bakje chips, ik hoef geen zak meer'. Ik hoop dat dat in de genen zitquote:Op woensdag 20 januari 2016 15:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik weet niet of het een kwestie is van genen of meer van levensstijl. Sommige mensen switchen als ze kinderen krijgen van fanatiek sporten naar alleen nog maar 'voor die kinderen' leven en zelf weinig tijd aan hun gezondheid en eten besteden en die zullen misschien aankomen, anderen switchen juist van een ongezonde levensstijl naar een gezondere omwille van de kinderen en door de extra structuur.
Ja, dat was het natuurlijk uiteindelijk ook, maar het kostte haar gewoon geen moeite meer om haar lifestyle om te gooien. Alsof de knop omging en ook nooit meer terugschakelde, heel bizar. Zelf geeft ze de credits aan haar hormonenquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
Dat zou ideaal zijn, miss d! Ik vrees alleen dat het voor de meesten toch wel echt een lifestyle dingetje is
Dat is toch ook net zoveel calorieen als een bagel?quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:54 schreef motorbloempje het volgende:
Ik had hongerrrrrrrrrrrrrr
Dus ik pakte een bagel.
En legde hem weer terug.
En heb nu wat pecannoten (15g), sultana's (15g) en een blokje extra pure chocolade (10g) om de honger te stillen. Werkt prima.
150 tegenover 230quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat is toch ook net zoveel calorieen als een bagel?
Ik had ook enorme honger, maar ik had nog mijn afternoon snack van een halve avocado en 2 rijstwafels. Zou toch genoeg moeten zijn om de honger te stillen, maar daarna kreeg ik alleen maar meer honger, in de vorm van buikkramp en nu weet ik niet of ik buikpijn of honger heb. Ik haat dat gevoel
Mrs V had al een (niet zelf gedragen kind) toen ze zwanger werd. 9 maanden gevreten als een dolle. Een maand na de bevalling (oid) was ze weer op haar prezwangerschapgewicht. Nu is ze structureel zo'n 7 tot 9 kilo lichter dan daarvoor.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
In haar geval was het echt een fysieke verandering, van eeuwige strijd met voedsel ging ze naar een gezonde verhouding met voedsel en geen behoefte meer aan overdadig snaaien. Van een bakje chips nemen omdat je wéét dat je het bij een bakje moet laten i.p.v. een hele zak, naar 'ik heb alleen trek in een bakje chips, ik hoef geen zak meer'. Ik hoop dat dat in de genen zit
quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:02 schreef kwakz0r het volgende:
D bordje pasta met een funky mix van bolognese en mexicaanse kip(vriendje keek niet goed wat er in de ontdooide zakjes uit de vriezer zat die hij bij elkaar flikkerde),
Het viel me erg mee! Heb de kip eruitgegeten eerst, dat smaakte iets tomatiger maar wel lekker en toen bleef er iets pittigere pasta overquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]![]()
Mijn D was kippensoep uit zak met een stukje stokbrood en een zakje kant & klare rauwkost. Ben een beetje bang dat ik toch grieperig aan het worden ben.
Uiteindelijk een nette 2000 kcal, 54% K, 25% vet 20% eiwit
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:44 schreef Stormqueen het volgende:
Dat is echt walgelijk jaloersmakend, vanyel.
Bij de eerste poging die ik doe, krijg ik Nachos als ontbijt en een Mango proteine shake als dinerquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:20 schreef mrspoeZ het volgende:
Kennen jullie www.eatthismuch.com ? Erg leuk, gratis uitproberen voor twee weken en als je dan gewoon tien weekmenu's maakt en downloadt kan je even vooruit. Ik vind wel dat er wat weinig variatie in de recepten zit.
Misschien is het ooit besmettelijkquote:
Hier ook zoiets. Niet zo bruikbaarquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:27 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Bij de eerste poging die ik doe, krijg ik Nachos als ontbijt en een Mango proteine shake als diner
Op zich zitten er wel grappige dingen in als je blijft refreshen, en je kan ook nog je macro-doelen instellen. Maar veel van de recepten zijn toch andere keuzes dan ik zelf zou maken. Misschien wel grappig voor een paar recepten ideetjes.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hier ook zoiets. Niet zo bruikbaar
quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien is het ooit besmettelijk
quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat komt dan zeker tegelijk met de uniseks ANWBjassen en hetzelfde kapsel.
Kom ik een dag niet eens mee door.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik klikte op deze kop: See Everything This Olympic Athlete Eats in a Typical Day
En keek vervolgens naar wat een olympisch alpine ski-ster eet op een dag. En toen las ik nog eens wat er onder stond. En vroeg me af waar de rest was. Want wat zij eet zou voor mij een typische dieetdag zijn waar ik op afval en ik doe vast niet zoveel aan sport als zijOf ze neemt van alles twee borden of zo.
http://greatist.com/fitne(...)ts&sr_share=facebook
Moblo yay
Deze is ook nieuw. Ik moet een riem.quote:Op donderdag 21 januari 2016 09:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nice. Had ik gister ook. Hij zit haast te wijd. En is nieuw
Ik was geschokt. Ging een toffe bellbottom stretchbroek kopen bij Steps. Die staan niet per se bekend om hun groot vallende kleding wbt maten. Dus ik pak 42 in de hoop dat de stretch me redt. Is ie gewoon echt te grootquote:Op donderdag 21 januari 2016 09:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Deze is ook nieuw. Ik moet een riem.
Mijn verhoudingen.
Ben 8 ons zwaarder dan zondagquote:Op donderdag 21 januari 2016 09:10 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom moest je balansen dan Bubs? Je gaat toch rete hard?![]()
Ik was wel 4 ons in de min
Ik heb sowieso het idee dat die foto-eetdagboeken vaak een kwestie zijn van mensen die zichzelf voor de gek houden. Ook in van die vrouwenbladen. "Ahh, vandaag had ik echt een slechte dag!" En dan 2 blokjes kaas en een glas wijn in aanvulling op de smoothie en salade waar ze zogenaamd normaal gesproken de dag mee doorkomt.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik klikte op deze kop: See Everything This Olympic Athlete Eats in a Typical Day
En keek vervolgens naar wat een olympisch alpine ski-ster eet op een dag. En toen las ik nog eens wat er onder stond. En vroeg me af waar de rest was. Want wat zij eet zou voor mij een typische dieetdag zijn waar ik op afval en ik doe vast niet zoveel aan sport als zijOf ze neemt van alles twee borden of zo.
http://greatist.com/fitne(...)ts&sr_share=facebook
Moblo yay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |