Thanks!quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik kon nergens opnde site vinden wie gewonnen had. Ik vond jouw deken veel mooier, die andere was zo enorm hysterisch
(Die designwars site is op mobiel wel een enorm onoverzichtelijk gedrocht van een site zegwel een leuk idee overigens)
Oh, die ziet er heerlijk uit!quote:Op zondag 24 januari 2016 01:19 schreef Amnistia het volgende:
Vrijdag bezig geweest met deze muts!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb op de gok 12 bollen besteld, kom ik niet uit dan bestel ik wel bijquote:Op donderdag 28 januari 2016 09:29 schreef trui het volgende:
Fannie, ik vind het lastig om daar een inschatting van te maken. De wafelsteek is wel een garenvreter. Misschien een proeflapje haken en dan wegen hoeveel garen daarin is gaan zitten?
Ja er komt elke week een flink stuk bijquote:Op donderdag 28 januari 2016 10:58 schreef DonnaRush het volgende:
Wauw, dat wordt al een hele deken!
Ik zou 'm denk ik uithalen en opnieuw beginnen. Vind het een heel mooi patroontje wat erin zit. Denk dat het echt afdoet als je een soort rand gaat haken.quote:Op woensdag 3 februari 2016 09:52 schreef trui het volgende:
Hilzillah, wat een mooie trappelzak! Maar wat jammer dat ie wat te smal is uitgevallen. Ik zou niet goed weten hoe je hier een mooi randje aan kunt maken, heb je al een oplossing gevonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |