Ooh dat valt best mee! Maar het duurt natuurlijk naarmate hij groter wordt wel langer.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:04 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik heb nu week 1 en 2 gemaakt en het is tot nu toe erg weinig werk. Misschien 1.5 uur voor week 2. Stelde niets voor.
Hihi!quote:
Volgens mij 1,50 x 1,15 mquote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:40 schreef trui het volgende:
Het is ook niet zo'n heel grote deken, zag ik (maat junior bed?).
Ja ik kan het ook wel, maar ik heb te veel hobby's en te weinig tijd..quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:13 schreef trui het volgende:
ja, klein toch? dat kun jij!
oh wacht je hebt er nog wat aan toegevoegd.naah echt groot is 't niet hoor. En je kunt 'm ook kleiner maken, en er weer een baby-deken van maken.
Kraamcadeautje, of verkopen kan ook nog (zie weleens op facebook staan: 'evt voor verkoop' en dan is het item vaak binnen een halfuur verkocht).quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:20 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ja ik kan het ook wel, maar ik heb te veel hobby's en te weinig tijd.....en mijn baby is al geen baby meer.....(en er komt er ook geen meer).
in je omgeving toch wel? mooi cadeau!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:20 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ja ik kan het ook wel, maar ik heb te veel hobby's en te weinig tijd.....en mijn baby is al geen baby meer.....(en er komt er ook geen meer).
oh, sorry! Maar wat een gaaf patroon! Mag ik vragen welk patroon het is? Hij ise cht leuk.quote:Op woensdag 30 maart 2016 17:58 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Er is een varken in deze reeks, maar het is een konijn met vleugels (die ik overigens achterwege ga laten).
[ afbeelding ]
Ik heb hem gekocht via Etsy, bij LittleBearCrochets:quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:39 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
oh, sorry! Maar wat een gaaf patroon! Mag ik vragen welk patroon het is? Hij ise cht leuk.
Staat in het patroon niet vermeld welk garen er is gebruikt?quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:56 schreef tumtummetje88 het volgende:
Bestaat er een website of iets dergelijks waar je een plaatje van een amigurumi kunt uploaden en dat die website dan de kleuren analyseert en de bolletjes garen erbij zoekt? Dit is waarschijnlijk een mega 'longshot', maar ik dacht het is toch het proberen waard. Ik wil namelijk heel graag de pauw uit Zoomigurumi 5 maken, en ik vind de kleuren zo mooi!!! Als iemand iets weet, let me know
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |