Vanwege de mogelijkheid tot het inbrengen van grote lullen waarschijnlijk.quote:
TR gezet, dit soort dingen hoef ik niet te lezen op het internet.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:38 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Vanwege de mogelijkheid tot het inbrengen van grote lullen waarschijnlijk.
Jammer dan.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
TR gezet, dit soort dingen hoef ik niet te lezen op het internet.
Verrek!quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn broer had deze plaat al jaren en ontdekte toen pas het poppetje/embryotje die hij in z'n hand heeft... Ik als klein bosbeetletje dacht dat iedereen die wel gezien had.
De gelijkenis is werkelijk treffend. Wat een toeval, of zou postuur positie een beeld uit de oudheid nabootsen. Zo ja, is goku qua postuur sowieso gebaseerd op een beeld uit de oudheid.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:34 schreef Gehenna het volgende:
Ik luister nu even naar deze parel en al kijkende naar de hoes..
[ afbeelding ]
vraag ik me af of die naakte Goku daar rechts-onderin altijd al stond![]()
[ afbeelding ]
Zat er zoveel stof op de hoes?quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
Bij deze zag ik heel sun ra zelf nooit, altijd gewoon een soort poppetje met 2 glinsterende oogjes, 2 hoorntjes, en een soort manteltje aan.
Ik zag het vaak als plaatje op internet heb de plaat zelf niet.quote:
Heb je z'n film gezien?quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
Bij deze zag ik heel sun ra zelf nooit, altijd gewoon een soort poppetje met 2 glinsterende oogjes, 2 hoorntjes, en een soort manteltje aan.
Ben het even aan het opzoeken, Dragonball was qua verhaal wel geïnspireerd op "De reis naar het westen", een van de 4 klassieke Chinese literatuur. Maar qua vormgeving lijkt het toevalquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:14 schreef davako het volgende:
[..]
De gelijkenis is werkelijk treffend. Wat een toeval, of zou postuur positie een beeld uit de oudheid nabootsen. Zo ja, is goku qua postuur sowieso gebaseerd op een beeld uit de oudheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |