well I'll just go fuck myself thenquote:Op woensdag 20 januari 2016 15:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet mijn shit jatten, vriend
en nu even poepen
omdat je weet dat ik het niet heb gedaan.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee liever niet, genoeg van je topics gezien
Vent je vraagt het zelfs vandaag nog in dit topicquote:Op woensdag 20 januari 2016 15:00 schreef Bapple het volgende:
[..]
omdat je weet dat ik het niet heb gedaan.
oh ik wil er wel in, maar puur omdat het niet mag van jullie, alsof jullie bepalen wie waar komt te staanquote:Op woensdag 20 januari 2016 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vent je vraagt het zelfs vandaag nog in dit topic
'ja nee was grapje was niet serieus'
Aha oké. Nou goeie reden manquote:Op woensdag 20 januari 2016 15:01 schreef Bapple het volgende:
[..]
oh ik wil er wel in, maar puur omdat het niet mag van jullie, alsof jullie bepalen wie waar komt te staan
jaquote:Op woensdag 20 januari 2016 15:01 schreef Bapple het volgende:
alsof jullie bepalen wie waar komt te staan
ja iem moet die rol op zich nemenquote:Op woensdag 20 januari 2016 15:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ga nou niet zo doen nerd met je teruglezen
Sukkel
Heb je iets te verbergen?quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ga nou niet zo doen nerd met je teruglezen
Sukkel
Heldquote:Op woensdag 20 januari 2016 15:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja iem moet die rol op zich nemen
wrm Maak je je zo druk om die OP :squote:Op woensdag 20 januari 2016 15:01 schreef Bapple het volgende:
[..]
oh ik wil er wel in, maar puur omdat het niet mag van jullie, alsof jullie bepalen wie waar komt te staan
Ik zeg dat eigenlijk nooit.quote:
maar wat vind je vanjezelf danquote:
Stijfje gekregen hiervan.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zeg dat eigenlijk nooit.
Schreeuw gewoon: BEKKEN DICHT en elk kind dat dan nog geluid maakt krijgt klappen
quote:
Jeetjequote:Op woensdag 20 januari 2016 15:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Schreeuw gewoon: BEKKEN DICHT en elk kind dat dan nog geluid maakt krijgt klappen
Hand laten uitsteken en dan meppen met liniaalquote:Op woensdag 20 januari 2016 15:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja.quote:
zijn nieuwe wereldrecord video'squote:Op woensdag 20 januari 2016 15:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
well I'll just go fuck myself then
Neequote:Op woensdag 20 januari 2016 15:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
JeetjeKunnen we dat een keer role-playen?
yup, smakelijk gelachenquote:Op woensdag 20 januari 2016 15:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zijn nieuwe wereldrecord video's
kan niet wachten op valentijnsdagquote:Op woensdag 20 januari 2016 15:07 schreef madeliefff het volgende:
Ik zie overal hartjes in winkels. Valentijn komt er weer aan hoor. Beter kopen jullie vast een kaart voor me ipv te ruziën
Good times manquote:Op woensdag 20 januari 2016 15:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hand laten uitsteken en dan meppen met liniaal
Once upon a time in tehran
Waar moet die heen?quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:07 schreef madeliefff het volgende:
Ik zie overal hartjes in winkels. Valentijn komt er weer aan hoor. Beter kopen jullie vast een kaart voor me ipv te ruziën
Waarom willen jullie altijd gedomineerd wordenquote:Op woensdag 20 januari 2016 15:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
JeetjeKunnen we dat een keer role-playen?
jij bent echt zo'n arrogant kontenverkopertje achter het CSquote:
Anders denkt er niemand aan mijquote:Op woensdag 20 januari 2016 15:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Alleen maar aan jezelf denken jij
nee hoor ik zie hem echt nooit daarquote:Op woensdag 20 januari 2016 15:08 schreef Bapple het volgende:
[..]
jij bent echt zo'n arrogant kontenverkopertje achter het CS
Oeh de kift slaat in. Heb je nog meer?quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:08 schreef Bapple het volgende:
[..]
jij bent echt zo'n arrogant kontenverkopertje achter het CS
Is goedquote:
Nee, dat was alles.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oeh de kift slaat in. Heb je nog meer?
K denk altyd aan jou..quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Anders denkt er niemand aan mij
quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:10 schreef Bapple het volgende:
[..]
Nee, dat was alles.
Tasje erom heen graag.
Romanticusquote:
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Alleen maar aan jezelf denken jij
Wow.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
Deze kan op een tegel.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |