Ik zit in een glazen kooi van emoties.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
normale mensen gaan dan zuipen tot ze neervallen
Treurig, en zeikerig.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bedankt.
Hoe voelt een fokker zich dan of hoe zou die zich moeten voelen?
Haha Danny is maar 'gewoon'.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja. Je hebt de gewone laag FOK!kers, en je hebt tong80 (die staat boven iedereen) en niels0 (die staat onder iedereen)
hai xenatjequote:
het is maar glas, breek het dan slap varkenquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zit in een glazen kooi van emoties.
Ben benieuwd hoeveel mensen zich op FOK! zo voelen. Misschien kan je eens een onderzoekje doen.quote:
Of anders watquote:
dan valt het met mij nog meequote:Op woensdag 20 januari 2016 14:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja. Je hebt de gewone laag FOK!kers, en je hebt tong80 (die staat boven iedereen) en niels0 (die staat onder iedereen)
als je jezelf in een OP moet zetten als 'kwaliteit-user' dan ben je toch wel heel triest?quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel mensen zich op FOK! zo voelen. Misschien kan je eens een onderzoekje doen.
pics van je zusje postenquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:58 schreef TARDIS. het volgende:
Ik wil ook wel KLB-elite zijn en met Bapple in een ivoren toren zitten. Wat moet ik daarvoor doen?
Je hersenen laten weghalenquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:58 schreef TARDIS. het volgende:
Ik wil ook wel KLB-elite zijn en met Bapple in een ivoren toren zitten. Wat moet ik daarvoor doen?
terug in de tijd gaan en de volgende dingen voor elkaar krijgen:quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:58 schreef TARDIS. het volgende:
Waarom? misschien is het wel zo? en waarom wil jij er dan zo graag in?quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:58 schreef Bapple het volgende:
[..]
als je jezelf in een OP moet zetten als 'kwaliteit-user' dan ben je toch wel heel triest?
Hmm mijn username is wel TARDIS, en dat is een tijdmachine. Mogelijkheden....quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
terug in de tijd gaan en de volgende dingen voor elkaar krijgen:
Genomineerd voor: Kwaliteitsuser van het jaar 2013
Genomineerd voor: Beste KLB-topic van het jaar 2013
Winnaar van: Slechtste KLB-topic van het jaar 2013
Winnaar van: Kwaliteitsuser van het jaar 2014
Ik heb er nooit ingewild joh, zoek even op Google: site:fok.nl bapple in op klbquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom? misschien is het wel zo? en waarom wil jij er dan zo graag in?nu en vorig jaar ook al?
Hou je gore bek, het is lobi tijd.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is maar glas, breek het dan slap varken
tsja...quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hmm mijn username is wel TARDIS, en dat is een tijdmachine. Mogelijkheden....
Che plsquote:
niet mijn shit jatten, vriendquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hou je gore bek, het is lobi tijd.
Nee liever niet, genoeg van je topics gezienquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:59 schreef Bapple het volgende:
[..]
Ik heb er nooit ingewild joh, zoek even op Google: site:fok.nl bapple in op klb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |