quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou nou vieze racist.
Ik ben blij dat ik niet zo'n racist ben.
Want racisme is een misdaad.
En misdaden zijn voor negers.
KOOP DAN EEN KEER ZELF JE EIGEN DINGEN IN PLAATS VAN TWEEDEHANDS AFDANKERTJES GVDquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
JA IK LEES ALLEMAAL DINGEN OVER SIMKAARTEN EN FOUTIEVE NETWERK TELLING.
Niks mis met tweedehands kwaliteitquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
KOOP DAN EEN KEER ZELF JE EIGEN DINGEN IN PLAATS VAN TWEEDEHANDS AFDANKERTJES GVD
Moet hij wel de monnie voor hebbenquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
KOOP DAN EEN KEER ZELF JE EIGEN DINGEN IN PLAATS VAN TWEEDEHANDS AFDANKERTJES GVD
Hoink maakt die monniesquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moet hij wel de monnie voor hebben
Ja, kan er niets anders van makenquote:
dan trek ik je van je fiets af met je vijligheidsvestjequote:Op woensdag 20 januari 2016 14:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik kan mezelf toch gewoon in de OP zetten als ik dat wil
Nee, er zijn vaker fotos van mij op FOK! geweest.quote:
lolquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, er zijn vaker fotos van mij op FOK! geweest.
maar hahaha wel leuk geprobeerd lol
ZIGGO HEEFT MIJN DRINKGELD OPGESLOEBERD LUL.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:33 schreef TARDIS. het volgende:
Van welke thee is dat, pickwickquote:
Lipton. Lekker bakje blueberrymuffinthee...quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Van welke thee is dat, pickwick
Hoop dat je out gaat en dan laat ik je achter in een kroeg terwijl ik tong met Aber in een steegje stomme droeftoeterquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
ZIGGO HEEFT MIJN DRINKGELD OPGESLOEBERD LUL.
Je bent pas stoer als je dan ook cummed op haar gezicht op het witte doek.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zin om te fappen op Harley Quinn in de bios
Mis wel een beetje haar karakteristieke accentje, maar dat vertaalt wellicht niet helemaal oké naar rl. Vond het bij Arkham Knight al een beetje maf.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zin om te fappen op Harley Quinn in de bios
*hier een generiek grapje over je moeder neuken in haar trouwjurk*quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent pas stoer als je dan ook cummed op haar gezicht op het witte doek.
Okay...quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lipton. Lekker bakje blueberrymuffinthee...
mehquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
*hier een generiek grapje over je moeder neuken in haar trouwjurk*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |