Wellicht heb je 'automatische updates' aanstaan over 4G. Of moet je even al je tabbladen sluiten in safari.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
2 maanden achter elkaar 400mb over de bundel net nadat ik die iPhone gebruik.
800 mb in safari voor 2 maanden vind ik veel.
Ja alsjeblieft.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb bosbessenmuffins, wil je ook een
Bosbessenmuffinthee? U wotquote:
Jij bent godverdomme net zo'n kutclown.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wellicht heb je 'automatische updates' aanstaan over 4G. Of moet je even al je tabbladen sluiten in safari.
IK ZEG TOCH MISSCHIEN! IK LET OP DIT SOORT DINGEN EN IK HEB GEEN 800MB OVER M'N LIMIET DOOR SAFARI!quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij bent godverdomme net zo'n kutclown.
Oké laten we nu doen alsof ik je een muffin gegeven heb dan moet jij doen alsof je m opeet en heel lekker vindtquote:
Haha ja oke let op mijn volgende post.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké laten we nu doen alsof ik je een muffin gegeven hebt dan moet jij doen alsof je m opeet en heel lekker vindt
Gvdquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:30 schreef TARDIS. het volgende:
Ohh ik heb hier een lekkere muffin gekregen van Chloro en bohhh wat is ie lekker.
De muffin van Chloro zelf is trouwens ook niet verkeerd![]()
Ik kan mezelf toch gewoon in de OP zetten als ik dat wilquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je komt zeker slijmen omdat je ook in de OP wil
Nee, 2NutZ werkt wel en we weten allemaal dat negers niet werken derhalve kan dit niet waar zijnquote:
Waag het eens mannetje! Ik stuur m'n schoonmoeder met de deegroller op je af!quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik kan mezelf toch gewoon in de OP zetten als ik dat wil
volgens mij gaat dit veelte ver hoorquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, 2NutZ werkt wel en we weten allemaal dat negers niet werken derhalve kan dit niet waar zijn
Nou nou vieze racist.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, 2NutZ werkt wel en we weten allemaal dat negers niet werken derhalve kan dit niet waar zijn
quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:30 schreef TARDIS. het volgende:
Ohh ik heb hier een lekkere muffin gekregen van Chloro en bohhh wat is ie lekker.
De muffin van Chloro zelf is trouwens ook niet verkeerd![]()
JA IK LEES ALLEMAAL DINGEN OVER SIMKAARTEN EN FOUTIEVE NETWERK TELLING.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
IK ZEG TOCH MISSCHIEN! IK LET OP DIT SOORT DINGEN EN IK HEB GEEN 800MB OVER M'N LIMIET DOOR SAFARI!
Gvd man echt zin om je met snor en al door die kutiphone van je te trekken stomme hipster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |