quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:45 schreef TARDIS. het volgende:
Knuppel als je het niet goed doet weet ik je te vinden he?
Zijn er andere iPhone gebruikers hier met opeens een stijging in data gebruik zonder dat je je internet gebruik hebt aangepast?quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:45 schreef TARDIS. het volgende:
Regel 2 toegevoegd en UI verwijderdquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:45 schreef TARDIS. het volgende:
Omdat je vaak onder wit spul zit.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Sorry wat bedoel je dan met dat ik mijn leven heb vergooid?
Elke [img] tag moet [img=60,60] zijn, en na elk plaatje moet er een spatie staan. Geen return maar een spatie.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Regel 2 toegevoegd en UI verwijderd
Dat lijkt maar zo. En anders kan je in instellingen je verbruik zien me dunkt.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zijn er andere iPhone gebruikers hier met opeens een stijging in data gebruik zonder dat je je internet gebruik hebt aangepast?
Donequote:Op woensdag 20 januari 2016 13:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Elke [img] tag moet [img=60,60] zijn, en na elk plaatje moet er een spatie staan. Geen return maar een spatie.
quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:47 schreef HPLC het volgende:
Kan regel 2 weer weg, zo geven we hem weer te veel aandacht
quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:47 schreef HPLC het volgende:
Niemand hier zou op vrijwillige basis hem toevoegen, dus het is ook nog eens overbodig
trollkoning!quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Thanks
Nu kan ik weer met gerust hart topics killen
en maar zielig doen als ik gemeen tegen je doe, poepvisquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hermann kan mn ongewassen ballen likken.
HERMANNNNNNN!!quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en maar zielig doen als ik gemeen tegen je doe, poepvis
Spekmans!quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en maar zielig doen als ik gemeen tegen je doe, poepvis
Echt hè, zo overduidelijkquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je komt zeker slijmen omdat je ook in de OP wil
Als dat gebeurt dien ik een motie van wantrouwen inquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hopelijk is het geen Fylax figuur die zichzelf gaat toevoegen, saboteur dat het is
quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hopelijk is het geen Fylax figuur die zichzelf gaat toevoegen, saboteur dat het is
Oetertje, klinkt als een combi tussen een pizza van Dr. Oetker en een fanfareklantquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]ik blijf dit emo.giffen hoor, sjongejonge wat een oetertje
als iedereen nee zegt accepteer je dat tochquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]ik blijf dit emo.giffen hoor, sjongejonge wat een oetertje
Ja maar hij is overal immens populair, behalve hier, denk dat hij het niet kan hebben.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als iedereen nee zegt accepteer je dat toch
het is niet dat ik hem er niet in wil hebben omdat ik hem een kutuser vind, maar hij is hier gewoon te weinigquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar hij is overal immens populair, behalve hier, denk dat hij het niet kan hebben.
Ik heb niets tégen Fylax hoor, maar ik vind dit soort acties wel een beetje.
Zie signature voor kwaliteitquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
2 maanden achter elkaar 400mb over de bundel net nadat ik die iPhone gebruik.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo. En anders kan je in instellingen je verbruik zien me dunkt.
Ik heb bosbessenmuffins, wil je ook eenquote:
Heb net 2 slokjes van die thee opquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb bosbessenmuffins, wil je ook een
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |