Waar zocht je op?quote:
moet wel lukken, niemand wil toch ooit samen met mij naar de biosquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent pas stoer als je dan ook cummed op haar gezicht op het witte doek.
Maar stel dat de zaal vol zit?quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moet wel lukken, niemand wil toch ooit samen met mij naar de bios
Wat een wansmaak.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
Lipton. Lekker bakje blueberrymuffinthee...
Ik zie zulke debiele shit op facebook voorbij komen. Dit ook weer wtf manquote:
quote:
ik vind het wel tofquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mis wel een beetje haar karakteristieke accentje, maar dat vertaalt wellicht niet helemaal oké naar rl. Vond het bij Arkham Knight al een beetje maf.
Mwoh ik vind het nu allemaal wel oké.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind het wel tof
weet alleen nog niet wat ik van die rare tattoo's moet vinden allemaal
ai jester of genocide me boy tik hem aanquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan ga ik gewoon verkleed als The Joker en komt alles goed
Vrienden?quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zie zulke debiele shit op facebook voorbij komen. Dit ook weer wtf man
Jouw gezicht is wansmaak.quote:
aight hahahaquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan ga ik gewoon verkleed als The Joker en komt cummed alles goed
Ik heb het filmpje ook gezien.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:45 schreef Chloroform het volgende:
Vandaag gaan we op zoek naar kont want sommige meisjes hebben die niet
Gvd
quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ai jester of genocide me boy tik hem aan
Je krijgt op mobiel soms na filmpjes toch zo'n balkje dat je kunt swipen naar andere filmpjes die soort van gerelateerd zijnquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vrienden?
[..]
Jouw gezicht is wansmaak.
De rest niet.quote:
Take a hint.quote:
lelquote:
???quote:
tss, heb jij die wel danquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geef eens 20 redenen waarom dat wel moet
Ik stond al hier in de OP toen jij nog redelijk slank was. Al even geleden dus.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hiermee heb je je plekje in de OP meer dan verdiend
Ja, dat. Je komt soms echt bij de meest weirde shit terechtquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je krijgt op mobiel soms na filmpjes toch zo'n balkje dat je kunt swipen naar andere filmpjes die soort van gerelateerd zijn
Mja, moet ik ook niet meer doen dus
i loveyouquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kwaliteitsuser op de Boelervard willen zijn![]()
Kwaliteitsboelers
Hey hunkulesquote:
Jeetjequote:Op woensdag 20 januari 2016 14:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Met slijmen kom je nergens uitgedroogde paardenkut.
tyf dan lekker in dat telefoonhokkie van je!quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Met slijmen kom je nergens uitgedroogde paardenkut.
jouw UI klopt niet, als ie van mondje naar stokkie links gaat.quote:
HAHAHA IK? hou op manquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
Volgens mij was het bapple btw die vorig jaar of whenever ook constant zat te zeuren om in de OP te komen
Ja, nu weet ik het weer zeker. Was jijquote:
Ja zie, ik wist dat ik hem een mongool vindquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
Volgens mij was het bapple btw die vorig jaar of whenever ook constant zat te zeuren om in de OP te komen
Jij klopt nietquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:49 schreef Bapple het volgende:
[..]
jouw UI klopt niet, als ie van mondje naar stokkie links gaat.
Haha sowieso niet, alleen maar omdat ik 9/10 mensen hier al arrogante klootzakjes vind, die denken dat zij de KLB-elite zijnquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, nu weet ik het weer zeker. Was jij
Wij hadden nog best goede gesprekken, geloof ik.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja zie, ik wist dat ik hem een mongool vind
Wou zeggen vrouwelijke intuïtie maar is in zijn geval niet nodig.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja zie, ik wist dat ik hem een mongool vind
quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:49 schreef Bapple het volgende:
[..]
tyf dan lekker in dat telefoonhokkie van je!
1. ik heet hermannquote:
Ah kijk de aap komt uit de mouw. Maar jij bent de KLB elite en dus moet je er dan tegen in gaanquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:51 schreef Bapple het volgende:
[..]
Haha sowieso niet, alleen maar omdat ik 9/10 mensen hier al arrogante klootzakjes vind, die denken dat zij de KLB-elite zijn
Hahahahaquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:51 schreef Bapple het volgende:
[..]
Wij hadden nog best goede gesprekken, geloof ik.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wou zeggen vrouwelijke intuïtie maar is in zijn geval niet nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |