Inclusief aantal mensen die via internet kijken?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:34 schreef Bronson het volgende:
Luistercijfers 3FM tijdens Serious Request vallen tegen
Verrassend.
Het is ook een ode/eerbetoon aan Radiohead.quote:
Serieus? Ik kende het niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is ook een ode/eerbetoon aan Radiohead.
Dat zei Timur althans.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Serieus? Ik kende het niet.
oh, vraag me af hoe hij dat bedoelde danquote:
http://www.nu.nl/media/42(...)n-minder-mensen.htmlquote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:25 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Inclusief aantal mensen die via internet kijken?
Ah, radio, TV en internet dus. In 2014 10,6 miljoen en vorig jaar dus 9,6 miljoen. Ze zeggen dat het door de sobere aanpak komt. Ik ben benieuwd hoe ze het dit jaar gaan aanpakken.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:08 schreef Bronson het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/media/42(...)n-minder-mensen.html
Desalniettemin niet bepaald waar ze vrolijk van zullen wordenquote:
Mja, met het vertrek van Coen, Sander en Gerard is het ook niet zo heel raar natuurlijk, vooral Gerard was natuurlijk Mr. Serious Request. Een daling van zo'n 10% valt dan nog best mee, ook in combinatie met het schrappen van een aantal vastgeroeste maar populaire items.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Desalniettemin niet bepaald waar ze vrolijk van zullen worden
inderdaad, gaat even duren voor 3FM weer nieuwe "sterren" heeft.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, met het vertrek van Coen, Sander en Gerard is het ook niet zo heel raar natuurlijk, vooral Gerard was natuurlijk Mr. Serious Request. Een daling van zo'n 10% valt dan nog best mee, ook in combinatie met het schrappen van een aantal vastgeroeste maar populaire items.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |