Popprijswaardig, lijkt mequote:Op woensdag 20 januari 2016 10:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goede diepgaande songtekst ook.
Dan had er iets meer bitches, shit e.d. in de songtekst moeten zitten.quote:
Mooi.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
https://www.facebook.com/KinkFM/posts/1252162564800654
Zit je Grolsch te drinken?quote:
voor altijd in mijn hoofd bij het horen van U2quote:
Ik ben al ruim 8 jaar niet ziek geweest dus de kans wordt alleen maar groterquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:56 schreef rubbereend het volgende:
Ik kijk eerlijk gezegd al uit naar de dag dat SC een keer ziek is en de teller per kwartier op gaat lopen
quote:
Voor de ouwe lullen...twitter:gerardekdom twitterde op donderdag 21-01-2016 om 09:58:18Jingle uit den ouden doosch, live! Met Henk Mouwe! https://t.co/IfMrhhnTUL reageer retweet
verschrikkelijke vent is datquote:Op donderdag 21 januari 2016 10:06 schreef Sersjee het volgende:
Voor de ouwe lullen...twitter:gerardekdom twitterde op donderdag 21-01-2016 om 09:58:18Jingle uit den ouden doosch, live! Met Henk Mouwe! https://t.co/IfMrhhnTUL reageer retweet
alle streams morsdoodquote:Op donderdag 21 januari 2016 11:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Streams en sites van NPO plat? Stream 3FM knalde paar minuten geleden eruit en NPO-pagina's krijg ik niet geladen... NOS.nl wel.
Update: 3FM-site laadt nu wel, maar traag.
Stream via internetradio werkt hier wel weer primaquote:Op donderdag 21 januari 2016 11:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
alle streams morsdood
Tijd voor een nieuw servertje
Radio 2 is nog steeds silentioquote:Op donderdag 21 januari 2016 11:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Stream via internetradio werkt hier wel weer prima.
Ken 'em niet persoonlijk, maar een door Henk Mouwe uitgesproken "radio 3" doet mij terugdenken aan lange avonden radio luisteren op m'n kamertje tot de programmering gewoon stopte, het begin van het Wilhelmus klonk, dan kwam Henk (eerst met "Hilversum 3" en later "radio 3") en toen was het stil. Probeer dat nu nog maar eens uit te leggen...quote:
Ik vind het origineel van Jeroen v.d. Boom beterquote:
XDquote:Op donderdag 21 januari 2016 11:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind het origineel van Jeroen v.d. Boom beter
quote:Op donderdag 21 januari 2016 11:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind het origineel van Jeroen v.d. Boom beter
Flikker toch op.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:50 schreef JayHovah het volgende:
Vanavond in het NOS Journaal een item over het succes van de Nederlandse muziekverkopen, onder aanvoering van Kensington. Volgende item was 50 jaar Josti Band. Makkelijk bruggetje...
omdat ze beide Ziggo Dome doen? is dat de brug?quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:50 schreef JayHovah het volgende:
Vanavond in het NOS Journaal een item over het succes van de Nederlandse muziekverkopen, onder aanvoering van Kensington. Volgende item was 50 jaar Josti Band. Makkelijk bruggetje...
Ik vond het eigenlijk hilarischer dat RTL Nieuws een fragment van Hans Teeuwen toonde tijdens een item over de jostibandquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:50 schreef JayHovah het volgende:
Altijdquote:
Kon je wel een paar uur van het toilet af?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Altijd
Nog steeds, die ene keer dat ik in de 6 maanden naar de discotheek ga
Ja hoor, dat lukt nog netquote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:50 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Kon je wel een paar uur van het toilet af?
Dat duurt nog jaren.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Wanneer verbannen ze Years & Years van de radio?
quote:
quote:
Nee, dit is net zo sneu. Houdt gewoon variatie.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach, liever dit dan die janknummers die je 10keer per dag hoort... Coldplay, Adele etc...
Ik herhaal mijn vraag van woensdag maar weer.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
't Is ook verder niet dat het een goede single is ofzo. Elke keer hetzelfde geblèr.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:30 schreef Bronson het volgende:
Zou Veenstra ook wel eens iets kut vinden van Weezer?
Of is het hetzelfde als zijn Apple geilerij? Per definitie goed want Apple/Weezer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |