Jajajaja! Finally!quote:Op maandag 1 februari 2016 03:35 schreef Banggood het volgende:
Zojuist ontvangen van mijn lieftallige collega: de namen van de winnaars van de tweede ronde!
• Dual charger: PerryVogelbekdier
• 5-port desk charger: Tokko1 (de aanhouder wint)
• 2-port USB car charger: Halldor
• 4-port car charger+USB micro B: JiePieWie
• 6-port high speed desktop charger: Den_Haag
Winnaars gefeliciteerd!Stuur mij ajb een PM met je naam, volledige adresgegevens, emailadres en indien van toepassing kleurvoorkeur.
![]()
Niet gewonnen? Deze week korting op een aantal chargers, en ik geef nog zeven BlitzWolf-producten weg! Vanaf vrijdag kun je weer aangeven wat je wilt winnen!![]()
P.S. alle adresgegevens van de winnaars van week 1 zijn binnen. De prijzen worden vandaag opgestuurd, en indien het om een pre-order gaat wordt deze verstuurd zodra het product hier binnen is.
Yeah! Precies hetgene wat ik nodig had! Banggood bedanktquote:Op maandag 1 februari 2016 03:35 schreef Banggood het volgende:
Zojuist ontvangen van mijn lieftallige collega: de namen van de winnaars van de tweede ronde!
• 4-port car charger+USB micro B: JiePieWie
- Qualcomm Certifiedquote:Op dinsdag 2 februari 2016 03:17 schreef Banggood het volgende:
[...]
Vandaag voeg ik 1x de BlitzWolf Bluetooth speaker (t.w.v. ¤32,87) toe aan de give-away!
Winnen? Geef dan vanaf a.s. vrijdag in het reactietopic antwoord op de volgende vraag:
Van welke certificering zijn de nieuwste BlitzWolf chargers voorzien? En welk product (anders dan dual, desk en car chargers) heeft deze certificering ook? Tip: de BlitzWolf-productpagina.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |