quote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:32 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Top, besteld
Komt nu uit op 25 euro
Nice!quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:12 schreef Den_Haag het volgende:
ook het mailtje ontvangen van het verzenden van de charger. Top!
Dat kan wel een paar dagen duren normaalquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:45 schreef Den_Haag het volgende:
Kan ze alleen weer niet tracken via de link+code.
Robert was me voor, maar klopt inderdaad. Zodra je pakketje ergens wordt gescand begint de tracking te lopen, en dan kan het nog zijn dat ie wat vertraging heeft. Maar het komt goed!quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:45 schreef Den_Haag het volgende:
Kan ze alleen weer niet tracken via de link+code.
Die code uit Zweden klopt wel. Maar er lijkt daar bij Zweden post weer eens een bak vertraging op de lijn te zitten. Wacht zelf ook nog op een pakketje dat er mee is verzondenquote:Op maandag 14 maart 2016 16:10 schreef SDeath het volgende:
Ik wil niet ondankbaar overkomen maar na bijna een maand nog steeds geen enkele scan van mijn prijs?
17Track ziet het ook als een code uit Zweden, door de SE aan het einde waarschijnlijk.
Is er al iemand die zijn prijs heeft ontvangen?
Nogmaals, niet ondankbaar bedoeld.
Dit is wat de 17Track website aangaf:quote:Op maandag 14 maart 2016 16:18 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die code uit Zweden klopt wel. Maar er lijkt daar bij Zweden post weer eens een bak vertraging op de lijn te zitten. Wacht zelf ook nog op een pakketje dat er mee is verzonden.
Je hebt overigens nog geheel geen status?
Probeer het dan eens op: directlinktrackedplus.com/multipletrack-client2.php
Even bellen naar PostNLquote:Op maandag 14 maart 2016 16:24 schreef SDeath het volgende:
[..]
Dit is wat de 17Track website aangaf:
"Item is not found at this moment, If necessary, please verify with the package sender and check back later."
Maar de link die jij stuurde geeft wel een status, en ik denk dat hij sinds gister in NL is aangezien dit er staat als laatste update:
13/03/16 21:06 Status updates may be available fromdestination carrier
Raar dat 17Track helemaal niets laat zien, normaal werkt dat best goed voor Chinese standaarden.
Thanks voor de link Robert!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Op maandag 14 maart 2016 17:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Even bellen naar PostNLIk ben bekend met pakketten uit het buitenland. =-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meestal Twitter ik naar PostNL en krijg dan de code indien bekend.
Ik zal ze zo een bericht sturen kijken of er al wat bekend is bij ze, meestal duurt dit een paar dagen.
Nog geen binnenlandse code bekend. Maar hij zal deze week wel komen.quote:Op maandag 14 maart 2016 18:02 schreef SDeath het volgende:
[..]
Ik ben bekend met pakketten uit het buitenland. =-)
Meestal Twitter ik naar PostNL en krijg dan de code indien bekend.
Ik zal ze zo een bericht sturen kijken of er al wat bekend is bij ze, meestal duurt dit een paar dagen.
Hi, hoe staat het ermee?quote:Op maandag 14 maart 2016 18:25 schreef SDeath het volgende:
[..]
Nog geen binnenlandse code bekend. Maar hij zal deze week wel komen.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:35 schreef Den_Haag het volgende:
Alles was vrij vlot binnen. Ben echt onder de indruk van die speaker. Goed geluid voor zo'n klein ding.
Ja, de Bose Sounddock blaast hem omver qua geluid maar die is een stuk groter, duurder en zwaarder. Veel plezier ervan gehad de afgelopen weken.
Goed om te horen!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:43 schreef Pirate-Pyro het volgende:
Ik heb mijn speaker nu al 2 weken, en ik ben er hartstikke blij mee.
Heel erg bedankt!
Helaas nog niets bekend bij PostNL en ook nog niets ontvangen van een andere transporteur.quote:
Idem! Wel grappig dat onze pakketjes exact op hetzelfde moment op ''Local mail tracking'' gezet zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 09:06 schreef SDeath het volgende:
[..]
Helaas nog niets bekend bij PostNL en ook nog niets ontvangen van een andere transporteur.
Komt vast goed. =-)
Dat is wel toevallig inderdaad.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 09:59 schreef Lolque het volgende:
[..]
Idem! Wel grappig dat onze pakketjes exact op hetzelfde moment op ''Local mail tracking'' gezet zijn.
2016-03-13 21:06 Local mail tracking
2016-03-04 14:35 Order departed from sorting hub
2016-02-25 12:50 Order departed on flight from origin
2016-02-20 16:24 Item received for processing
2016-02-20 15:00 Item pre-advice received
We wachten rustig af haha.
Is die VR bril een aanrader? Ik overweeg 'm namelijk ook te kopenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:51 schreef Capitan het volgende:
Ik heb mn Blitzwolf VR bril een weekje binnen. Mooi ding hoor! Nu nog een mooie telefoon om er in te doen. Komt er misschien een mooie actie met de Xiaomi note 3 pro?http://www.banggood.com/X(...)phone-p-1030861.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |