Zennnnnnquote:Op woensdag 20 januari 2016 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Piet mediteert stralend op de radio.... vermoed ik
quote:Op woensdag 20 januari 2016 01:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kent mijn maatje Adrian Sherwood nog niet?
quote:Op woensdag 20 januari 2016 01:19 schreef chufi het volgende:
Ik ben er van tussen ... Tot morgenvroeg ...
Is ook mijn vak op zijn tijd wanneer ik zin heb.quote:
SeeYa....quote:Op woensdag 20 januari 2016 01:19 schreef chufi het volgende:
Ik ben er van tussen ... Tot morgenvroeg ...
dubstep ?quote:Op woensdag 20 januari 2016 01:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is ook mijn vak op zijn tijd wanneer ik zin heb.
Ben bij 'm op bezoek geweest 1x na mijn dubset op electro festival.quote:
Je snapt de sounds nog niet.quote:Op woensdag 20 januari 2016 01:37 schreef sjampoeh het volgende:
Moest hieraan denken...![]()
Btw respect.. moeilijk
Ja hoor, snap erg veel altijd op deze tijdstippen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 01:39 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
slecht voorbeeld idd.. ja snap t wel..
ik ben in trancequote:Op woensdag 20 januari 2016 01:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja hoor, snap erg veel altijd op deze tijdstippen.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 01:39 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
slecht voorbeeld idd.. ja snap t wel..
Deze is ook leuk.quote:Op woensdag 20 januari 2016 01:55 schreef sjampoeh het volgende:
ja raar nummer..maar bekt wel lekker
Geen worstenbrood?quote:Op woensdag 20 januari 2016 02:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Saucijzenbroodje achter de liezen, tijd voor een rokertje.
Die neem ik normaliter, maar ik had een keer zin in variatie, maar volgende keer neem ik weer gewone worstenbroodjes, die vind ik eigenlijk toch lekkerder dan die bladerdeeg dingen.quote:
Ik bak ze zelf alleen barsten wat uitelkaar elke keer.quote:Op woensdag 20 januari 2016 02:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die neem ik normaliter, maar ik had een keer zin in variatie, maar volgende keer neem ik weer gewone worstenbroodjes, die vind ik eigenlijk toch lekkerder dan die bladerdeeg dingen.
quote:
Dat nummer vond ik vroeger vreselijk en tegenwoordig vind ik het wel geinig.quote:
Geniaal nummer.quote:Op woensdag 20 januari 2016 02:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat nummer vond ik vroeger vreselijk en tegenwoordig vind ik het wel geinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |