SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Abed op 20-01-2016 00:32:30 ]'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
Waarvan akte.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:11 schreef Andersoortmeerkat het volgende:
Dat soort topics zijn me te intellectueel, maar ik vind het vervelend voor je dat het je irriteert.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:16 schreef dimmak het volgende:
NWS / Stichting die hulp biedt in azc's sympathiseert met jihadisten
Nog 1 voor je verzameling.
True love.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:16 schreef Abed het volgende:
Nieuwe mogelijke parel:
NWS / Stichting die hulp biedt in azc's sympathiseert met jihadisten
Vergeet er niet bij te vermelden dat het 'hun persoooonlijke mening is'quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:19 schreef Elfletterig het volgende:
Het is wat, mensen die in NWS hun mening geven en daar discussiëren.
Confetti is bijvoorbeeld een dergelijke user, en ik ben bang dat hij het meent.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:20 schreef Confetti het volgende:
Volgens TS is Nederland van iedereen want waarom hebben wij meer rechten dan iemand die toevallig niet hier geboren is.
Omdat we op FOK zitten vrees ik dat je wellicht niet trollt. Als de nieuwe veiligheidsdiensten zijn geïnstalleerd komen we je halen voor misdrijven tegen de Staat.
Ik las in NWS-feedback dat jij mensen via DM lastigvalt, dus jij bent wel de laatste die hier een janktopic moet beginnen over het feit dat users in NWS over iets discussiëren.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:20 schreef Abed het volgende:
[..]
Vergeet er niet bij te vermelden dat het 'hun persoooonlijke mening is'
Dat is in sommige gevallen een betere tekening.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:19 schreef Elfletterig het volgende:
Het is wat, mensen die in NWS hun mening neerplempen.
Heb je al een mooie kreet en handgebaar voor als het zo ver is?quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:20 schreef Confetti het volgende:
Omdat we op FOK zitten vrees ik dat je wellicht niet trollt. Als de nieuwe veiligheidsdiensten zijn geïnstalleerd komen we je halen voor misdrijven tegen de Staat.
Nou zeg, je hoeft niet meteen zo nichterig te doen hoor.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik las in NWS-feedback dat jij mensen via DM lastigvalt, dus jij bent wel de laatste die hier een janktopic moet beginnen over het feit dat users in NWS over iets discussiëren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |