De Nederlandse politie, man man man. Eerst dat al met Mitch Henriquez. En ik ben zelf ook wel is zwaar racistisch behandeld. Kut wouten.quote:Een 48-jarige man uit Den Bosch is dinsdag onwel geworden tijdens zijn aanhouding door de politie. Zes agenten worden verdacht van het toebrengen van zwaar lichamellijk letsel door schuld.
Dit heeft justitie in Den Bosch vrijdag bekendgemaakt.
De man werd dinsdag aangehouden omdat hij zich agressief gedroeg tegen hulpverleners van een woonvoorziening waar de man op dat moment verbleef.
De man verzette zich hevig tijdens zijn arrestatie en op weg naar het politiebureau. Later op het bureau werd de man onwel en moest hij door de agenten gereanimeerd worden. Hij is met spoed naar het ziekenhuis gebracht.
De Rijksrecherche is een onderzoek gestart naar de zes agenten die betrokken waren bij de arrestatie. Zij worden verdacht van het mogelijk toebrengen van zwaar lichamelijk letsel door schuld.
Er wordt gekeken of er een verband is tussen het handelen van de politie en het onwel worden van de man.
Door: NU.nl
Nog maar even afwachten wat er daadwerkelijk allemaal gebeurd is. Ga eens in de schoenen van de desbetreffende agenten staan, dan praat je wel anders.quote:De man werd dinsdag aangehouden omdat hij zich agressief gedroeg tegen hulpverleners van een woonvoorziening waar de man op dat moment verbleef.
De man verzette zich hevig tijdens zijn arrestatie en op weg naar het politiebureau. Later op het bureau werd de man onwel en moest hij door de agenten gereanimeerd worden.
Vertel...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:09 schreef BoneThugss het volgende:
En ik ben zelf ook wel is zwaar racistisch behandeld.
Voorbeelden genoeg, sta je gewoon ergens een beetje te chillen op een pleintje in Amsterdam, komen ze om ID vragen. Zelf getest, eerst met 2 blanke vrienden, in de Bijlmer. Later ben ik terug gegaan met 2 getinte vrienden van me, die allebei een gezin en een koophuis hebben. En dan komen ze gelijk naar je toe. Die lui zijn zwaar racistisch, ook onder elkaar.quote:
1095 krakakaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:17 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Voorbeelden genoeg, sta je gewoon ergens een beetje te chillen op een pleintje in Amsterdam, komen ze om ID vragen. Zelf getest, eerst met 2 blanke vrienden, in de Bijlmer. Later ben ik terug gegaan met 2 getinte vrienden van me, die allebei een gezin en een koophuis hebben. En dan komen ze gelijk naar je toe. Die lui zijn zwaar racistisch, ook onder elkaar.
Waarom zou je op een pleintje gaan chillen in een Ghetto als je niet dakloos bent en geen drugsdealerquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:17 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Voorbeelden genoeg, sta je gewoon ergens een beetje te chillen op een pleintje in Amsterdam, komen ze om ID vragen. Zelf getest, eerst met 2 blanke vrienden, in de Bijlmer. Later ben ik terug gegaan met 2 getinte vrienden van me, die allebei een gezin en een koophuis hebben. En dan komen ze gelijk naar je toe. Die lui zijn zwaar racistisch, ook onder elkaar.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als iemand zich hevig verzet tegen arrestatie, dan vraag je er zelf ook om.
Ik normaal ook niet, maar politie Amsterdam, dat zijn echt racisten. Zelfs een docu over met Peter de Vries.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:26 schreef Grems het volgende:
Je tegen de politie verzetten![]()
![]()
Ik heb nog nooit, waar dan ook ter wereld, problemen gehad met de politie.
Geheel terecht. De kans dat drie parels kwaad in de zin hebben is veel groter dan twee blanke jongens met hun token black guy vriend.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:17 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik respecteer je mening, al ben ik het er niet mee eens.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:28 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet, maar politie Amsterdam, dat zijn echt racisten. Zelfs een docu over met Peter de Vries.
Daar gaat het niet eens om, alhoewel ik het er wel mee eens ben, natuurlijke reflex. Die normale agentjes die je op straat ziet komen gewoon van het MBO. En verdienen, pin me er niet op vast, 1600 netto met nachtdiensten enzo erbij. Ze zijn gewoon racistisch daar, klaar.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:28 schreef Wintar het volgende:
[..]
Ik vind dat je hier wel wat meer begrip voor op mag brengen, het is een natuurlijke reflex.
Nee.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:28 schreef Wintar het volgende:
[..]
Ik vind dat je hier wel wat meer begrip voor op mag brengen, het is een natuurlijke reflex.
In dingen uit zijn verband trekken ben jij wel echt een kampioen, man man man.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:29 schreef Grems het volgende:
[..]
Geheel terecht. De kans dat drie parels kwaad in de zin hebben is veel groter dan twee blanke jongens met hun token black guy vriend.
Moeten getinte mannen zich maar beter gedragen.
De politie hier de schuld van geven![]()
![]()
Ik zeik toch ook niet dat men in ZO-Azië beter op mij ( blanke man, alleen ) let dan op een paar backpackende meiden? Is gewoon terecht en zeer begrijpelijk.
Zie je daar een causaliteit?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:30 schreef BoneThugss het volgende:
En verdienen, pin me er niet op vast, 1600 netto met nachtdiensten enzo erbij. Ze zijn gewoon racistisch daar, klaar.
Veel wel, politiegeweld is vaker tegen de autochtone bevolking gekeerd, dan tegen het 'eigen' volk. Om het een beetje simpel te zeggen. maar bedankt voor je post, daar kan ik wat mee. Je hoeft het ook niet met me eens te zijn, dat vraag ik niet. ik ventileer hier mijn mening. Staat dat je niet aan, reageer je niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:30 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik respecteer je mening, al ben ik het er niet mee eens.
Wat hebben die racistische agenten nou te maken met dit topic?
Je bent gewoon dom als je je gaat verzetten tegen politie na aanhouding. Niks geen reflex, dat is bullshit.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:28 schreef Wintar het volgende:
[..]
Het eigen volk gedraagt zich dan ook vele malen beter.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:34 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Veel wel, politiegeweld is vaker tegen de allochtone bevolking gekeerd, dan tegen het 'eigen' volk. Om het een beetje simpel te zeggen. maar bedankt voor je post, daar kan ik wat mee. Je hoeft het ook niet met me eens te zijn, dat vraag ik niet. ik ventileer hier mijn mening. Staat dat je niet aan, reageer je niet.
Omdat ze je id vragen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:28 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet, maar politie Amsterdam, dat zijn echt racisten. Zelfs een docu over met Peter de Vries.
Ben jij wel eens (onterecht) aangehouden?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent gewoon dom als je je gaat verzetten tegen politie na aanhouding. Niks geen reflex, dat is bullshit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |