SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.
[ Bericht 0% gewijzigd door MadMaster op 19-01-2016 23:13:48 ]
perfectionistquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En nog een storende spatie in de OP verwijderd...
Er staat wel nog steeds achter de spoiler dat schvvmert roosteraar is, dat lijkt me niet meer actueel.quote:
dan nog een leuke pic in de OPquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Plaatjes onder het logo sloten niet goed aan...
Nu je toch bezig bent, Piet kan ipv schuimpje bij roosteraars.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En nog een storende spatie in de OP verwijderd...
Pas ik ook wel aan...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er staat wel nog steeds achter de spoiler dat schvvmert roosteraar is, dat lijkt me niet meer actueel.
Op zich nog wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er staat wel nog steeds achter de spoiler dat schvvmert roosteraar is, dat lijkt me niet meer actueel.
Staat schuimpje weer op het punt om actief te moeten zijn ?quote:
Ja, maar die zal nu wel weer minder in het topic aanwezig zijn.quote:
Ik lees mee.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Prima.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet zeuren, Piet staat in de OP nu...
echt niet hèquote:
Jij ontspoort vanzelf alquote:
Ik zie in mijn reisoverzicht dat ik wel eens vergeet uit te checkenquote:
Afgewezen als machinist na de vraag wat ik zou doen bij iemand die voor trein springt.quote:
wat kinderachtigquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Afgewezen als machinist na de vraag wat ik zou doen bij iemand die voor trein springt.
Doorrijden was niet het gewenste antwoord.,
Ik gebruik dat ding alleen voor als ik met de bus naar het ziekenhuis moet een aantal keren per jaar (bekend verhaal, ik heb geen zin die berg op te fietsen).quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:23 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zie in mijn reisoverzicht dat ik wel eens vergeet uit te checken
Remmen is zinloos en de passagiers zitten ook niet te wachten op trein die onderweg paar uur stilstaat.quote:
ik ben niet zo dol op autorijdenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik gebruik dat ding alleen voor als ik met de bus naar het ziekenhuis moet een aantal keren per jaar (bekend verhaal, ik heb geen zin die berg op te fietsen).
Verder doe ik alles met de fiets en te voet, da's gezond.
En als ik per se een auto nodig heb, kan ik dat zo regelen.
vertel mij wat, mijn hele treinreisplanning is vorige week mis gegaan omdat er iemand met de trein wilde koppen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Remmen is zinloos en de passagiers zitten ook niet te wachten op trein die onderweg paar uur stilstaat.
Ik heb geen rijbewijs, wel de beschikking over meerdere auto's met chauffeur, maar die benut ik alleen wanneer het niet anders kan.quote:
het kan handig zijn als je van A naar B wilt gaan en er geen andere mogelijkheid is.quote:
Ja ik ook, maar niet op de grote wegquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kost me geen enkele moeite, rijd overal zo met weg.
Jawel, maar jij hebt de mogelijkheid tot autoquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:29 schreef just me het volgende:
[..]
het kan handig zijn als je van A naar B wilt gaan en er geen andere mogelijkheid is.
ik zei toch dat ik zaterdagavond weer een poging ga doenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jawel, maar jij hebt de mogelijkheid tot auto
Oh, dat had ik gemistquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:32 schreef just me het volgende:
[..]
ik zei toch dat ik zaterdagavond weer een poging ga doen
niet meteen oordelenquote:
Door de sneeuw met sneeuwkettingen om...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:32 schreef just me het volgende:
[..]
ik zei toch dat ik zaterdagavond weer een poging ga doen
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Door de sneeuw met sneeuwkettingen om...
Heb nu een flinke kofferbak, daar moet ik wel even rekening met houden tijdens 'm links voor dikke Audi of BMW Leasebak te gooien.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:30 schreef just me het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar niet op de grote weg
maar ik ga zaterdagavond weer een poging wagen
ik ga ook zo lopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |