SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.
[ Bericht 0% gewijzigd door MadMaster op 19-01-2016 23:13:48 ]
perfectionistquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En nog een storende spatie in de OP verwijderd...
Er staat wel nog steeds achter de spoiler dat schvvmert roosteraar is, dat lijkt me niet meer actueel.quote:
dan nog een leuke pic in de OPquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Plaatjes onder het logo sloten niet goed aan...
Nu je toch bezig bent, Piet kan ipv schuimpje bij roosteraars.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En nog een storende spatie in de OP verwijderd...
Pas ik ook wel aan...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er staat wel nog steeds achter de spoiler dat schvvmert roosteraar is, dat lijkt me niet meer actueel.
Op zich nog wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er staat wel nog steeds achter de spoiler dat schvvmert roosteraar is, dat lijkt me niet meer actueel.
Staat schuimpje weer op het punt om actief te moeten zijn ?quote:
Ja, maar die zal nu wel weer minder in het topic aanwezig zijn.quote:
Ik lees mee.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Prima.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet zeuren, Piet staat in de OP nu...
echt niet hèquote:
Jij ontspoort vanzelf alquote:
Ik zie in mijn reisoverzicht dat ik wel eens vergeet uit te checkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |