Jij poetst waarschijnlijk je tandenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:40 schreef Amarantha het volgende:
Grappig. Ik drink ook energie enz maar mijn gebit ziet er niet zo verrot uit.
Ja zeker. Vind ik ook extreem belangrijk door mijn levensstijlquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jij poetst waarschijnlijk je tanden
Ik ookquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:42 schreef Negentiendertig het volgende:
Benieuwd waarom die moeder op een geheime locatie woont.
Ik heb laatst bij de tandarts zitten piepen dat ik m'n tanden geel vond. Vergeleken bij haar heb ik een Gerard Joling-gebitquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zeker. Vind ik ook extreem belangrijk door mijn levensstijl
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb laatst bij de tandarts zitten piepen dat ik m'n tanden geel vond. Vergeleken bij haar heb ik een Gerard Joling-gebit![]()
Blijf van m'n lijf huis?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:42 schreef Negentiendertig het volgende:
Die moeder ziet er wel vriendelijk uit, helemaal niet white trash ofzo. Benieuwd waarom die moeder op een geheime locatie woont.
Ik heb geen witte tanden maar krijg laatste jaar wel telkens complimentjes dat het voor iemand die veel rookt enz het wel netjes eruit zietquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb laatst bij de tandarts zitten piepen dat ik m'n tanden geel vond. Vergeleken bij haar heb ik een Gerard Joling-gebit![]()
Dat wordt dus niet gezegd... Maar het blijft een raar verhaal...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |