Want die paarden staan bij je in de tuin in een degelijke woonwijk?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:22 schreef hoas het volgende:
Nooit, sowieso moet ik snel bij mijn paarden kunnen komen.
Nee ik ga liever dood dan dat ik in een flat moet wonen.
Daar verbaas ik me ook over.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:31 schreef pfaf het volgende:
Ik heb een jaartje in een flat gewoond en tenzij ik in de schuldsanering terecht kom wil ik het daar graag bij houden.
Grappig overigens dat je bij een huis baalt van kinderen bij de buren in de tuin terwijl je in een flat niet eens een tuin hebt...
Vertel! Wat is jouw mening over een gezinswijk?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:33 schreef Lienekien het volgende:
Liever een huis, maar ik ben blij dat we niet in zo'n gezinswijk wonen.
Wat een onzin! Ik ben arm, noch crimineelquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:33 schreef Dawnbreaker het volgende:
Flat is leuk als je arm of crimineel bent, maar een normaal persoon woont toch liever in een vrijstaand huis met zwembad en ruime garage.
Nee geen Vinexwijk met 2,3 kind per huisquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:26 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Want die paarden staan bij je in de tuin in een degelijke woonwijk?
Daar heb ik even over nagedacht..en nu nog steedsquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:38 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk dat je dingen die eerder samenhangen met een buurt nu koppelt aan het type woning.
We zijn een stel zonder kinderen (blijft ook zo) en ik zou me er niet thuis voelen. Waar we nu wonen is een stuk gemengder. Stellen, singles, kleine gezinnen. Is trouwens in een stad.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:38 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Vertel! Wat is jouw mening over een gezinswijk?
Interessant. Wil je hierover uitlichten?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:56 schreef Hyperdude het volgende:
Flat vind ik een opbergplek voor mensjes.
Deprimerend.
[ afbeelding ]
Klinkt best gezellig!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
We zijn een stel zonder kinderen (blijft ook zo) en ik zou me er niet thuis voelen. Waar we nu wonen is een stuk gemengder. Stellen, singles, kleine gezinnen. Is trouwens in een stad.
In de gang natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:26 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Want die paarden staan bij je in de tuin in een degelijke woonwijk?
Ik ben zielsgelukkig dat de kindercreche wat hierachter zat en de basisschool allebei weg zijn.quote:
Je hebt natuurlijk een flat en een appartementencomplex. Zo'n galerijflat vind ik ook niks, net of je in de Sovjet Uni loopt...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:56 schreef Hyperdude het volgende:
Flat vind ik een opbergplek voor mensjes.
Deprimerend.
[ afbeelding ]
Ik zou het ook niet missen, maar het is niet zo'n grote irritatie dat ik er voor zou verhuizen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ben zielsgelukkig dat de kindercreche wat hierachter zat en de basisschool allebei weg zijn.
Zeker aangezien ik onregelmatig werk. Dan werkt kindergejengelgeluid echt op mijn irritatie
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:34 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk een flat en een appartementencomplex. Zo'n galerijflat vind ik ook niks, net of je in de Sovjet Uni loopt...
Met je arrogante kutkapsones.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:33 schreef Dawnbreaker het volgende:
Flat is leuk als je arm of crimineel bent, maar een normaal persoon woont toch liever in een vrijstaand huis met zwembad en ruime garage.
Dat dus. Een flat is een tig m³ lucht tussen muren waarbij je moet betalen voor het woonrecht. Je betaalt mee aan de voorzieningen van anderen zoals energie, dak en tuinonderhoud. Het meest idiote wat ik ooit hoorde van zo'n pauperbewoner was dat de VVE die betaalde voor speeltoestellen in de alg. tuin waarop die etterbakjes ("kinderen") hun energie konden botvieren onder het gekrijs van jewelste.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:33 schreef Dawnbreaker het volgende:
Geen aandacht aan besteden.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:05 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
Met je arrogante kutkapsones.
Zeik-kwartiertje is nou wel weer voorbij, je hebt je mening kenbaar gemaakt. En nu weer constructief en positief verder.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:11 schreef blomke het volgende:
[..]
Dat dus. Een flat is een tig m³ lucht tussen muren waarbij je moet betalen voor het woonrecht. Je betaalt mee aan de voorzieningen van anderen zoals energie, dak en tuinonderhoud. Het meest idiote wat ik ooit hoorde van zo'n pauperbewoner was dat de VVE die betaalde voor speeltoestellen in de alg. tuin waarop die etterbakjes ("kinderen") hun energie konden botvieren onder het gekrijs van jewelste.
Niets mis mee, mits iedereen het natuurlijk een beetje netjes houdt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:34 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk een flat en een appartementencomplex. Zo'n galerijflat vind ik ook niks, net of je in de Sovjet Uni loopt...
Dat zal de grootste uitdaging ook zijn. Maar eigenlijk is dat overal zo, daar waar mensen dicht op elkaar wonen, groeien kleine irritaties soms uit tot serieuze problemen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:48 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Niets mis mee, mits iedereen het natuurlijk een beetje netjes houdt.
afgezien van de vloerverwarming; Ik voel je..quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:00 schreef Koettie het volgende:
Ik ging van een heel degelijk huis (met vloerverwarming!!) in een nette wijk met tuin naar een appartement. Ik mis de ruimte en de tuin (Omg m'n tuin) Maar ben zó blij dat die mensen niet meer constant over m'n schutting hangen'.
En ons uitzicht nu is echt kapotfantastisch. De komende tijd blijven we hier lekker zitten maar over een paar jaar wil ik toch graag weer een huis en een tuin. Maja. Even geduld.Het anonieme vind ik nu wel fijn.
En die kinderen inderdaad. Hoewel ik daar best snel aan gewend was. Maar die hele joviale buurman.. Zaterdagochtend met een peuk en een kater in mn pyjama en jaa hoor was ie weer. "HEE BUUF, LEKKER BAKKIE PLEUR?"quote:
Oh hell!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:09 schreef Koettie het volgende:
[..]
En die kinderen inderdaad. Hoewel ik daar best snel aan gewend was. Maar die hele joviale buurman.. Zaterdagochtend met een peuk en een kater in mn pyjama en jaa hoor was ie weer. "HEE BUUF, LEKKER BAKKIE PLEUR?"
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:10 schreef Koettie het volgende:
Niet aan de deur, gewoon over de schutting. Kon ie net overheen kijken. Ik rook buiten :p
dat zien we bij de rijdende rechter niet terug.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:52 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Dat zal de grootste uitdaging ook zijn. Maar eigenlijk is dat overal zo, daar waar mensen dicht op elkaar wonen, groeien kleine irritaties soms uit tot serieuze problemen.
Inderdaad zeg, alsof het normaal is dat je telkens over de schutting aangesproken wordt... Heb ik nog bij geen enkel huis meegemaakt.quote:Op woensdag 20 januari 2016 03:06 schreef Nico987 het volgende:
wat een drama's in dit topic. Voor hen die geen schutting kunnen bouwen.
Overigens klinkt het over de schutting koffie aanbieden mij ook als pauper wijk in de oren, maar misschien valt dat mee.
Ik heb alleen contact met mijn buren wanneer ik dat wil. Misschien post 1 van mijn buren over mij wel dat ik die irritante buurman ben haha..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |