abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159237580
Ik kom hier eigenlijk nooit maar ik ben benieuwd naar sommige ervaringen.

Het zit zo; Ik ben bijna een jaar geleden verhuisd van een best wel Tokkie-achtige-buurt :@ naar een degelijk huis in een degelijke buurt. Tof hoor, zo'n groot huis voor je alleen ipv een flatje op 3 hoog..maar ik kan maar niet wennen aan de degelijkheid, het gebrek aan privacy, het gejengel van kinderen, [vooral de zomer is een hel]! De saaiheid is ook niet te harden.

Hoe anders is het leven bij een appartementencomplex?
Altijd een verrassing wie je tegen het lijf loopt :9 , mooi uitzicht [als je hoog woont], privacy!, Vooral privacy als je op de bank hangt en een vinger in je kut neus hebt.!
Geen schreeuwende kinderen die al springend op een trampoline de hele zomer over de schutting willen loeren wat je in de tuin aan het doen bent :( En zo kan ik wel ff doorgaan..

Ik verlang terug naar het 'flatgebeuren' en het 'anonieme' sfeertje dat erbij hoort.
Is dit voor iemand herkenbaar?
In mijn omgeving denken ze dat ik gek aan het worden ben, om een huis te willen verruilen voor een leven in een appartementencomplex.
Wat denken jullie?

:*
´
pi_159237750
Ik denk niks, ik heb alleen ervaring in een appartement.

Overigens herken ik je punten niet, hier kent vrijwel iedereen elkaar en worden pakketjes gewoon aangenomen voor elkaar, praatje links of rechts, biertje op het balkon met de buren etc.

Privacy ook niet echt, want aan de overkant van de weg staan ook appartementen. Die kunnen hier binnen kijken als ze willen. Derhalve is er ook niet echt sprake van een mooi uitzicht.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_159237780
Nou, ik woon dus in een flat, en ik heb
a) een basisschool en een trapveldje op minder dan 20 meter afstand, dus genoeg kindergeluiden
en b) mijn flat heeft hele grote ramen... maar de flats tegenover mij en achter mij ook, dus echt privacy heb je ook niet.

Maar ik zit hier goed, een heel huis is me veel te veel huishouden.
Speel domme spelletjes, win domme prijzen.
pi_159237855
Nooit, sowieso moet ik snel bij mijn paarden kunnen komen.
Nee ik ga liever dood dan dat ik in een flat moet wonen.
pi_159237974
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 20:22 schreef hoas het volgende:
Nooit, sowieso moet ik snel bij mijn paarden kunnen komen.
Nee ik ga liever dood dan dat ik in een flat moet wonen.
Want die paarden staan bij je in de tuin in een degelijke woonwijk? :D
´
pi_159238024
Want op je flatje op 3hoog hoorde je nooit buren?

Ik zou echt NOOIT meer terug willen naar een woonlaag-gebouw.
Je raekt an de dinge geweun.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 20:31:25 #7
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_159238161
Ik heb een jaartje in een flat gewoond en tenzij ik in de schuldsanering terecht kom wil ik het daar graag bij houden.
Grappig overigens dat je bij een huis baalt van kinderen bij de buren in de tuin terwijl je in een flat niet eens een tuin hebt... :D
pi_159238223
Flat is leuk als je arm of crimineel bent, maar een normaal persoon woont toch liever in een vrijstaand huis met zwembad en ruime garage.
<hr>
  dinsdag 19 januari 2016 @ 20:33:21 #9
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159238229
Liever een huis, maar ik ben blij dat we niet in zo'n gezinswijk wonen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_159238379
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 20:31 schreef pfaf het volgende:
Ik heb een jaartje in een flat gewoond en tenzij ik in de schuldsanering terecht kom wil ik het daar graag bij houden.
Grappig overigens dat je bij een huis baalt van kinderen bij de buren in de tuin terwijl je in een flat niet eens een tuin hebt... :D
Daar verbaas ik me ook over. :o
Nuja, ik ben natuurlijk ook niet gewend aan trampolines op een balkon. Hoewel dat voor sommige kinderen best een goed idee lijkt.. :X
´
pi_159238402
Ik denk dat je dingen die eerder samenhangen met een buurt nu koppelt aan het type woning.

Ik woon in een appartementencomplex (niet zo groot) in een doodlopende straat. Ik weet ook echt te veel van de buren, we passen op elkaars kat etc
Terwijl een huis in een ander soort buurt (bijvoorbeeld een buurt met minder kinderen) ook een andere sfeer met zich me brengt
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_159238411
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 20:33 schreef Lienekien het volgende:
Liever een huis, maar ik ben blij dat we niet in zo'n gezinswijk wonen.
Vertel! Wat is jouw mening over een gezinswijk?
´
pi_159238445
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 20:33 schreef Dawnbreaker het volgende:
Flat is leuk als je arm of crimineel bent, maar een normaal persoon woont toch liever in een vrijstaand huis met zwembad en ruime garage.
Wat een onzin! Ik ben arm, noch crimineel :N
´
  Eindredactie Games dinsdag 19 januari 2016 @ 20:40:58 #14
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_159238496
Ik zou mijn dakterras in Amsterdam ook niet meer willen inleveren :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_159238516
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 20:26 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Nee geen Vinexwijk met 2,3 kind per huis
  dinsdag 19 januari 2016 @ 20:56:22 #16
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_159239009
Flat vind ik een opbergplek voor mensjes.
Deprimerend.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_159239285
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 20:38 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk dat je dingen die eerder samenhangen met een buurt nu koppelt aan het type woning.

Daar heb ik even over nagedacht..en nu nog steeds :D

Ik had geen flauw idee waar ik ging wonen, althans ik ken de buurt niet op mijn duimpje. Maar kreeg de kans eindelijk om weg te komen uit mijn vorige buurt.
Ben verhuisd naar een gezellig dorp. :@ dichtbij familie. Geen spijt van, alleen ben ik niet gelukkig in deze buurt..idd..
Type woning is helemaal top!
Shit ;(
´
  dinsdag 19 januari 2016 @ 21:13:12 #18
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159239627
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 20:38 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Vertel! Wat is jouw mening over een gezinswijk?
We zijn een stel zonder kinderen (blijft ook zo) en ik zou me er niet thuis voelen. Waar we nu wonen is een stuk gemengder. Stellen, singles, kleine gezinnen. Is trouwens in een stad.
The love you take is equal to the love you make.
pi_159239651
Beide heeft voor- en nadelen.

Het prettige aan een flat (of bungalow) is dat alles gelijkvloers is. Je kan makkelijk van de ene ruimte naar de andere ruimte. Ook met een volle wasmand of een doos/tas vol spullen. Geen traplopen. Daartegenover staat vaak dat je meer afstand moet afleggen met je zware boodschappentassen. De plek waar je je auto of fiets parkeert is verder van je keuken af, zelfs al zit er een lift in het complex.

Bij een flat heb je inderdaad veel minder last van onbekende voorbijgangers die binnengluren. Bij mijn flat konden slechts vanuit 2 woningen de bewoners een stukje van mijn huiskamer zien. Nu lopen en fietsen er elke dag tientallen of honderden mensen langs mijn woonkamerraam.

Nadeel bij een flat is weer dat je meer kans hebt op geluidsoverlast van buren. Je hebt immers meer buren.

Voordeel bij een flat is dat je aanzienlijk minder stookkosten hebt, uitgaande van vergelijkbare isolatiewaarden.
pi_159239682
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 20:56 schreef Hyperdude het volgende:
Deprimerend.
[ afbeelding ]
Interessant. Wil je hierover uitlichten?
´
pi_159240111
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 21:13 schreef Lienekien het volgende:

[..]

We zijn een stel zonder kinderen (blijft ook zo) en ik zou me er niet thuis voelen. Waar we nu wonen is een stuk gemengder. Stellen, singles, kleine gezinnen. Is trouwens in een stad.
Klinkt best gezellig!
Ik heb geen vent en geen kinderen. [blijft ook zo ;) ] En die paar mensen die alleen wonen zijn psychisch niet heel oké. Geeft niks verder, niet dat ik zo'n aanwinst ben ;-) Maar toch.
Blijft er weinig over dan gezinnen met kinderen. En dat trek ik nog minder.
´
pi_159240180
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 20:26 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

In de gang natuurlijk.

Ik heb een woning aan de rand van een volkswijk. In mijn straat geen tokkies. Bij de AH meer dan genoeg. De hoeveelheid privacy bepaal ik echt zelf. Als ik uitzicht wil ga ik naar zolder. Als ik binnen ben heb ik geen inkijk. En de achterdeur is hier gewoon op slot.
pi_159240407
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 20:20 schreef Andersoortmeerkat het volgende:
dus genoeg kindergeluiden
Ik ben zielsgelukkig dat de kindercreche wat hierachter zat en de basisschool allebei weg zijn.

Zeker aangezien ik onregelmatig werk. Dan werkt kindergejengelgeluid echt op mijn irritatie :(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 19 januari 2016 @ 21:34:23 #24
432925 cvboer2
Heeft de leiding
pi_159240507
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 20:56 schreef Hyperdude het volgende:
Deprimerend.
[ afbeelding ]
Je hebt natuurlijk een flat en een appartementencomplex. Zo'n galerijflat vind ik ook niks, net of je in de Sovjet Uni loopt...
Share your talent, move the world.
pi_159240566
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 21:32 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik ben zielsgelukkig dat de kindercreche wat hierachter zat en de basisschool allebei weg zijn.

Zeker aangezien ik onregelmatig werk. Dan werkt kindergejengelgeluid echt op mijn irritatie :(
Ik zou het ook niet missen, maar het is niet zo'n grote irritatie dat ik er voor zou verhuizen.
Speel domme spelletjes, win domme prijzen.
pi_159241191
Gaan verhuizen voor alleen jengelend grut zou ik zelf dus ook niet doen, hoor.
Maar het staat wel in mijn top 5 van nadelen :{w
´
pi_159241490
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 21:34 schreef cvboer2 het volgende:

[..]

Je hebt natuurlijk een flat en een appartementencomplex. Zo'n galerijflat vind ik ook niks, net of je in de Sovjet Uni loopt...
:D
Diezelfde 'charme' had mijn oude flat ook O+
´
pi_159241869
Die kinderen zijn inderdaad een gruwel. -knip-

[ Bericht 49% gewijzigd door cvboer2 op 19-01-2016 22:10:56 ]
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_159241890
quote:
Met je arrogante kutkapsones.
pi_159242110
quote:
Dat dus. Een flat is een tig m³ lucht tussen muren waarbij je moet betalen voor het woonrecht. Je betaalt mee aan de voorzieningen van anderen zoals energie, dak en tuinonderhoud. Het meest idiote wat ik ooit hoorde van zo'n pauperbewoner was dat de VVE die betaalde voor speeltoestellen in de alg. tuin waarop die etterbakjes ("kinderen") hun energie konden botvieren onder het gekrijs van jewelste.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 22:12:23 #31
432925 cvboer2
Heeft de leiding
pi_159242161
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 22:05 schreef Dunnevandale het volgende:

[..]

Met je arrogante kutkapsones.
Geen aandacht aan besteden. :)
  dinsdag 19 januari 2016 @ 22:14:20 #32
432925 cvboer2
Heeft de leiding
pi_159242225
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 22:11 schreef blomke het volgende:

[..]

Dat dus. Een flat is een tig m³ lucht tussen muren waarbij je moet betalen voor het woonrecht. Je betaalt mee aan de voorzieningen van anderen zoals energie, dak en tuinonderhoud. Het meest idiote wat ik ooit hoorde van zo'n pauperbewoner was dat de VVE die betaalde voor speeltoestellen in de alg. tuin waarop die etterbakjes ("kinderen") hun energie konden botvieren onder het gekrijs van jewelste.
Zeik-kwartiertje is nou wel weer voorbij, je hebt je mening kenbaar gemaakt. En nu weer constructief en positief verder. :)
pi_159243369
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 21:34 schreef cvboer2 het volgende:

[..]

Niets mis mee, mits iedereen het natuurlijk een beetje netjes houdt.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
  dinsdag 19 januari 2016 @ 22:52:13 #34
432925 cvboer2
Heeft de leiding
pi_159243495
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 22:48 schreef Simterklaas het volgende:

[..]

Niets mis mee, mits iedereen het natuurlijk een beetje netjes houdt.
Dat zal de grootste uitdaging ook zijn. Maar eigenlijk is dat overal zo, daar waar mensen dicht op elkaar wonen, groeien kleine irritaties soms uit tot serieuze problemen.
pi_159243770
Ik ging van een heel degelijk huis (met vloerverwarming!!) in een nette wijk met tuin naar een appartement. Ik mis de ruimte en de tuin (Omg m'n tuin :'( ) Maar ben zó blij dat die mensen niet meer constant over m'n schutting hangen'.
En ons uitzicht nu is echt kapotfantastisch. De komende tijd blijven we hier lekker zitten maar over een paar jaar wil ik toch graag weer een huis en een tuin. Maja. Even geduld. :+ Het anonieme vind ik nu wel fijn.
pi_159243940
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 23:00 schreef Koettie het volgende:
Ik ging van een heel degelijk huis (met vloerverwarming!!) in een nette wijk met tuin naar een appartement. Ik mis de ruimte en de tuin (Omg m'n tuin :'( ) Maar ben zó blij dat die mensen niet meer constant over m'n schutting hangen'.
En ons uitzicht nu is echt kapotfantastisch. De komende tijd blijven we hier lekker zitten maar over een paar jaar wil ik toch graag weer een huis en een tuin. Maja. Even geduld. :+ Het anonieme vind ik nu wel fijn.
afgezien van de vloerverwarming; Ik voel je.. ^O^
´
pi_159244028
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 23:06 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ik voel je.. ^O^
En die kinderen inderdaad. Hoewel ik daar best snel aan gewend was. Maar die hele joviale buurman.. Zaterdagochtend met een peuk en een kater in mn pyjama en jaa hoor was ie weer. "HEE BUUF, LEKKER BAKKIE PLEUR?"

:{
pi_159244399
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 23:09 schreef Koettie het volgende:

[..]

En die kinderen inderdaad. Hoewel ik daar best snel aan gewend was. Maar die hele joviale buurman.. Zaterdagochtend met een peuk en een kater in mn pyjama en jaa hoor was ie weer. "HEE BUUF, LEKKER BAKKIE PLEUR?"

:{
Oh hell!
Dan zit ik bij nader inzien toch nog goed.
Geen hond die hier aan de deur komt. En zelf maak ik met een kater ook nooit een deur open. ;)

Zo'n buurman heb ik btw wel gehad in mijn Tokkie-buurt _O- Alleen kwam hij pas in de middag tot leven.
Had ook z'n charme. O+

Een Amsterdammer in Limburg. Lijdend aan COPD, en gewoon blijven doorsmoren met z'n zware shag. Elke dag een traytje bier..Kwam allemaal goed..volgens hem. O-)

[ Bericht 9% gewijzigd door Kim-Holland op 19-01-2016 23:27:46 ]
´
pi_159245476
Niet aan de deur, gewoon over de schutting. Kon ie net overheen kijken. Ik rook buiten :p
pi_159246053
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 00:10 schreef Koettie het volgende:
Niet aan de deur, gewoon over de schutting. Kon ie net overheen kijken. Ik rook buiten :p
Ik moest lachen.
En tegelijk is het echt hel. :( I know :'(
´
pi_159246965
wat een drama's in dit topic. Voor hen die geen schutting kunnen bouwen.

Overigens klinkt het over de schutting koffie aanbieden mij ook als pauper wijk in de oren, maar misschien valt dat mee.

Ik heb alleen contact met mijn buren wanneer ik dat wil. Misschien post 1 van mijn buren over mij wel dat ik die irritante buurman ben haha.. _O-
pi_159247311
:D
Ik heb drie keer in een appartement gewoond, het enige charmante appartement was in Amsterdam O+ verder vond ik er niets aan. Mijn vorige koopwoning was een maisonnette, al wat meer ruimte, en een tuin O+ maar weinig privacy, bemoeizuchtige buren.
Je werd niet direct ergens op aangesproken, nee de hele straat moest t weten en dan hoorde je t via via :')

Vandaag precies een jaar hebben we de sleutel van onze eengezinswoning, twee onder een kap met garage. Er staan vier woningen in ons straatje, met alle buren hebben we goed contact. En veel privacy. Er wonen kinderen in de buurt maar daar hebben we geen last van. Inmiddels hebben we zelf een zoontje. Ik zou hier nooit meer weg willen O+
  Eindredactie Games woensdag 20 januari 2016 @ 07:58:40 #43
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_159247376
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 22:52 schreef cvboer2 het volgende:

[..]

Dat zal de grootste uitdaging ook zijn. Maar eigenlijk is dat overal zo, daar waar mensen dicht op elkaar wonen, groeien kleine irritaties soms uit tot serieuze problemen.
dat zien we bij de rijdende rechter niet terug.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  woensdag 20 januari 2016 @ 08:01:09 #44
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159247395
Richt je bovenverdieping in als woonverdieping en je woonkamer beneden als slaapkamer, creëer je eigen flat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_159251157
Wij wonen nu in een appartementencomplex (4 woonlagen, 10 woningen) maar ondanks dat we eigenlijk zelden last hebben van onze buren (af en toe wat geluid) zou ik dolgraag weer in een 'normale' woning willen wonen. Ik mis een tuin (ons balkon hangt boven de weg en een beetje beschut zitten is er niet bij ) en ik mis toch ook binnen wel privacy, (alleen in de zomer zorgt een grote boom voor wat minder inkijk, ondanks dat we op de bovenste verdieping wonen) en dat gesleep met boodschappen, vuilniszakken, etc. vind ik eigenlijk ook maar zozo :{ . En even je auto voor de deur kunnen stofzuigen, een plankje kunnen zagen, (etc.) is ook wat minder gemakkelijk. Nog niet gesproken over de servicekosten en het gedoe dat VvE heet. :X

Dus nee, als ik straks eenmaal weer in een huis woon, dan denk ik niet dat ooit nog terug wil naar een appartement. (Tenzij vanwege gezondheidsredenen. Maar dan nog liever een bungalow) Ik droom namelijk van een schattig huisje opde hei met ezeltjes, een konijnenheuvel, wat kipjes en wat geiten. :+ Dat past allemaal niet op een balkon en met slechts twee konijnen en een hamster in huis is het nu eigenlijk al aardig vol :D .

Mijn schoonouders (vooral schoonvader) zou overigens wel zo in een appartement willen wonen zegt 'ie zelf. Maar hij zou dan ook het liefst zijn tuin asfalteren :P .
pi_159258219
Ik woon al een paar jaar in een flat, had gedacht dat ik het veel erger zou vinden. Heb hiervoor in een maisonnette gewoond met aan twee kanten rotburen én een Frans balkon, dus deze flat met balkon waar ik nu woon is sowieso een verademing. Hier kennen we elkaar als buren vaag, maar ik vind dat niet zo erg. Je wordt met rust gelaten. Oh ja, ik woon aan een vrij drukke weg, maar dat vind ik niet zo erg. De buurt is netjes en ik heb geen muren waar je alles door kunt horen. En mijn tuin is mobiel, heb ik een balkon voor. En als dat niet genoeg is, schrijf ik me wel in voor een volkstuin.

De eengezinswoningen zijn hier schaars als je wilt huren, dus vind ik het allemaal wel goed zo.
  woensdag 20 januari 2016 @ 17:06:05 #47
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_159258915
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 03:06 schreef Nico987 het volgende:
wat een drama's in dit topic. Voor hen die geen schutting kunnen bouwen.

Overigens klinkt het over de schutting koffie aanbieden mij ook als pauper wijk in de oren, maar misschien valt dat mee.

Ik heb alleen contact met mijn buren wanneer ik dat wil. Misschien post 1 van mijn buren over mij wel dat ik die irritante buurman ben haha.. _O-
Inderdaad zeg, alsof het normaal is dat je telkens over de schutting aangesproken wordt... Heb ik nog bij geen enkel huis meegemaakt.
pi_159260229
Geen pauper buurt. Heel aardige vent ook verder maar werkloos en verveelde zich kapot. Hele dag aan 't klussen en met iedereen praten.
pi_159262500
Ik woonde op 3 hoog boven een junk, tegenover een basisschool en naast het spoor. Nu samen met mn vriend in een niet-gehorige flat 6 hoog. Het bevalt ons zo goed ( :') ) dat we binnenkort de sleutel krijgen van ons net gekochte rijtjeshuis. Met voldoende opbergruimte, een bad, een nieuwe keuken, een voor en achtertuin. Eindelijk O+
pi_159267771
Op verschillende plaatsen gewoond.

In studentenflat, vreselijk, muren van gipsplaat erg gehorig.
Ik denk dat je als 50plusser daar niet tussen hoort te zitten.

In een klein appartement met minder dan 25m2 met ons drieen.
Vreselijk mochten zelfs snachts de WC niet doortrekken.

Daarna in een flat met een psychiatrisch gestoorde benedenbuur.
Met die tante had iedereen in de flat een conflict.

Daarna gevlucht naar een losstaand huis met hele grote tuin in een dorp.
Privacy genoeg zomers heerlijk in de tuin zitten.
Wel veel werk zo'n tuin.
Geen opdringerige buren.
Dat was nog de mooiste plaats waar ik gewoond heb.
Was wel oud en slecht geissoleerd.
Maar boeit mij wat dat de ramen wat moelijk sluiten en dergelijke het werkte.

Nu in een vrijstaand arbeidershuisje.
Slecht geisoleerd erg klein met klein tuintje.
Lage hypotheek kosten maar hoge stookkosten.
Is veel opknapwerk (issoleren e.d.) maar bevalt me prima.
Af en toe hoor je een trein twee straten verderop maar dat went.
Vrijstaand huis betekend meestal ook meer stoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')