abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165149145
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_165149326
Maar de massa-immigratie is verder helemaal geen probleem hoor en we moeten al die arme drommels gewoon opvangen! :X :X :X Komt volgens sommigen puur en alleen maar omdat wij onze zaakjes niet goed op orde hebben om hen allemaal te helpen!
  woensdag 7 september 2016 @ 12:59:40 #203
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_165149373
quote:
2s.gif Op woensdag 7 september 2016 12:56 schreef ToT het volgende:
Maar de massa-immigratie is verder helemaal geen probleem hoor en we moeten al die arme drommels gewoon opvangen! :X :X :X Komt volgens sommigen puur en alleen maar omdat wij onze zaakjes niet goed op orde hebben om hen allemaal te helpen!
'Deze mensen gaan onze pensioenen veiligstellen en ons verzorgen als wij straks in het bejaardenhuis zitten!'

:')
pi_165149434
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 12:59 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

'Deze mensen gaan onze pensioenen veiligstellen en ons verzorgen als wij straks in het bejaardenhuis zitten!'

Okee in Calais zijn het wel gelukszoekers die geen recht op asiel hebben, maar ook de kansenparels die hier WEL via de officiële wegen komen en recht op verblijf hebben, izjn lang niet altijd trotse harde werkers met respect voor onze normen en waarden:
pi_165149565
Een muur :') wat een halve oplossing weer _O-
pi_165149616
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 13:13 schreef tralalala het volgende:
Een muur :') wat een halve oplossing weer _O-
Het is geeneens een halve oplossing want je verschuift het probleem gewoon naar het eerste stuk waar geen muur meer is.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 7 september 2016 @ 13:46:04 #207
78918 SeLang
Black swans matter
pi_165150032
De fout is natuurlijk dat ze nooit zo'n kamp hadden moeten laten ontstaan. Op het moment dat er iemand een tent neerzet meteen arresteren. In de kiem smoren. Nu zit je in een situatie dat je wellicht het leger moet gaan inzetten om dat kamp op te ruimen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  woensdag 7 september 2016 @ 13:51:54 #208
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_165150150
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 13:46 schreef SeLang het volgende:
De fout is natuurlijk dat ze nooit zo'n kamp hadden moeten laten ontstaan. Op het moment dat er iemand een tent neerzet meteen arresteren. In de kiem smoren. Nu zit je in een situatie dat je wellicht het leger moet gaan inzetten om dat kamp op te ruimen.
Kan je de overheid eigenlijk via de rechter dwingen haar eigen wetten te handhaven?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 7 september 2016 @ 14:37:16 #209
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_165151077
In Calais bouwen ze in een muur en voor de kust van Libië vissen ze de migranten op en zetten ze in de EU neer. |:(
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_165170034
Activists demonstrate outside the French Embassy in London on Sept. 7 in support of the refugees in the camps in and around Calais in northern France.

https://www.washingtonpos(...)591781754_story.html
pi_165171187
quote:
10s.gif Op donderdag 8 september 2016 11:09 schreef Aether het volgende:
Activists demonstrate outside the French Embassy in London on Sept. 7 in support of the refugees in the camps in and around Calais in northern France.

[ afbeelding ]

https://www.washingtonpos(...)591781754_story.html
Als er weer verkrachtingen plaatsvinden (als, die vinden elke dag plaats :') ) hoop ik dat de bovenste twee dames het eens ondervinden, kunnen ze zien welke ellende ze verwelkomen in Europa. Maar kans is groot dat zij in moslim vrije wijken wonen en de tegenstanders als wereldvreemd bestempelen.
pi_165171237
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 12:59 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Haha, met thuiszitten en uitkeringen trekken zeker, hoeveel vluchtelingen zijn al aan het werk :') en dat verzorgen in de bejaardentehuizen daar zie ik wel wat vluchtelingen voor openstaan, om over 15 jaar een artikel te lezen "bejaarden worden massaal bestolen en geïntimideerd in verzorgingstehuizen", maar dan natuurlijk niet erbij vermelden dat het vluchtelingen waren.
pi_165173491
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2016 13:51 schreef Perrin het volgende:

[..]

Kan je de overheid eigenlijk via de rechter dwingen haar eigen wetten te handhaven?
Ja, althans in NL wel.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 22 september 2016 @ 16:39:48 #214
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_165495809
Even een kick, want het was weer raak in Calais:

quote:
Politie zet traangas in bij rellen met migranten in Calais

Ter hoogte van de noordelijke Franse havenstad Calais is het woensdag tot rellen met migranten gekomen. Dit hebben de kranten La Voix du Nord en het Britse SkyNews gemeld.
Omstreeks 15 uur probeerden tientallen migranten aan boord te raken van vrachtwagens om zo via de Kanaaltunnel Groot-Brittannië binnen te raken.

Om dat te verhinderen heeft de politie traangas ingezet, terwijl sommige migranten de politie met stenen bekogelden.

De rellen vielen samen met een bezoek van presidentskandidaat Nicolas Sarkozy eerder die dag aan Calais. Een dag eerder is de bouw van een door de Britten betaalde muur om migranten tegen te houden ook begonnen.

Bron: Nieuwsblad.be / Belga

pi_165496566

pi_165498945
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 13:46 schreef SeLang het volgende:
Hetzelfde gebeurt nu ook al in de binnenstad van Parijs.

pi_165498982
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 19:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Ik heb al van wat mensen gehoord dat ze voortaan Parijs liever mijden als toerist. Toen had ik de video nog niet gezien.
  donderdag 22 september 2016 @ 20:07:32 #218
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_165499812
Ze schijnen nu ook al in Noord-Italie in een soort van dit soort kampen te zitten. Wachten tot ze Zwitserland in mogen. En dan heb ik het niet over Syriers maar over volk uit donker Afrika :')

Waarom kunnen ze niet rechtsomkeert in grote vrachtschepen geladen worden. Die gasten hebben hier niets, maar dan ook helemaal niets te zoeken. Voegen niks toe, kosten alleen maar geld en ze zorgen voor allerlei vertragingen in het asielsysteem voor hen die daar wel recht op hebben.
  donderdag 22 september 2016 @ 20:11:09 #219
28033 Pek
je moet wat
pi_165499895
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 20:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wachten tot ze Zwitserland in mogen.
Dat gaat nooit gebeuren, hahahaha
hahahaha
hahahaha

:') :|W
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_165500213
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2016 19:29 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik heb al van wat mensen gehoord dat ze voortaan Parijs liever mijden als toerist. Toen had ik de video nog niet gezien.
Beh zal een mooie teringzooi daar zijn. overal troep en hoogstwaarschijnlijk ook ontlasting... :N
Hoelang moet dit doorgaan voordat die lui eens weggejaagd worden.
  donderdag 22 september 2016 @ 20:26:24 #221
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_165500240
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 20:25 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

Beh zal een mooie teringzooi daar zijn. overal troep en hoogstwaarschijnlijk ook ontlasting... :N
Vroeger bouwden we hier ook stadsmuren tegen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 22 september 2016 @ 20:33:21 #222
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_165500384
Vroeger mochten we barbaren met geweld verdrijven, tegenwoordig moet je barbaren vluchtelingen noemen. Je tegen hun aanwezigheid/barbaarse gedrag verzetten heet racisme.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_165500414
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 19:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Het is verdomme net of je naar beelden uit Mogadishu zit te kijken :{
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_165500436
quote:
15s.gif Op donderdag 22 september 2016 20:34 schreef Geralt het volgende:

[..]

Hoop dat er geen toerist meer komt laat ze dat ook maar flink voelen. Misschien gebeurt er dan wat.... uiteindelijk.
  donderdag 22 september 2016 @ 20:52:33 #225
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_165500927
quote:
15s.gif Op donderdag 22 september 2016 20:34 schreef Geralt het volgende:

[..]

Je kunt echt 100x beter een stel Syriers hebben dan Somaliers, Eritreers of andere Afrikanen. Die laatste groep kan en wil echt helemaal niks. Hier in de stad zie je ze ook wel; ze hangen alleen maar de hele dag wat rond, vaak in de buurt van het station, met een half versleten AH-tas en een peuk. Verschrikkelijk volk.
pi_165501025
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 20:52 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Je kunt echt 100x beter een stel Syriers hebben dan Somaliers, Eritreers of andere Afrikanen. Die laatste groep kan en wil echt helemaal niks. Hier in de stad zie je ze ook wel; ze hangen alleen maar de hele dag wat rond, vaak in de buurt van het station, met een half versleten AH-tas en een peuk. Verschrikkelijk volk.
Bij mij in de buurt heb je ook zulke mensen maar dat zijn blanke mensen, Polen of zo.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_165501057
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2016 20:26 schreef Perrin het volgende:

[..]

Vroeger bouwden we hier ook stadsmuren tegen.
Tja, de grenzen moesten verdwijnen. Prima hoor maar doe dat samen met landen die op hetzelfde niveau zitten, idem voor een muntunie. Er zijn wat landen in het zuidoosten van Europa die niet geschikt zijn om er een soort van douaneunie mee te vormen.
#NoDAPL
pi_165501486
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 20:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Bij mij in de buurt heb je ook zulke mensen maar dat zijn blanke mensen, Polen of zo.
De polen hier pissen tegen de muur bij de parkeerplaats vd action aan. En ze gooien hun lege blikjes energiedrank vervolgens in de bosjes, en ze rijden afgetrapte auto's. Maar ze gaan wel elke dag naar werk s'ochtends vroeg en s'avonds pas weer terug. Owja en ze sissen nooit naar je!
pi_165503533
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 21:11 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

De polen hier pissen tegen de muur bij de parkeerplaats vd action aan. En ze gooien hun lege blikjes energiedrank vervolgens in de bosjes, en ze rijden afgetrapte auto's. Maar ze gaan wel elke dag naar werk s'ochtends vroeg en s'avonds pas weer terug. Owja en ze sissen nooit naar je!
Ik vind het allebei niets. Ik heb graag een schoon land, geen zwerfafval en mensen die op beton/asfalt/steen pissen. Doe dat maar in de bosjes waar niemand je ziet. Dat rijden in afgetrapte auto's, daar denk ik ook het mijne van omwille van het milieu maar dat valt op het bordje van de wetgevende macht en de politie, ik kan het hen niet verwijten dat ze daarmee kosten proberen te beperken.
#NoDAPL
pi_165521021
quote:

[..]

"Naked in the city of love: Plans underway for nudist park in Paris"
https://www.rt.com/viral/360432-naked-paris-nudist-park/

Het is te hopen dat Parijs groot genoeg is. :P
pi_165542078
quote:
Calais ‘Jungle’ migrants to be dispersed across France – Hollande

Migrants living in the notorious Calais camp dubbed the ‘Jungle’ will be dispersed among reception centers all over France “within weeks,” French President Francois Hollande said as he reiterated his pledge to close the facility.
“There should be no [migrant] camps in France,” Hollande said, adding that the conditions in the migrant shanty town near the northern French port city of Calais are “unacceptable,” especially for those fleeing war and persecution, French media reported.

The migrants currently living in Calais will be moved to reception centers built all over France, with each facility hosting between 40 and 50 people, the French president said as he visited one of the places located in the Loire Valley city of Tours on Saturday.

The centers will hold the migrants for up to four months while their cases are examined, Hollande said, adding that those considered ineligible for asylum will then be deported to their countries of origin.

He also added that, after all the camp residents are moved, the camp itself will be finally dismantled, although he did not set any specific date. Hollande is scheduled to visit the city of Calais on Monday as he campaigns for a return to the presidency next year. He vows to be particularly tough on immigration.

On September 2, Interior Minister Bernard Cazeneuve also pledged to press ahead with the closure of the notorious camp “with the greatest determination” as he announced the creation of more than 160 migrant reception facilities across France – a move that was resisted by many local politicians at that time.

A member of the French Republican Party and the president of the Regional Council of Auvergne-Rhone-Alpes, Laurent Wauquiez, even launched a petition against the move saying that it would amount to the creation of smaller ‘Jungle’ camps all over France, Le Figaro reported.

The ‘Jungle’ camp is renowned because of attacks on the locals by its population as well as on drivers passing through the area. On September 5, French farmers, truck drivers and police staged a blockade of the motorway leading to Calais as part of a protest demanding the demolition of the camp.

Natacha Bouchart, the mayor of Calais, who joined the protesters, told RT that people got tired of migrants entering their gardens every night, attacking drivers and breaking the law in various other ways, while “the law does not allow us to arrest or condemn all those people.”

In the meantime, construction of a one kilometer concrete barrier alongside the notorious camp began on September 21. The construction works have been paid for by the UK, which contributes about £2 million ($2.6mn) to improve safety at Calais.

The project already sparked controversy as some French politicians, including the former French President, Nicholas Sarkozy, suggested that Calais migrants must be dealt with in Britain rather than stay in France, as they actually want to get to the UK. At the same time, a British truck drivers’ association called it a waste of money.

The planned closure of the ‘Jungle’ camp has been criticized by charity organizations that have called it “political posturing” that would eventually worsen the situation for the people living there.

French authorities bulldozed parts of the ‘Jungle’ camp back in February and March but migrants just continued to live in other areas of the camp with their number constantly growing. Now, 6,900 people are residing there; it once hosted only 1,500 people in 2014, according to an August census carried out by border law enforcement officials.

The Calais mayor said that the number of those living in the facility could reach more than 9,000 while local aid groups put it at about 10,000.

Oke, het heeft wat lang geduurd, maar blijkbaar heeft Hollande toch het idee gekregen dat dit zo niet langer kan. Heel optimistisch ben ik niet echt over zijn plan..

Ik las vorige week al over dit plan, toen las ik ook dat de burgemeesters van 'de' andere gebieden er zich totaal niet konden vinden. De migranten zo veel mogelijk verdelen over verschillende locaties in groepjes van 40-50 man, lijkt me een prima idee. Dan is er meer en betere (sociale) controle mogelijk en als het mis gaat is het voor de politie ook makkelijker om in te grijpen.

De vraag is alleen of deze migranten dat zelf ook willen.. Ik denk van niet. De migranten in Calais konden (gratis) een 'leuke' containerwoning krijgen in The Jungle, maar bijna niemand ging op dat aanbod in omdat ze dan hun vingerafdrukken en persoonsgegevens moesten laten registreren. Ze slapen liever in vieze tentjes. Ik denk niet dat ze daar opeens anders over zijn gaan denken.
Het heeft ook niet heel veel zin om ze op te pakken en te vervoeren naar zo'n azc, want dan zullen ze waarschijnlijk al heel snel weer beginnen aan de reis terug naar Calais.
Voor de kinderen uit The Jungle is het misschien wel een goede oplossing.

Toen ik vorige week over de herplaatsing las, dacht ik dat Hollande aangaf dat het enkel ging om de 'officiele' bewoners van The Jungle (die in de containerwoningen dus) en niet om de rest van het kamp. Dat lees ik in dit artikel niet. Dat zou ook totaal zinloos zijn natuurlijk, het aantal containerbewoners is maar een klein deel van het totale kamp.

Eerst maar eens zien of dit plan wel echt opgestart wordt, of dat er weer een-of-andere organisatie naar de rechter stapt om de uitvoering van het plan tegen te houden.
pi_165547667
Dat tuig gewoon oppakken en uitzetten lijkt mij een nog veel beter plan.
Weten ze ineens niet meer wat hun land van herkomst is?
Vastzetten tot ze het zich wél weer herinneren.
pi_165547695
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 07:18 schreef wolkentoetje het volgende:
Dat tuig gewoon oppakken en uitzetten lijkt mij een nog veel beter plan.
Weten ze ineens niet meer wat hun land van herkomst is?
Vastzetten tot ze het zich wél weer herinneren.
Jaa, was het maar zo makkelijk. Je mag mensen niet zomaar vastzettem, want mensenrechten. Ook in Nederland krijgt een vreemdeling regelmatig een leuke schadevergoeding na enkele dagen onterecht vast te hebben gezeten.
pi_165547699
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 07:37 schreef Physsic het volgende:

[..]

Jaa, was het maar zo makkelijk. Je mag mensen niet zomaar vastzettem, want mensenrechten. Ook in Nederland krijgt een vreemdeling regelmatig een leuke schadevergoeding na enkele dagen onterecht vast te hebben gezeten.
Maar als illegaliteit strafbaar is mag het wél toch?
Hoogste tijd dan om dat eindelijk eens in te gaan voeren.
  zondag 25 september 2016 @ 08:18:28 #235
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_165547787
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 07:37 schreef Physsic het volgende:

[..]

Alleen al het illegaal binnendringen in Europa is voldoende reden om dit tuig vast te zetten.
Fade to Black
pi_165548005
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 07:39 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Maar als illegaliteit strafbaar is mag het wél toch?
Hoogste tijd dan om dat eindelijk eens in te gaan voeren.
Ik weet niet precies hoe het zit, maar in deze situatie zal het probleem waarschijnlijk al beginnen bij het niet willen indienen van een asielaanvraag dan wel weigeren mee te werken aan de procedure.
pi_165548027
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 08:55 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik weet niet precies hoe het zit, maar in deze situatie zal het probleem waarschijnlijk al beginnen bij het niet willen indienen van een asielaanvraag dan wel weigeren mee te werken aan de procedure.
Niet meewerken?
Hup op het vliegtuig,enkele reis land van herkomst.
Wil het land van herkomst niet meewerken?
Hup geldkraan richting dat land volledig dicht net zolang tot ze wél meewerken.

Maar goed ik besef ook wel dat het niet zo simpel zal zijn,maar wat mij betreft zou het zo wel moeten.
pi_165548072
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 09:00 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Niet meewerken?
Hup op het vliegtuig,enkele reis land van herkomst.
Wil het land van herkomst niet meewerken?
Hup geldkraan richting dat land volledig dicht net zolang tot ze wél meewerken.

Maar goed ik besef ook wel dat het niet zo simpel zal zijn,maar wat mij betreft zou het zo wel moeten.
Welk land van herkomst gaat dat vliegtuig dan precies heen als de illegale niet heeft willen meewerken aan het achterhalen van zijn identiteit? :P
Met dat laatste ben ik het helemaal eens. Helaas werkt het hier niet zo.
pi_165548115
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 09:06 schreef Physsic het volgende:

[..]

Welk land van herkomst gaat dat vliegtuig dan precies heen als de illegale niet heeft willen meewerken aan het achterhalen van zijn identiteit? :P
Met dat laatste ben ik het helemaal eens. Helaas werkt het hier niet zo.
Dan zet je de illegaal in detentie tot hij wél meewerkt ;)
  zondag 25 september 2016 @ 09:18:44 #240
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_165548158
Als ik naar Frankrijk vlieg moet ik als EU-burger met paspoort overal door poortjes en scanners, moet ik misschien wel mijn schoenen uitdoen , en dit tuig mag al tijdenlang illegaal kamperen, truckers bedreigen, brandstichten etc en ze zitten er bog steeds. Ra ra...
  zondag 25 september 2016 @ 09:19:58 #241
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_165548173
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 09:12 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Dan zet je de illegaal in detentie tot hij wél meewerkt ;)
En die middelen hebben we? Om duizenden mensen in detentie te plaatsen en te bewaken, eten te geven, etc?

Het is beter om in de eerste instantie te zorgen dat er niet zoveel immigranten zijn natuurlijk. Bijvoorbeeld door geen zinloze oorlogen te starten.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_165548222
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 09:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

En die middelen hebben we? Om duizenden mensen in detentie te plaatsen en te bewaken, eten te geven, etc?

Het is beter om in de eerste instantie te zorgen dat er niet zoveel immigranten zijn natuurlijk. Bijvoorbeeld door geen zinloze oorlogen te starten.
Waar een wil is is een weg,zodra in Afrika bekend is dat je onherroepelijk in detentie geplaatst wordt en uiteindelijk teruggestuurd dan zal dat de aantallen heel snel drastisch verminderen.
  zondag 25 september 2016 @ 09:28:48 #243
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_165548238
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 20:25 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

Ik neem aan dat ze wel een ander onderkomen opzoeken als het winter is.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_165548252
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 09:26 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Waar een wil is is een weg,zodra in Afrika bekend is dat je onherroepelijk in detentie geplaatst wordt en uiteindelijk teruggestuurd dan zal dat de aantallen heel snel drastisch verminderen.
Ik denk alleen dat de meeste mensen niet zo heel veel zin hebben om daarvoor te betalen. Nog even los van de vraag of dat op internationaal niveau wel zo'n goede indruk maakt.
pi_165548257
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 09:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Welnee, symboolpolitiek werkt veul beter.
pi_165548301
quote:
7s.gif Op zondag 25 september 2016 09:31 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik denk alleen dat de meeste mensen niet zo heel veel zin hebben om daarvoor te betalen. Nog even los van de vraag of dat op internationaal niveau wel zo'n goede indruk maakt.
Als of het proberen te handhaven van de openbare orde nu in Calais gratis is. Evenals de schade aan de transporten en de vrachtwagens die helemaal geen gebruik meer maken van de route. Het aantal toeristen(inkomsten) zal ook terugdringen naarmate het kamp in Parijs zal groeien. Etc. Etc.

Het grootste deel van de migranten in bijvoorbeeld Calais die weigeren asiel aan te vragen in een land als Frankrijk is ook niet op de vlucht voor een oorlog.
pi_165548312
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 09:38 schreef Physsic het volgende:

[..]

Als of het proberen te handhaven van de openbare orde nu in Calais gratis is. Evenals de schade aan de transporten en de vrachtwagens die helemaal geen gebruik meer maken van de route. Het aantal toeristen(inkomsten) zal ook terugdringen naarmate het kamp in Parijs zal groeien. Etc. Etc.
Er zijn oplossingen denkbaar die en goedkoper zijn dan de huidige situatie en goedkoper dan iedereen maar in detentie te flikkeren.
pi_165549098
quote:
7s.gif Op zondag 25 september 2016 09:39 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Er zijn oplossingen denkbaar die en goedkoper zijn dan de huidige situatie en goedkoper dan iedereen maar in detentie te flikkeren.
Maar lang niet zo effectief.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_165549154
quote:

[..]

Welke oplossingen dan?
Die figuren daar in Callais willen naar Engeland en niet in Frankrijk blijven.
Engeland zit kennelijk ook niet op ze te wachten anders zou Engeland wel zeggen 'kom allemaal maar en wij regelen het vervoer'.
  zondag 25 september 2016 @ 11:00:43 #250
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_165549397
quote:

[..]

Zeker weten.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')