Als ik iets vreselijk vind zijn het wel die eiken meubels die een leven lang meegaan.quote:
Klopt. Daarnaast wijzigt je smaak nog wel eens.... althans, de mijne welquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik iets vreselijk vind zijn het wel die eiken meubels die een leven lang meegaan.
Het is niet de levensduur die ik lelijk vind, daar is niks mis mee, maar mijn god, wat is dat spul lelijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Klopt. Daarnaast wijzigt je smaak nog wel eens.... althans, de mijne wel
GRMBLquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is niet de levensduur die ik lelijk vind, daar is niks mis mee, maar mijn god, wat is dat spul lelijk.
Maar juist daarom vallen ook dan de grote winkels of de kwaliteitswinkels om...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Meubels zijn hier van puur hout, op het tafelblad na. Als je een beetje oplet, hoeft het helemaal niet de wereld te kosten, want ook daar zijn aanbiedingen zat in én dan zijn er nog sites als Marktplaats. Want het hoeft wat mij betreft ook niet nieuw te zijn.
Welke kwaliteitswinkels?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Maar juist daarom vallen ook dan de grote winkels of de kwaliteitswinkels om...
Die zijn er wel, maar die zul je weinig online kunnen vinden... iets met oude ambachten en zoquote:
Alsof mensen die met een minimum van ¤ 1000,- per mnd moeten rondkomen het geld hebben om kwaliteit te kopen.quote:
Zo minimalistisch leefde ik jaren geleden ook en niet uit geldgebrek. Het heeft wel wat. TV meubel heb ik niet. TV staat op het massief houtenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb sowieso niet veel meubels, meer dan een bank, 3 stoelen, salontafel, een soort van eettafel waar ik nooit aan zit, 3 kastjes en een TV meubel ding heb ik niet en wil ik niet.
Er is ook niets dat bij elkaar past, behalve dan dat alles zwart is.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo minimalistisch leefde ik jaren geleden ook en niet uit geldgebrek. Het heeft wel wat. TV meubel heb ik niet. TV staat op het massief houtendressoir.
Je kan een fineerkast kopen van ¤ 200,- of langer door blijven sparen en iets goeds kopen voor ¤ 400,- in de aanbieding. Zo zie ik het.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alsof mensen die met een minimum van ¤ 1000,- per mnd moeten rondkomen het geld hebben om kwaliteit te kopen.
Weet ik, maar ik zit al 15 jaar op een prima IKEA bank van nog geen ¤ 300,-.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je kan een fineerkast kopen van ¤ 200,- of langer door blijven sparen en iets goeds kopen voor ¤ 400,- in de aanbieding. Zo zie ik het.
Hier net zo hoor, het past absoluut niet bij elkaar. Antiek en modern door elkaar en dat geldt ook voor de schilderijen. En je hebt gelijk over je baardaap. Daar zou ik ook meer van kunnen genieten.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er is ook niets dat bij elkaar past, behalve dan dat alles zwart is.
Maar zulke dingen boeien mij totaal niet.
Ik had gisteravond een toffe avond met mijn baardaap, dat boeit me veel meer.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik zit al 15 jaar op een prima IKEA bank van nog geen ¤ 300,-.
Ik geef gewoon niks om luxe, ik ben blij dat we gezond zijn, en ik kan goedkoop ook prima leven.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier net zo hoor, het past absoluut niet bij elkaar. Antiek en modern door elkaar en dat geldt ook voor de schilderijen. En je hebt gelijk over je baardaap. Daar zou ik ook meer van kunnen genieten.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:44 schreef FANN het volgende:
Oeps,maar goed dat ik even doorlas.....
ik wilde op de foto van Leandra reageren, maar toen zag ik Dees
Dees!Ontzettend veel sterkte, en Sas bij jou ook al drama....
Iets goeds kopen begint in mijn optiek bij 1000 euro of meer...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je kan een fineerkast kopen van ¤ 200,- of langer door blijven sparen en iets goeds kopen voor ¤ 400,- in de aanbieding. Zo zie ik het.
Die is leuk!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze worden ook wel in NL verkocht trouwens, dit bedrijf heeft zelfs regelmatig een reguliere verkoopdag, maar in het geval van de jurken van Lady V vond ik het al net zo makkelijk om rechtstreeks te bestellen.
Maar dan ben je wel beperkt tot dat merk, bij die NL (web)shop ben je dat uiteraard niet, en ze hebben best leuk spul, ik heb de halve zomer in dit jurkje van Hell Bunny gelopen
Zonder die gare band trouwens.
Om luxe geen ik ook geen moer, maar om kwaliteit wel. Ham is maar gewoon, gerookte ham is jummie. En kaviaar is een luxe vorm die me geen drol zegt en daarbij zou ik die zoute snotzooi toch niet kunnen betalen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik geef gewoon niks om luxe, ik ben blij dat we gezond zijn, en ik kan goedkoop ook prima leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |