SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Dr.Mikey op 19-01-2016 14:36:33 ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
oh daar deed ik niet aanquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En snachts altidj boeken ophalen bij de releaseWat een tijd
huh zo snel al?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Over kleine 2 weken beginnen de VS verkiezingen.
Genot.
Duurt dat een jaar? Ze zijn toch al met voorverkiezingen bezig nu al maanden?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Over kleine 2 weken beginnen de VS verkiezingen.
Genot.
Hoe voelt dat?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:30 schreef Fera het volgende:
Ik moet elk half jaar even tandsteen laten verwijderen. Het zet bij mij best snel aan.
Ironie Mikey, ironiequote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik weet niet welke pipo al die miskopen in de op had gezet maar even aangepast.
Beetje raar en ongemakkelijk. Maar het doet niet echt pijn of zo. En de laatste keer viel het wel mee, dus was ik sneller klaar.quote:
Heb er even wat jeugdhelden ingezet.quote:
Nu welquote:
Dan hebben ze een drastisch probleem in hun economie.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:36 schreef Paxcon het volgende:
ik lees nu dat trump wil dat moslims amerika niet meer binnen komen, ook niet als toerist
Soms zegt die man wel zinnige dingen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:36 schreef Paxcon het volgende:
ik lees nu dat trump wil dat moslims amerika niet meer binnen komen, ook niet als toerist
Kraken?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje raar en ongemakkelijk. Maar het doet niet echt pijn of zo. En de laatste keer viel het wel mee, dus was ik sneller klaar.
En je mond kan na afloop lekker kraken.
is trump favoriet bij de republikeinen?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan hebben ze een drastisch probleem in hun economie.
Ja, maar straks stappen er een paar uit en wint Cruz het op CRUZ-CONTROL.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
is trump favoriet bij de republikeinen?
Let's make the Netherlands great again!!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo een Trump kunnen we in Nederland ook wel gebruiken.
Na een tijdje merk je dat niet meer hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Kraken?
Ik dacht dat het wel chill zou zijn, beetje alles schoonmaken. Maar oke, niet dus
ik hoop op een Democraat als presidentquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, maar straks stappen er een paar uit en wint Cruz het op CRUZ-CONTROL.
Democraat > republikein > clintonquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik hoop op een Democraat als president
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Democraat > republikein > clinton
Precies niks meer buigen voor Europa maar laten zien wie je bent en waar je staat.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Let's make the Netherlands great again!!
Uit bittere ellende maar Sanders.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:42 schreef Paxcon het volgende:
Maar op wie hoop jij als president inso?
waarom dacht ik dat jij republikein wasquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uit bittere ellende maar Sanders.
Ze hebben in VS gewoon aan elk kamp alleen maar idioten.
Je begrijpt toch wel dat wanneer nederland rusland bombardeert we verder geen poot hebben om op te staanquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Precies niks meer buigen voor Europa maar laten zien wie je bent en waar je staat.
Trump had al lang Rusland plat gegooid als Poetin een Amerikaans vliegtuig had laten neerschieten. Rutte lacht het allemaal weg.
Vergeet nooit meer Bush vs Al Gorequote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uit bittere ellende maar Sanders.
Ze hebben in VS gewoon aan elk kamp alleen maar idioten.
Ik zou in VS zwevende stemmer zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
waarom dacht ik dat jij republikein was
Ik lees even die tekstjes bij die kandidaten op NU.nl (...) maar vind die bij die republikeinen echt extreemquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou in VS zwevende stemmer zijn
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Precies niks meer buigen voor Europa maar laten zien wie je bent en waar je staat.
Trump had al lang Rusland plat gegooid als Poetin een Amerikaans vliegtuig had laten neerschieten. Rutte lacht het allemaal weg.
Uiteraard maar dan nog een vliegtuig vol landgenoten laten neerschieten en helemaal niks doen is ook niet juist.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je begrijpt toch wel dat wanneer nederland rusland bombardeert we verder geen poot hebben om op te staan
zelfs amerika kan niet winnen van rusland
Valt wel mee opzichquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik lees even die tekstjes bij die kandidaten op NU.nl (...) maar vind die bij die republikeinen echt extreem
Is altijd zo. Aartsconservatiefquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik lees even die tekstjes bij die kandidaten op NU.nl (...) maar vind die bij die republikeinen echt extreem
Ja wat ? Turken durven tenminste te rellen tegen Rusland..quote:
Je gaat als klein teringland Rusland even bombarderen ofzo? Ben je gek in je hoofdquote:
Turkse krijgsmacht is dan ook een 40-45 keer zo groot als die van Nederland. Wij stellen militair geen drol voorquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja wat ? Turken durven tenminste te rellen tegen Rusland..
wat had je dan verwacht?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Uiteraard maar dan nog een vliegtuig vol landgenoten laten neerschieten en helemaal niks doen is ook niet juist.
doet het slecht in de peilingen binnen de republikeinen lees ikquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Jeb Bush is een vrij degelijke kandidaat.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je gaat als klein teringland Rusland even bombarderen ofzo? Ben je gek in je hoofd
Dus jullie hebben er vrede mee dat een land een vliegtuig vol landgenoten neerschiet en de politiek leiders vervolgens niks doen ?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat had je dan verwacht?
dat rutte de troepen mobiliseert en moskou doodleuk gaat binnenvallen?
Republikeinen zijn m.i. totaal kansloos.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:48 schreef Paxcon het volgende:
is er al te voorspellen hoe amerika verdeeld is? wordt het weer een democraat uiteindelijk
en ik zo ver wegquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:47 schreef Paxcon het volgende:
Hee wim lex is in ter apel vandaag, ben nog nooit zo dicht bij hem geweest denk ik
Jaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Dus jullie hebben er vrede mee dat een land een vliegtuig vol landgenoten neerschiet en de politiek leiders vervolgens niks doen ?
Nee we gaan weer lekker met Rusland onderhandelen over het klimaat enzo want er bij horen in de wereld daar gaat het om..
Spannend hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Republikeinen zijn m.i. totaal kansloos.
Dus jij zou als leider van Nederland de klimaattop boycotten omdat je Rusland verdenkt van het neerhalen van MH17?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Dus jullie hebben er vrede mee dat een land een vliegtuig vol landgenoten neerschiet en de politiek leiders vervolgens niks doen ?
Nee we gaan weer lekker met Rusland onderhandelen over het klimaat enzo want er bij horen in de wereld daar gaat het om..
Ben je nog de straat op gegaan tegen een AZC?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Balkenede boog voor Amerika , Rutte laat zich liever diep nemen door Europa.
Waarom ga je überhaupt in op Mikeyquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus jij zou als leider van Nederland de klimaattop boycotten omdat je Rusland verdenkt van het neerhalen van MH17?
Echt Mikey
weet niet zeker want het boeide me niet zoveel maar is het bewezen dat rusland mh17 heeft neergehaald of is dat onderbuikquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus jij zou als leider van Nederland de klimaattop boycotten omdat je Rusland verdenkt van het neerhalen van MH17?
Echt Mikey
Onderbuik.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet niet zeker want het boeide me niet zoveel maar is het bewezen dat rusland mh17 heeft neergehaald of is dat onderbuik
Er is nog niks duidelijkquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet niet zeker want het boeide me niet zoveel maar is het bewezen dat rusland mh17 heeft neergehaald of is dat onderbuik
dacht ik alquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Onderbuik.
Het is een van de mogelijkheden.
Autisten zijn interessantquote:
Ik had er wel een ding van gemaakt en opgeroepen tot boycotten van de Europese unie en de VN ja. Nederland staat altijd maar vooraan om zich te moeien met oorlogen die ontstaan door andere landen uit die organisaties dan mag je best wel wat steun terug verwachten.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt Mikey
Putin zit er sowieso niet persoonlijk achter.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:53 schreef wietparkiet het volgende:
en al zou putin er achter zitten zou hij het 1 nooit toegeven en 2 hij zal het niet express gedaan hebben
Als het Rusland is geweest waren het Russische rebellen. Putin heeft ze niet aangestuurd ofzoquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:53 schreef wietparkiet het volgende:
en al zou putin er achter zitten zou hij het 1 nooit toegeven en 2 hij zal het niet express gedaan hebben
Putin had wel een motief.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:53 schreef wietparkiet het volgende:
dat snap ik ook welquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het Rusland is geweest waren het Russische rebellen. Putin heeft ze niet aangestuurd ofzo
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Putin had wel een motief.
BNN en Paul de Leeeuw gingen oha lekker westers leuk doen met who the fuck is poetin liederen en meer meuk omdat hij tegen homo's is.
Wat schiet je ermee op?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had er wel een ding van gemaakt en opgeroepen tot boycotten van de Europese unie en de VN ja. Nederland staat altijd maar vooraan om zich te moeien met oorlogen die ontstaan door andere landen uit die organisaties dan mag je best wel wat steun terug verwachten.
Nu als een laffe hond je laten aanvallen en vervolgens doen alsof er niks gebeurd is kan toch niet.
godverdomme mickeyquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Putin had wel een motief.
BNN en Paul de Leeeuw gingen oha lekker westers leuk doen met who the fuck is poetin liederen en meer meuk omdat hij tegen homo's is.
En Amerika niet met Irakquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien had EU zich niet met Oekraine moeten bemoeien.
pussy Riot kon voor minder de gevangenis in.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
godverdomme mickey![]()
je denkt toch niet dat putin ook maar een vliegende neuk geeft om wat er hier over hem op tv wordt gezegd
Klopt. Maar wij zijn heel goed in met andere landen bemoeien, ook al deugen die landen hun motieven ook niet en later is het iemand anders zn schuld dat het escaleert.quote:
Pussy Riot kon de gevangenis in omdat ze staatsgevaarlijk werden geacht.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
pussy Riot kon voor minder de gevangenis in.
Pussy riot kwam ook uit rusland en werden gevaarlijk geachtquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
pussy Riot kon voor minder de gevangenis in.
Jammer dat Poetin niet een uitleveringsverzoek heeft ingediend voor Paul de Leeuw.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pussy Riot kon de gevangenis in omdat ze staatsgevaarlijk werden geacht.
Ik vind hem wel sympathiek.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jammer dat Poetin niet een uitleveringsverzoek heeft ingediend voor Paul de Leeuw.
Ik denk dat Poetin geen seconde minder slaapt om Paul de Leeuw.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jammer dat Poetin niet een uitleveringsverzoek heeft ingediend voor Paul de Leeuw.
waarom zou hij?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Poetin of Paul de Leeuw?quote:
Ik moet best wel vaak om hem lachenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Paul de Leeuw is pijnlijk ongrappig.
En viesdik
zou ze beide niet missenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:00 schreef Fok-it het volgende:
Paul de Leeuw is opzich wel oke. Beter dan Gordon in ieder geval
Als Soenniet is dat dan weer een stuk moeilijkerquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:58 schreef Fok-it het volgende:
Oh en Mikey, geef eens een gefundeerd argument waarom je in hemelsnaam als land Islamitische toeristen zou moeten weren?
Wij worden ook in Iran toegelaten
rijke toeristen zijn altijd welkom.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:58 schreef Fok-it het volgende:
Oh en Mikey, geef eens een gefundeerd argument waarom je in hemelsnaam als land Islamitische toeristen zou moeten weren?
Wij worden ook in Iran toegelaten
is niet ergquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik moet best wel vaak om hem lachen
erg eigenlijk
Waarom ben je het dan met Trump eens als hij zegt dat moslim-toeristen geweerd moeten worden?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
rijke toeristen zijn altijd welkom.
Ik ben nog steeds fel als je zegt dat `alle' vluchtelingen schorem zijn. Wil niet zeggen dat ik nooit erkent heb dat er problemen zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
rijke toeristen zijn altijd welkom.
Terroristen en gelukzoekers niet.
Weet je nog toen je zo fel op mij was toen ik zei dat a die vluchtelingen schorem waren hoe denk je er nu na keulen en diverse andere steden over ?
Ondankbare honden zijn het alles krijgen ze en als dank gaan ze onze vrouwen aanranden.
dat zou echt escalatie opleveren mocht dat gebeurenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom ben je het dan met Trump eens als hij zegt dat moslim-toeristen geweerd moeten worden?
Ja, niet zo`n beetje ookquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat zou echt escalatie opleveren mocht dat gebeuren
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:02 schreef wietparkiet het volgende:
inso had dat baked stuff brie filmpje aan mijn moeder laten zien
ze was het met me eens dat de stem van die vent erg irritant was
dat vind ik fijn <3quote:
De hele VS is op saudi arabie gebasseerd ja.quote:
Zit nu in de treinquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je voor de grap eens doen
Je moet Trump zijn woorden niet zo letterlijk nemen en dan noem je mij autist.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom ben je het dan met Trump eens als hij zegt dat moslim-toeristen geweerd moeten worden?
ordianaire homohumorquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Johan Derksen is ook gek op de humor van Joling
Krom jaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De hele VS is op saudi arabie gebasseerd ja.
Na 9/11 was hun eerste prioriteiten alle familie van Bin Laden veilig in Saudi Arabie krijgen
Pardon?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je moet Trump zijn woorden niet zo letterlijk nemen en dan noem je mij autist.
zit je broertje tegenwoordig ook in GB ofzo?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Vanavond wraps maken en daarna broertje ophalen.
Drukke avond pff
Kan geen netflix n chill
Dit doet me denken aan Fortuijn die een marrokaanse koning aanhaalde die al jaren dood was.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:05 schreef wietparkiet het volgende:
prins akbar is al 400 jaar dood mikey
Vanaf vanavond wel ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zit je broertje tegenwoordig ook in GB ofzo?
Ik snap niet waarom als je normale blanke jongen het zo opneemt voor dat volk.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds fel als je zegt dat `alle' vluchtelingen schorem zijn. Wil niet zeggen dat ik nooit erkent heb dat er problemen zijn
Henk Krol heeft hem vorige week nog gefeliciteerd op FBquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:05 schreef wietparkiet het volgende:
prins akbar is al 400 jaar dood mikey
Uhuquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In de Koran staat zelfs dat een niet gelovige voor moslims minderwaardig is.
ik snapte hem nietquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Henk Krol heeft hem vorige week nog gefeliciteerd op FB
In elke exacte Arabische interpretatie komt het er wel op neer, verder.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:08 schreef Fok-it het volgende:
2: Weet precies wat de exacte Arabische interpretatie er van is
Ja weet je hoe dat heet Mikey:quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Elke keer als er ergens een aanslag is staan er weer een paar 1000 met een baard en een jurk een Amerikaanse vlag te verbranden.
Ja, dat zou ik ook hebben als correspondent in het midden-oostenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Disclaimer: die heeft zelf ook een kleur
Weetje wat gekleurde media is elke keer laten zien hoe zielig die vluchtelingen wel niet zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja weet je hoe dat heet Mikey:
Gekleurde media.
Lees Joris Luyendijk eens.
Nee, maar gekleurde media counteren met een journalist die zelf net zo gekleurd is.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook hebben als correspondent in het midden-oosten
Ach, je hebt het boek notabene zelf gelezen? Ze filmen het precies op de manier hoe ze het over willen laten komen. Wat ze niet laten zien is dat het een immense menigte is n maar 10 moslims die een vlag verbranden op een klein hoekje van een groot pleinquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, maar gekleurde media counteren met een journalist die zelf net zo gekleurd is.
En diezelfde media durfde niet te rapporteren over Keulen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, je hebt het boek notabene zelf gelezen? Ze filmen het precies op de manier hoe ze het over willen laten komen. Wat ze niet laten zien is dat het een immense menigte is n maar 10 moslims die een vlag verbranden op een klein hoekje van een groot plein
En ja dan krijg je wel dat beeld
Ja, het werkt beide kanten op. Weet ik ook welquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En diezelfde media durfde niet te rapporteren over Keulen.
En als het gebeurd met bijvoorbeeld voetbal-fans zijn het diezelfde "intellectuelen" als Luyendijk die het niet aanhalen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, het werkt beide kanten op. Weet ik ook wel
Dat is zijn expertise dan ook niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Of als er beelden van een "AZC-protest" wordne uitgezonden.
Hij is journalist.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is zijn expertise dan ook niet.
Beetje freshen tochquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:16 schreef Paxcon het volgende:
zal ik morgen naar de kapper gaan of niet
Dan weet hij zich goed in te dekkenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:16 schreef Insomnia_ het volgende:
En hij is de pleiter voor objectieve journalist.
Maar als het zijn straatje niet is, hoor je hem niet.
Mikey, hou maar op alsjeblieft.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat ik ook niet snap als Europa vangen wij al 20 jaar honger en oorlog afrikaantjes op uit het donkere afrika en nog nooit zoveel problemen gehad als nu met die moslim vluchtelingen.
Hij heeft zeker een punt als het gaat om berichtgeving uit het MO.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan weet hij zich goed in te dekkenMaar ja ik snap je punt
Maar ja, wat zou hij er voor belang bij hebben om dat niet te benoemenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij heeft zeker een punt als het gaat om berichtgeving uit het MO.
Maar dat gebeurt ook bij Pegida, AZC-protesten, voetbalsupporters. Mogelijk nog wel meer in Nederland.
Maar daar hoor je onze objectieve journalist niet, en dat zijn allemaal een voor een tokkies.
Omdat ook hij een politieke agenda heeft.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ja, wat zou hij er voor belang bij hebben om dat niet te benoemen
morgen. Gaat nog wat af omdat ik broek en trui die erin zitten aandoe in vliegtuigquote:
Hoe laat vlieg jequote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
morgen. Gaat nog wat af omdat ik broek en trui die erin zitten aandoe in vliegtuig
Minder mee dan vorig jaar
Truequote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ie het niet had, waarom zou ie het niet doen?
Waarom ? Ik ken een man uit Sierra leone ontzettende intelligent man heeft nu een een baan onder zijn niveau maar doet gewoon keurig zijn werk is goed geïntegreerd en misdraagt zich nooit. Somaliërs zitten allemaal aan de drugs maar heb je ook weinig last van.quote:
ben vandaag geweestquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:16 schreef Paxcon het volgende:
zal ik morgen naar de kapper gaan of niet
Dat zijn vrijwel allemaal moslims.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Somaliërs zitten allemaal aan de drugs maar heb je ook weinig last van.
Netjes hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
morgen. Gaat nog wat af omdat ik broek en trui die erin zitten aandoe in vliegtuig
Minder mee dan vorig jaar
Als we nou allemaal in dit topic iets skeptischer zouden zijn over media en niet iedereen en alles als terrorist of wat hier nog wel vaker gebeurd als extreem-rechtse neo-nazi wegzetten. Zou al een hoop schelenquote:
Trimmer, telefoonquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Netjes hoor![]()
Neem je niks mee qua elektronica enzo?
Wtf denk jij ?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom ? Ik ken een man uit Sierra leone ontzettende intelligent man heeft nu een een baan onder zijn niveau maar doet gewoon keurig zijn werk is goed geïntegreerd en misdraagt zich nooit. Somaliërs zitten allemaal aan de drugs maar heb je ook weinig last van.
Wat doen de moslims lekker vrouwen aanranden en foto's maken van minderjarige meisjes in het zwembad.
Ekte backpackerquote:
Jawel maar de negers gedragen zich vaak een stuk beter en vooral dankbaarder dan die zandkleurige.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wtf denk jij ?
Dat mensen uit Afrika geen moslim zijn ofzo?
82% zit in bijstand (uit m'n hoofd)quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:21 schreef Insomnia_ het volgende:
En er is geen groepering die ons meer kost dan Somaliers.
Genoeg problemen met Somaliers hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel maar de negers gedragen zich vaak een stuk beter en vooral dankbaarder dan die zandkleurige.
Syriers op 75% ofzo.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
82% zit in bijstand (uit m'n hoofd)
Daarom vind ik het altijd zo grappig dat men roept dat we asielzoekers nodig hebben voor arbeidsmarkt
quote:
camera is wel leuk tochquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik snap laptop, tablet, camera en alles meenemen niet zo
Als ik hele dag gereisd heb wil ik soms savonds wel de stad in maar echt niet altijd hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik snap laptop, tablet, camera en alles meenemen niet zo
maar ik ken(de) twee Somaliers en die waren heel goed geïntegreerd.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Syriers op 75% ofzo.
En dat was geloof ik nog voor deze crisis.
Ik heb tablet echt alleen gebruikt toen ik ziek was.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik hele dag gereisd heb wil ik soms savonds wel de stad in maar echt niet altijd hoor.
En als je weekje strand doet is dat ook wel ideaal om dan bij je te hebben
Ik ook, anders kon je met mij mee. Nu ga ik alleen, weh weh wehhhh.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik baal best wel dat ik geen kaartje heb.
FrauMilena gaat ookquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook, anders kon je met mij mee. Nu ga ik alleen, weh weh wehhhh.
Ik heb nog nooit goed geintegreerde somaliers meegemaakt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar ik ken(de) twee Somaliers en die waren heel goed geïntegreerd.
De chica is inmiddels wel alleenstaande moeder
Lijkt me ook wel ja. Ligt te ver weg van je westerse gedachtenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Een van de meest fucked up verhalen die ik heb gehoord in real
Ik kijk Opgelicht op dat tijdstipquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:30 schreef Paxcon het volgende:
en dat transgenderprogramma erachteraan kijkt ook wel lekker weg
hoezo is dat erg?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Een of andere oude prof van 70 ging mij vandaag op school aanspreken over mijn essay.
Uh oke.
Het wordt tijd om grotere uni te vinden
Weetje broertje al wat voor studie hij gaat volgen daar?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Een of andere oude prof van 70 ging mij vandaag op school aanspreken over mijn essay.
Uh oke.
Het wordt tijd om grotere uni te vinden
oh ik dacht dat jij er wel van hield als profs je persoonlijk kenden?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weetje broertje al wat voor studie hij gaat volgen daar?
Ja, maar ik kan lastig over mn eigen geschreven stof pratenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:34 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik dacht dat jij er wel van hield als profs je persoonlijk kenden?bij hc beetje praatje maken enzo, had je het toch over
Oh zo ja dat snap ik welquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan lastig over mn eigen geschreven stof praten
Ik vind dat HEEL ongemakkelijk met een prof.
Maar hij vond het goed en interessant. Dat was wel leuk.quote:
Nee, vind het niet zo leuk. Wil ook eerst de boeken nog lezen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:35 schreef Amarantha het volgende:
Sof kijk jij ook Pretty Little Liars? Lijk je me wel type voor.
Dat is wel leuk om te horenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar hij vond het goed en interessant. Dat was wel leuk.
Oh ja is waar ook (van die boeken), wist ik ook welquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, vind het niet zo leuk. Wil ook eerst de boeken nog lezen.
kreeg die foto's 5 minuten geleden al via whatsappgroepquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)m_nu_echt_naakt.html
https://www.studieboekenc(...)ar-1-Kwartiel-1-en-2quote:
Tot ze haar mond open doetquote:
Ja klopt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja die stem is echt kut
maar komt door auto-ongeluk ofzo
Ohquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat kan niet want je bent een vrouw
Sommige, kijk even op studystore en dan alles invullen daarquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://www.studieboekenc(...)ar-1-Kwartiel-1-en-2
Zijn dit ook jouw boeken die je gehad hebt eerste jaar Sof?
Nee johquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Sommige, kijk even op studystore en dan alles invullen daar
hoezo dan?
Je gaat nu toch al niet boeken kopen?
Weet ik skklquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:50 schreef supersof het volgende:
en ik zit toch niet op saxion skkl ;s
en anders tweedehands proberenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee johMaar meeste kan je gewoon lenen bij de bieb
Wel handig
Jawelquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik skkl
Maar HU stond er niet bij
oh ik heb alles gewoon gekochtquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee johMaar meeste kan je gewoon lenen bij de bieb
Wel handig
Ja wil gewoon beetje inlezen alvast, kijken hoe k het oppak en de stof vind enzo.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
en anders tweedehands proberen
let wel goed op de druk dan want verandert vaak bij rechten
Ik ga die boeken ook niet lenen bij de bieb als ik een studie ga beginnen natuurlijk. Gewoon voor nuquote:
waarom ben je destijds gestopt met die mbo opleiding?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wil gewoon beetje inlezen alvast, kijken hoe k het oppak en de stof vind enzo.
Oh ik was jong en ongemotiveerd, en ging verhuizen toen m`n tweede jaar kwam. Maar toen besloot ik dat het beter was om eerst wat aan mezelf te doenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:52 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom ben je destijds gestopt met die mbo opleiding?
aha okequote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik was jong en ongemotiveerd, en ging verhuizen toen m`n tweede jaar kwam. Maar toen besloot ik dat het beter was om eerst wat aan mezelf te doen
Ah ja ik zzie nu je boekenlijst inderdaad.quote:
Kluwer > Vermandequote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah ja ik zzie nu je boekenlijst inderdaad.
Staan geen wettenbundels bijquote:
Ik heb wetboeken speciaal voor SJD ofzo, ik vind ze wel fijnquote:
welquote:
wel coole vormquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:59 schreef Paxcon het volgende:
Ik ga me nooit meer laten verbranden
[ afbeelding ]
Ja, ze zullen op wo wel andere gebruiken denk ik?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh in je vorige linkje wel van die andere hogescholen
geen crematie dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:59 schreef Paxcon het volgende:
Ik ga me nooit meer laten verbranden
[ afbeelding ]
niet per sequote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ze zullen op wo wel andere gebruiken denk ik?
Hm ja dat zou kunnen inderdaadquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
niet per se
daar staan alleen wetten in, en die zijn voor iedereen hetzeflde
misschien omdat je zo specifiek sjd doet dat je aan een andere genoeg hebt omdat je heel veel wetten niet nodig hebt
maar hbo recht zal ook gewoon die grote bundels gebruiken
Hbo recht lijkt me een HELE vreemde opleidingquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
niet per se
misschien omdat je zo specifiek sjd doet dat je aan een andere genoeg hebt omdat je heel veel wetten niet nodig hebt
ja volgens mij is dat net niksquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hbo recht lijkt me een HELE vreemde opleiding
hebben jullie ook dat aan de zijkant erbij?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
niet per se
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:04 schreef supersof het volgende:
[..]
hebben jullie ook dat aan de zijkant erbij?jepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:04 schreef supersof het volgende:
[..]
hebben jullie ook dat aan de zijkant erbij?lelijke onderstreping ;sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
hoezo ;squote:
Ohquote:
maakt toch niet uitquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet recht en door het woord heen
Ik elk vak een andere kleurquote:
ik heb vaak NYCquote:
Ja dat is wel slim als je steeds in dezeflde wetten zit iddquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik elk vak een andere kleur
vorige periode was het groen
Ik heb mn wetbundels van vorig jaar weggegooidquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat is wel slim als je steeds in dezeflde wetten zit idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |