SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Wen er maar aan. Hoort bij deze SC.quote:
Ach, een toffe gozer als Calcio heeft vast genoeg andere dingen om zich mee te vermaken.quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 07:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, een toffe gozer als Calcio heeft vast genoeg andere dingen om zich mee te vermaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolwut
Ik voel de sarcasme van deze postquote:Op dinsdag 19 januari 2016 07:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, een toffe gozer als Calcio heeft vast genoeg andere dingen om zich mee te vermaken.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 07:57 schreef BrandX het volgende:
Zeg, met name calcio en fok-it, kunnen jullie gewoon ff chillen
elkaar onnodig uitdagen enzo, doe maar gewoon normaal en als je de ander niet veelt, negeer diegene dan gewoon. Verlaag je niet naar het niveau waar je de ander van 'beschuldigd'.hoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, zolang er geen vrouwen aanwezig zijnquote:
En lekker boeiend als ze wel aanwezig zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, zolang er geen vrouwen aanwezig zijn
Doordeweeks overdag: eten en seksquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:15 schreef Sked het volgende:
[..]
En lekker boeiend als ze wel aanwezig zijn
Voor de autisten hier zou dat erg prettig zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doordeweeks overdag: eten en seks
Doordeweeks snachts: politiek
In het weekend overdag: voetbal
In het weekend snachfs: van alles wat
We zouden er bijna een rooster van kunnen maken
Er zijn toch geen autisten op fok?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Voor de autisten hier zou dat erg prettig zijn
Doritos is in de bonus.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niets om over seks of eten te posten, dus ik ga maar weer weg.
Voetbal is niet per se een mannenonderwerp.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, zolang er geen vrouwen aanwezig zijn
Hewitt is een heldquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:33 schreef Sked het volgende:
trouwens Fokkie zie dat Hewitt net heeft gewonnen
Nog iets te zeggen over racisme bij de Oscars?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niets om over seks of eten te posten, dus ik ga maar weer weg.
Kijk m'n piquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Voetbal is niet per se een mannenonderwerp.
sorryquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga doordeweeks toch geen chips kopen mallerd.
nee sorry, ben niet uitgenodigdquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Nog iets te zeggen over racisme bij de Oscars?
Ja, negers verdienen ook prijzen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Nog iets te zeggen over racisme bij de Oscars?
Ik ga niet meer op PI's af. Iedereen gebruikt ze anders.quote:
zeg nooit nooitquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hewitt is een held
Jammer dat hij niet ver zal komen door z'n loting
Wtfquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:39 schreef Sked het volgende:
[..]
zeg nooit nooit
Nadal is ook gewoon weer exit
Ik hoorde net dat er kritiek was omdat er dit jaar alleen blanken genomineerd waren.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, negers verdienen ook prijzen.
Vooral ook omdat er in het comité waar het over gaat alleen maar blanken zitten. Daar kan ik dan nog wel inkomenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat er kritiek was omdat er dit jaar alleen blanken genomineerd waren.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga doordeweeks toch geen chips kopen mallerd.
quote:Uit onderzoek bleek dat 94 procent van de Oscarwinnaars wit was en de gemiddelde leeftijd rond 62 jaar lag.
Las het ook een paar dagen geleden.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat er kritiek was omdat er dit jaar alleen blanken genomineerd waren.
Ja, maar ze noemen ook het feit dat er dus ook goede zwarte acteurs en regisseurs waren dit jaar, maar die geen nominatie hebben gekregen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral ook omdat er in het comité waar het over gaat alleen maar blanken zitten. Daar kan ik dan nog wel inkomen
En twee jaar geleden hadden ze met twelve years a slave genoeg Oscars te pakken.
Kan niet elk jaar feest zijn
Neequote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar ze noemen ook het feit dat er dus ook goede zwarte acteurs en regisseurs waren dit jaar, maar die geen nominatie hebben gekregen.
Maar ik vraag me af of dat iets met hun huidskleur te maken heeft.
Beasts of no Nation had wel wat verdiend.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NeeWill Smith had een potentiële kandidaat kunnen zijn maar dat was gewoon minder dan de andere films. Dan is het gewoon pech
Always look on the bright side of life!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:49 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn buurmeisje is weer opgenomen.
Best zielig voor haar maar op zich ook wel prettig dat het keffende hondje elders is. Ik ben een naar meisje.
Ohja eens.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
Beasts of no Nation had wel wat verdiend.
Die is ook genomineerdquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:50 schreef McGrath het volgende:
En straight outta compton natuurlijk ook wel
die hebben een nominatiequote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:50 schreef McGrath het volgende:
En straight outta compton natuurlijk ook wel
Wat is er met haar?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:49 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn buurmeisje is weer opgenomen.
Best zielig voor haar maar op zich ook wel prettig dat het keffende hondje elders is. Ik ben een naar meisje.
HAHAHA.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Always look on the bright side of life!
tudu tudu tudu tudu
ik ben echt benieuwd hoe jij in het echt lachtquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:51 schreef Sked het volgende:
[..]
die hebben een nominatie
nou ja, de witte schrijvers
Ik ook wel, ik vermoed erg uitbundigquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben echt benieuwd hoe jij in het echt lacht
Je hebt ze wel in je omgeving zitten zeg.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eetstoornis. Het is elke paar maanden raak.
Echt sneu voor haar.
Hysterischquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:53 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben aan het "luisteren" naar een presentatie dus kan niet luisteren. Haha luisteren. Badumtssquote:
Oh my Allah*quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
denk dat ze veel "oh my god" zegt
Heb je zo'n dag met uren en uren presentaties achter elkaar?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben aan het "luisteren" naar een presentatie dus kan niet luisteren. Haha luisteren. Badumtss
Nee, het acteerwerk had niet echt een nominatie verdiendquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo bijzonder was dat acteren ook niet nee
Dat heb ik nog nooit iemand horen zeggenquote:
O, ik was te laat.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
denk dat ze veel "oh my god" zegt
Ja jeetjequote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je zo'n dag met uren en uren presentaties achter elkaar?
Dit ga ik eens opzoekenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:55 schreef Fera het volgende:
Zou leuk zijn als Opso lacht als Maggie Wheeler (Janice in Friends).
Of als Kitty Forman uit That 70s Showquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:55 schreef Fera het volgende:
Zou leuk zijn als Opso lacht als Maggie Wheeler (Janice in Friends).
wow hier zat ik serieus aan te denken, of zoals the nanny.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Of als Kitty Forman uit That 70s Show
Kitty.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Of als Kitty Forman uit That 70s Show
Kan me ook voorstellen dat wanneer je eenmaal opnames etc hebt gehad, je ook helemaal in dat wereldje zit met mensen om je heen die er ernstig ziek van zijn of er zelfs aan doodgaan. Dan val je misschien ook wel veel sneller weer terug. Nare zaken allemaal.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt ze wel in je omgeving zitten zeg.Wel sneu als je steeds weer terug valt.
Ja. Lotgenoten in die wereld is juist erg lastig. Je praat elkaar zo weer een terugval aan. Je bent zo kwetsbaar.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan me ook voorstellen dat wanneer je eenmaal opnames etc hebt gehad, je ook helemaal in dat wereldje zit met mensen om je heen die er ernstig ziek van zijn of er zelfs aan doodgaan. Dan val je misschien ook wel veel sneller weer terug. Nare zaken allemaal.
is ie blank?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Iemand heeft srsly Whine&Kotch als beltoon hier skkl
Niet aan Oasis?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Liam laat mij op de een ofandere manier denken aan kaas
Doe niet alsof je verbaasd bent, je woont in grunn :squote:
Nehquote:
Kanbje matties mee wordenquote:
Grunnaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe niet alsof je verbaasd bent, je woont in grunn :s
Ik vind het echt gewoon geen naam voor een Nederlanderquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Liam laat mij op de een ofandere manier denken aan kaas
Ik heb al zo'n mattie, maar dat is soms gênant.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Neh
[..]
Kanbje matties mee worden
[..]
Grunna
Apple engineerquote:
Die ene dude met 1 tand in z`n bekquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Apple engineer![]()
![]()
zelden zo hard gelachen
gvdquote:
Rechtermuisknop>Afbeelding zoeken via Googlequote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:18 schreef Fokker101 het volgende:
Wie is deze beer alweer
[ afbeelding ]
Gewoon Lisa is goed genoeg.quote:
dilara volgens mijquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:16 schreef Sked het volgende:
Opso maakt iedereen wat anders wijs over hoe ze heet
Is het ookquote:
wat een baas ken hem niet was die goed?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rechtermuisknop>Afbeelding zoeken via Google
Alexander Ostlundgod
Nee, daarom staat hij ook in de OPquote:
dat was vorig jaar nog een speler van Vitessequote:
je kan niet alles hebben hequote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:28 schreef Sked het volgende:
[..]
dat was vorig jaar nog een speler van Vitesse
maar hij kan verder niet voetballen dus maar naar Feyenoord gestuurd
Denk niet dat sof beoordeelt op voetbalskillzquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:28 schreef Sked het volgende:
[..]
dat was vorig jaar nog een speler van Vitesse
maar hij kan verder niet voetballen dus maar naar Feyenoord gestuurd
dat vermoeden had ik alquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Denk niet dat sof beoordeelt op voetbalskillz
Ik denk dat hij wel een kasthomo is verderquote:
volgens Frank de Boer komt homoseksualiteit in het profvoetbal nauwelijks voor omdat homo's een matige motoriek hebbenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel een kasthomo is verder
Die speler?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel een kasthomo is verder
Heeft hij dat echt gezegd?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:32 schreef Sked het volgende:
[..]
volgens Frank de Boer komt homoseksualiteit in het profvoetbal nauwelijks voor omdat homo's een matige motoriek hebben
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)ijn-a-sportief.dhtmlquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heeft hij dat echt gezegd?
Jaquote:
Is goed repelsteeltjequote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:38 schreef Stimorol- het volgende:
Vertel Montelly iig niet je naam. Die deelt het op fok.
Jeetje, dat zou wel een globale ramp betekenen als dat zou gebeurenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:38 schreef Stimorol- het volgende:
Stiekem heet ik Willem Alexanderquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jeetje, dat zou wel een globale ramp betekenen als dat zou gebeuren
Dat is nu dan niet zo stiekem meerquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stiekem heet ik Willem Alexander
Willem Alexander is wel laat met betalen danquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stiekem heet ik Willem Alexander
Erstaat toch dilaraquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:25 schreef Sked het volgende:
Ik geloof bij Opso helemaal niets tot ik bewijs heb gezien
Oke Samiraquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:38 schreef Stimorol- het volgende:
Aantrekkelijkquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:46 schreef Lokasenna het volgende:
Het is vies koud en moet nog 23km fietsen zo
Denk dat ik mijn thermo-ondergoed ga dragen.
Correct, check je app, hij accepteert je rekeningnummer niet :squote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Willem Alexander is wel laat met betalen dan
Ik ben geen maffia ofzoquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Correct, check je app, hij accepteert je rekeningnummer niet :s
Liever warm dan sexy.quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:38 schreef Stimorol- het volgende:
Neejoh, Den Haag. Gisteren vrieskou en vandaag sneeuw. De winter komt wel dichtbij zo.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Leef jij niet in roffa
Het sneeuwee net hier nog
het kan op meer plaatsen tegelijk sneeuwen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Leef jij niet in roffa
Het sneeuwee net hier nog
Drugs are bad mkayquote:
Bullshit. Je kreeg er zelfs een ban voor.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:49 schreef Montelly het volgende:
[..]![]()
Niks..alleen letter, niet zo huilie.
Ga dit lekker ergens anders uitvechtenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bullshit. Je kreeg er zelfs een ban voor.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Willem Alexander is wel laat met betalen dan
Jeetje wat interessant ditquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bullshit. Je kreeg er zelfs een ban voor.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Ga dit lekker ergens anders uitvechten
we don't care
Said the uglyquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jeetje wat interessant dit
[ afbeelding ]
Kutwinterquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:49 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Neejoh, Den Haag. Gisteren vrieskou en vandaag sneeuw. De winter komt wel dichtbij zo.
Bedankt hans voor je waardevolle bijdragequote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
het kan op meer plaatsen tegelijk sneeuwen.
Vechten?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Ga dit lekker ergens anders uitvechten
we don't care
Ik zet dat soort dingen klaar, moet dan thuis even ondertekenen met zo'n random reader en ik vergeet dat totaalquote:
je weet dat ik graag bijdraagquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kutwinter
[..]
Bedankt hans voor je waardevolle bijdrage
den haagquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:49 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Neejoh, Den Haag. Gisteren vrieskou en vandaag sneeuw. De winter komt wel dichtbij zo.
We don't care hoe jij het wil noemenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoe je het ook wilt noemen
we don't care
ik had altijd leuke gesprekken met hem in de ochtend als er hier niemand wasquote:
Mensen die lopen te huilen om New Wavequote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Claudie De Brij op 4 in de top 2000.
Ali B die alle tv van het jaar fragmenten wint omdat hij wat liep te janken bij dwdd.
Lil Amsterdam en Ronnie Autotune Flex die de popprijs winnen.
Nederland gaat echt naar de kloten.
niet zo aanstellenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Claudie De Brij op 4 in de top 2000.
Ali B die alle tv van het jaar fragmenten wint omdat hij wat liep te janken bij dwdd.
Lil Amsterdam en Ronnie Autotune Flex die de popprijs winnen.
Nederland gaat echt naar de kloten.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zet dat soort dingen klaar, moet dan thuis even ondertekenen met zo'n random reader en ik vergeet dat totaal
ja maar het is hier best druk op het momentquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:55 schreef supersof het volgende:
[..]
ik had altijd leuke gesprekken met hem in de ochtend als er hier niemand was
Ik dacht gewoon even aan de oude tijden oke wpquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja maar het is hier best druk op het moment
Samen tegen de vergrijzingquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bijdragen in het maken van baby's zodat je single teenmums krijgt?
vroeger was alles beter?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon even aan de oude tijden oke wp
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mensen die lopen te huilen om New Wave
Wansmaak was altijd al aanwezig gezien Fran Bauer ooit een gouden televisie ring heeft gewonnen voor Bami bestellen maar dit zo kort allemaal achter elkaar doet me wel doom denken.quote:
Niet allesquote:
jimboquote:
Ik heb ook mijn inboedel- en wa-verzekering via rabo lopen :squote:
sofquote:
wow, ik draag graag bij aan de opvoeding.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bijdragen in het maken van baby's zodat je single teenmums krijgt?
Vroeger kon je als puber nog alleen veilig naar het zwembad.quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger kon je als puber nog alleen veilig naar het zwembad.
Als ik een dochter krijg laat ik dat echt niet toe.
alvast uittesten?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow, ik draag graag bij aan de opvoeding.
Ja ja, je bent een superieur brein geboren in #lewronggeneration, vroeger was muziek beter yada yadaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Wansmaak was altijd al aanwezig gezien Fran Bauer ooit een gouden televisie ring heeft gewonnen voor Bami bestellen maar dit zo kort allemaal achter elkaar doet me wel doom denken.
Zo een Claudia mag natuurlijk nooit zo hoog in de top 2000..
Ali B die huilt om zijn kindjes is marketing en dan ook nog kut muziek wat de popprijs wint.
Ik weet het niet hoor.
Hoe gaat het met je?quote:
Iets minder Telegraaf lezen zou je goed doenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dit is ongefundeerd en absoluut niet waarquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In Arnhem heb je vrouwenbaantjestrekkentijdquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mijn generatie was top.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ja, je bent een superieur brein geboren in #lewronggeneration, vroeger was muziek beter yada yada
Not sure if trollingquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mijn generatie was top.
90's en de begin jaren van deze eeuw waren best top qua muziek films en shit.
Dat vind jij zo omdat je toen nog een jonge kutpuber/adolescent was. Natuurlijk is alles dan leuker.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mijn generatie was top.
90's en de begin jaren van deze eeuw waren best top qua muziek films en shit.
Ik heb wel eens van die Marokkaantjes gezien die na elk meisje pssst meisje sissen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dit is ongefundeerd en absoluut niet waar
quote:
Onze Justin was tenminste een toffe gast.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat vind jij zo omdat je toen nog een jonge kutpuber/adolescent was. Natuurlijk is alles dan leuker.
racist dat is hun cultuur moet je respect voor hebbenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb wel eens van die Marokkaantjes gezien die na elk meisje pssst meisje sissen.
Daar werd ik toen agressief van zo smerig kreeg er gruwel van.
Je hebt dat een keer zien gebeuren en nu moet elk meisje maar opgesloten worden voor haar veiligheid?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb wel eens van die Marokkaantjes gezien die na elk meisje pssst meisje sissen.
Oh we gaan nu mensen vergelijken met de zelfde voornaam?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Onze Justin was tenminste een toffe gast.
dus omdat jij het een keer hebt zien gebeuren kun je je dochter niet alleen naar het zwembad laten gaan?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee die mannetjes moeten niet toegelaten worden in zwembaden attractie parken en dat soort dingen maar dat gaat toch niet gebeuren.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt dat een keer zien gebeuren en nu moet elk meisje maar opgesloten worden voor haar veiligheid?
Drogreden van anekdotisch bewijs, zou het eens opzoekenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee die mannetjes moeten niet toegelaten worden in zwembaden attractie parken en dat soort dingen maar dat gaat toch niet gebeuren.
gek hequote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee die mannetjes moeten niet toegelaten worden in zwembaden attractie parken en dat soort dingen maar dat gaat toch niet gebeuren.
ik wel ouderquote:
Speciale zwembaden ervoor maken?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toch is het een smerige gedachten zo een wezen met onze mooie blanke vrouwen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gek he
het zijn aan het eind van de dag toch ook gewoon mensen
Bedoel je niet de 19de eeuw?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:08 schreef Paxcon het volgende:
De voormalig oudste man ter wereld overleed vandaag
De oudste vrouw komt nog uit de 20e eeuw
Ja wordt nog moeilijkquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op tijd beginnen aan kinderen dan.
jij spoort niet helemaal hequote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toch is het een smerige gedachten zo een wezen met onze mooie blanke vrouwen.
bah
Lekker strak gezicht.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Onsterfelijk please, en een mooi gezichtje behouden dmv botox
Ik werd toen kwaad omdat die boys echt perverse gedachten hadden over onze vrouwen.quote:
was best een saaie aflevering jaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:10 schreef McGrath het volgende:
ik wil zo weinig mogelijk in contact komen met kinderen.
Ik vond de laatste aflevering van Tessa ook niet zo leuk omdat er ineens heel veel kleine kinderen in voor kwamen
Ik had vanmorgen nog een dreumes aan m'n been hangen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:10 schreef McGrath het volgende:
Ik vond de laatste aflevering van Tessa ook niet zo leuk omdat er ineens heel veel kleine kinderen in voor kwamen
Of ik word gewoon eventjes 100quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet je je kinderen maar indoctrineren tot het tienerouderschap
zou niet willen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen nog een dreumes aan m'n been hangen.![]()
En dan interviewen ze je over 80 jaar. Wat was al die tijd je geheim?quote:
Dreuzel?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:11 schreef Lokasenna het volgende:
Dreumes klinkt echt nog raarder dan dreuzel.
Wat een kutaflevering was dat iddquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:10 schreef McGrath het volgende:
Dreuzel niet kennenquote:
ik ben sinds die keer met jou niet meer geweestquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan interviewen ze je over 80 jaar. Wat was al die tijd je geheim?
`Elke week met VA naar de Mac'
Ik ook nietquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben sinds die keer met jou niet meer geweest![]()
quote:
Harry Potter toch ?quote:
En jouw kinderen moeten dan ook niet te lang wachten.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op tijd beginnen aan kinderen dan.
Dat was niet per se uit jouw tijd. Dat was uit zowat iedereens tijd hierquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Harry Potter toch ?
Ook uit mijn tijd.
Synoniem voor beestjequote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
zie jij bij die drie woorden ergens kindje staan?
Ook uit onze tijdquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Harry Potter toch ?
Ook uit mijn tijd.
Toen die eerste film uitkwam waren de meesten hier 5 ofzo.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was niet per se uit jouw tijd. Dat was uit zowat iedereens tijd hier
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen die eerste film uitkwam waren de meesten hier 5 ofzo.
Allemaal gezien in de biosquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:14 schreef wietparkiet het volgende:
heb de eerste harry potter film nog gezien in de bios
Bdanktquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
beestje staat gewoon voor een hond.
Oh kut.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
zie jij bij die drie woorden ergens kindje staan?
8 jaar dacht ik.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen die eerste film uitkwam waren de meesten hier 5 ofzo.
Ze gaan binnenkort Jumanji verkrachten in een remake dat is echt kut want dat was een van mijn favoriete films als kind.quote:
Je hoeft niet te kijkenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze gaan binnenkort Jumanji verkrachten in een remake dat is echt kut want dat was een van mijn favoriete films als kind.
Jumanji was wel een bazenfilm als kind jaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze gaan binnenkort Jumanji verkrachten in een remake dat is echt kut want dat was een van mijn favoriete films als kind.
Sommige dingen moeten ze gewoon afblijven.quote:
Ik denk dat ik ooit wel kinderen wil, maar mag ik er nog even 5 jaar een verschrikkelijke hekel aan hebben?quote:
Mwah, vooral wereldvreemderquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Mikey is geloof ik nog conservatiever dan mij
Van mij wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ooit wel kinderen wil, maar mag ik er nog even 5 jaar een verschrikkelijke hekel aan hebben?
Bedankt voor deze verheldering.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:18 schreef FrauMilena het volgende:
Ik had altijd rond 27/28 in m'n hoofd (leeftijd, niet kinderen)
hoezo niet?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:18 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Van mij wel.
Ik had altijd rond 27/28 in m'n hoofd (leeftijd, niet aant. kinderen) maar dat ga ik niet meer redden.
Hoe oud ben je dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:18 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Van mij wel.
Ik had altijd rond 27/28 in m'n hoofd (leeftijd, niet aant. kinderen) maar dat ga ik niet meer redden.
Je bent toch nog maar 21?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:18 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Van mij wel.
Wereldvreemd is niet waar. Conservatief wel.quote:
Dat maakt het erg onveilig ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wereldvreemd is niet waar. Conservatief wel.
Vroeger was toch ook alles beter zuidplein was nog een veilig plek 1 keer in de maand lag er een zwerver op de parkeerplaats nu elke dag.
Zuidplein is geen ghetto waar je niet alleen kan lopen hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wereldvreemd is niet waar. Conservatief wel.
Vroeger was toch ook alles beter zuidplein was nog een veilig plek 1 keer in de maand lag er een zwerver op de parkeerplaats nu elke dag.
Beverwaard was toen nog een prettige buurt.quote:
quote:
Ja dat wel, maar dan zou ik kinderen hebben 3 jaar na het afronden van m'n opleiding.quote:
Ben tegenwoordig altijd nerveus in de Metro man.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zuidplein is geen ghetto waar je niet alleen kan lopen hoor
Ja 1 keerquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:22 schreef supersof het volgende:
zijn jullie ooit eens bij mondhygienste geweest? Ik moet donderdag
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben tegenwoordig altijd nerveus in de Metro man.
Het ziet zwart van de mensen in de jaren 90 was dat toch anders.
Ja. Valt wel mee.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:22 schreef supersof het volgende:
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het ziet zwart van de mensen in de jaren 90 was dat toch anders.
Toch vond ik het niet heel prettig, tandsteen verwijderenquote:
Ja, nasty s datquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:22 schreef supersof het volgende:
Nee maar ruim wel gelijk mijn mp3 speler enzo op als er van die mensen bij me in de buurt gaan zitten.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]Jij bent zeker ook zo`n figuur dat als je arabisch hoort dat je meteen denkt dat ze een aanslag aan het beramen zijn ofzo
ja maar lang geledenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:22 schreef supersof het volgende:
Oke gelukkig, ze gaan bij het spalkje schoonmaken enzo en tandsteen iets, ik weet nietquote:
oh wat danquote:
Is niet zo erg, het voelt vooral gek.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke gelukkig, ze gaan bij het spalkje schoonmaken enzo en tandsteen iets, ik weet niet![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee maar ruim wel gelijk mijn mp3 speler enzo op als er van die mensen bij me in de buurt gaan zitten.
Ligt aan je carriere gok ikquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:25 schreef Lokasenna het volgende:
Wat zou eigenlijk gunstiger zijn, vroeg in je carrière al kinderen krijgen of pas wat later?
Nee het valt opzich mee, maar ze reinigen wel je tandvlees enzo, kan soms best vervelend gevoel zijnquote:
En snachts altidj boeken ophalen bij de releasequote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb 123 en 5 in de bios gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |