SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Wen er maar aan. Hoort bij deze SC.quote:
Ach, een toffe gozer als Calcio heeft vast genoeg andere dingen om zich mee te vermaken.quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 07:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, een toffe gozer als Calcio heeft vast genoeg andere dingen om zich mee te vermaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolwut
Ik voel de sarcasme van deze postquote:Op dinsdag 19 januari 2016 07:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, een toffe gozer als Calcio heeft vast genoeg andere dingen om zich mee te vermaken.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 07:57 schreef BrandX het volgende:
Zeg, met name calcio en fok-it, kunnen jullie gewoon ff chillen
elkaar onnodig uitdagen enzo, doe maar gewoon normaal en als je de ander niet veelt, negeer diegene dan gewoon. Verlaag je niet naar het niveau waar je de ander van 'beschuldigd'.hoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, zolang er geen vrouwen aanwezig zijnquote:
En lekker boeiend als ze wel aanwezig zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, zolang er geen vrouwen aanwezig zijn
Doordeweeks overdag: eten en seksquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:15 schreef Sked het volgende:
[..]
En lekker boeiend als ze wel aanwezig zijn
Voor de autisten hier zou dat erg prettig zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doordeweeks overdag: eten en seks
Doordeweeks snachts: politiek
In het weekend overdag: voetbal
In het weekend snachfs: van alles wat
We zouden er bijna een rooster van kunnen maken
Er zijn toch geen autisten op fok?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Voor de autisten hier zou dat erg prettig zijn
Doritos is in de bonus.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niets om over seks of eten te posten, dus ik ga maar weer weg.
Voetbal is niet per se een mannenonderwerp.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, zolang er geen vrouwen aanwezig zijn
Hewitt is een heldquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:33 schreef Sked het volgende:
trouwens Fokkie zie dat Hewitt net heeft gewonnen
Nog iets te zeggen over racisme bij de Oscars?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niets om over seks of eten te posten, dus ik ga maar weer weg.
Kijk m'n piquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Voetbal is niet per se een mannenonderwerp.
sorryquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga doordeweeks toch geen chips kopen mallerd.
nee sorry, ben niet uitgenodigdquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Nog iets te zeggen over racisme bij de Oscars?
Ja, negers verdienen ook prijzen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Nog iets te zeggen over racisme bij de Oscars?
Ik ga niet meer op PI's af. Iedereen gebruikt ze anders.quote:
zeg nooit nooitquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hewitt is een held
Jammer dat hij niet ver zal komen door z'n loting
Wtfquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:39 schreef Sked het volgende:
[..]
zeg nooit nooit
Nadal is ook gewoon weer exit
Ik hoorde net dat er kritiek was omdat er dit jaar alleen blanken genomineerd waren.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, negers verdienen ook prijzen.
Vooral ook omdat er in het comité waar het over gaat alleen maar blanken zitten. Daar kan ik dan nog wel inkomenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat er kritiek was omdat er dit jaar alleen blanken genomineerd waren.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga doordeweeks toch geen chips kopen mallerd.
quote:Uit onderzoek bleek dat 94 procent van de Oscarwinnaars wit was en de gemiddelde leeftijd rond 62 jaar lag.
Las het ook een paar dagen geleden.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat er kritiek was omdat er dit jaar alleen blanken genomineerd waren.
Ja, maar ze noemen ook het feit dat er dus ook goede zwarte acteurs en regisseurs waren dit jaar, maar die geen nominatie hebben gekregen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral ook omdat er in het comité waar het over gaat alleen maar blanken zitten. Daar kan ik dan nog wel inkomen
En twee jaar geleden hadden ze met twelve years a slave genoeg Oscars te pakken.
Kan niet elk jaar feest zijn
Neequote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar ze noemen ook het feit dat er dus ook goede zwarte acteurs en regisseurs waren dit jaar, maar die geen nominatie hebben gekregen.
Maar ik vraag me af of dat iets met hun huidskleur te maken heeft.
Beasts of no Nation had wel wat verdiend.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NeeWill Smith had een potentiële kandidaat kunnen zijn maar dat was gewoon minder dan de andere films. Dan is het gewoon pech
Always look on the bright side of life!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:49 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn buurmeisje is weer opgenomen.
Best zielig voor haar maar op zich ook wel prettig dat het keffende hondje elders is. Ik ben een naar meisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |