SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Dr.Mikey op 19-01-2016 14:36:33 ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
oh daar deed ik niet aanquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En snachts altidj boeken ophalen bij de releaseWat een tijd
huh zo snel al?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Over kleine 2 weken beginnen de VS verkiezingen.
Genot.
Duurt dat een jaar? Ze zijn toch al met voorverkiezingen bezig nu al maanden?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Over kleine 2 weken beginnen de VS verkiezingen.
Genot.
Hoe voelt dat?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:30 schreef Fera het volgende:
Ik moet elk half jaar even tandsteen laten verwijderen. Het zet bij mij best snel aan.
Ironie Mikey, ironiequote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik weet niet welke pipo al die miskopen in de op had gezet maar even aangepast.
Beetje raar en ongemakkelijk. Maar het doet niet echt pijn of zo. En de laatste keer viel het wel mee, dus was ik sneller klaar.quote:
Heb er even wat jeugdhelden ingezet.quote:
Nu welquote:
Dan hebben ze een drastisch probleem in hun economie.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:36 schreef Paxcon het volgende:
ik lees nu dat trump wil dat moslims amerika niet meer binnen komen, ook niet als toerist
Soms zegt die man wel zinnige dingen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:36 schreef Paxcon het volgende:
ik lees nu dat trump wil dat moslims amerika niet meer binnen komen, ook niet als toerist
Kraken?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje raar en ongemakkelijk. Maar het doet niet echt pijn of zo. En de laatste keer viel het wel mee, dus was ik sneller klaar.
En je mond kan na afloop lekker kraken.
is trump favoriet bij de republikeinen?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan hebben ze een drastisch probleem in hun economie.
Ja, maar straks stappen er een paar uit en wint Cruz het op CRUZ-CONTROL.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
is trump favoriet bij de republikeinen?
Let's make the Netherlands great again!!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo een Trump kunnen we in Nederland ook wel gebruiken.
Na een tijdje merk je dat niet meer hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Kraken?
Ik dacht dat het wel chill zou zijn, beetje alles schoonmaken. Maar oke, niet dus
ik hoop op een Democraat als presidentquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, maar straks stappen er een paar uit en wint Cruz het op CRUZ-CONTROL.
Democraat > republikein > clintonquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik hoop op een Democraat als president
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Democraat > republikein > clinton
Precies niks meer buigen voor Europa maar laten zien wie je bent en waar je staat.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Let's make the Netherlands great again!!
Uit bittere ellende maar Sanders.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:42 schreef Paxcon het volgende:
Maar op wie hoop jij als president inso?
waarom dacht ik dat jij republikein wasquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uit bittere ellende maar Sanders.
Ze hebben in VS gewoon aan elk kamp alleen maar idioten.
Je begrijpt toch wel dat wanneer nederland rusland bombardeert we verder geen poot hebben om op te staanquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Precies niks meer buigen voor Europa maar laten zien wie je bent en waar je staat.
Trump had al lang Rusland plat gegooid als Poetin een Amerikaans vliegtuig had laten neerschieten. Rutte lacht het allemaal weg.
Vergeet nooit meer Bush vs Al Gorequote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uit bittere ellende maar Sanders.
Ze hebben in VS gewoon aan elk kamp alleen maar idioten.
Ik zou in VS zwevende stemmer zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
waarom dacht ik dat jij republikein was
Ik lees even die tekstjes bij die kandidaten op NU.nl (...) maar vind die bij die republikeinen echt extreemquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou in VS zwevende stemmer zijn
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Precies niks meer buigen voor Europa maar laten zien wie je bent en waar je staat.
Trump had al lang Rusland plat gegooid als Poetin een Amerikaans vliegtuig had laten neerschieten. Rutte lacht het allemaal weg.
Uiteraard maar dan nog een vliegtuig vol landgenoten laten neerschieten en helemaal niks doen is ook niet juist.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je begrijpt toch wel dat wanneer nederland rusland bombardeert we verder geen poot hebben om op te staan
zelfs amerika kan niet winnen van rusland
Valt wel mee opzichquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik lees even die tekstjes bij die kandidaten op NU.nl (...) maar vind die bij die republikeinen echt extreem
Is altijd zo. Aartsconservatiefquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik lees even die tekstjes bij die kandidaten op NU.nl (...) maar vind die bij die republikeinen echt extreem
Ja wat ? Turken durven tenminste te rellen tegen Rusland..quote:
Je gaat als klein teringland Rusland even bombarderen ofzo? Ben je gek in je hoofdquote:
Turkse krijgsmacht is dan ook een 40-45 keer zo groot als die van Nederland. Wij stellen militair geen drol voorquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja wat ? Turken durven tenminste te rellen tegen Rusland..
wat had je dan verwacht?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Uiteraard maar dan nog een vliegtuig vol landgenoten laten neerschieten en helemaal niks doen is ook niet juist.
doet het slecht in de peilingen binnen de republikeinen lees ikquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Jeb Bush is een vrij degelijke kandidaat.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je gaat als klein teringland Rusland even bombarderen ofzo? Ben je gek in je hoofd
Dus jullie hebben er vrede mee dat een land een vliegtuig vol landgenoten neerschiet en de politiek leiders vervolgens niks doen ?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat had je dan verwacht?
dat rutte de troepen mobiliseert en moskou doodleuk gaat binnenvallen?
Republikeinen zijn m.i. totaal kansloos.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:48 schreef Paxcon het volgende:
is er al te voorspellen hoe amerika verdeeld is? wordt het weer een democraat uiteindelijk
en ik zo ver wegquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:47 schreef Paxcon het volgende:
Hee wim lex is in ter apel vandaag, ben nog nooit zo dicht bij hem geweest denk ik
Jaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Dus jullie hebben er vrede mee dat een land een vliegtuig vol landgenoten neerschiet en de politiek leiders vervolgens niks doen ?
Nee we gaan weer lekker met Rusland onderhandelen over het klimaat enzo want er bij horen in de wereld daar gaat het om..
Spannend hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Republikeinen zijn m.i. totaal kansloos.
Dus jij zou als leider van Nederland de klimaattop boycotten omdat je Rusland verdenkt van het neerhalen van MH17?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Dus jullie hebben er vrede mee dat een land een vliegtuig vol landgenoten neerschiet en de politiek leiders vervolgens niks doen ?
Nee we gaan weer lekker met Rusland onderhandelen over het klimaat enzo want er bij horen in de wereld daar gaat het om..
Ben je nog de straat op gegaan tegen een AZC?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Balkenede boog voor Amerika , Rutte laat zich liever diep nemen door Europa.
Waarom ga je überhaupt in op Mikeyquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus jij zou als leider van Nederland de klimaattop boycotten omdat je Rusland verdenkt van het neerhalen van MH17?
Echt Mikey
weet niet zeker want het boeide me niet zoveel maar is het bewezen dat rusland mh17 heeft neergehaald of is dat onderbuikquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus jij zou als leider van Nederland de klimaattop boycotten omdat je Rusland verdenkt van het neerhalen van MH17?
Echt Mikey
Onderbuik.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet niet zeker want het boeide me niet zoveel maar is het bewezen dat rusland mh17 heeft neergehaald of is dat onderbuik
Er is nog niks duidelijkquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet niet zeker want het boeide me niet zoveel maar is het bewezen dat rusland mh17 heeft neergehaald of is dat onderbuik
dacht ik alquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Onderbuik.
Het is een van de mogelijkheden.
Autisten zijn interessantquote:
Ik had er wel een ding van gemaakt en opgeroepen tot boycotten van de Europese unie en de VN ja. Nederland staat altijd maar vooraan om zich te moeien met oorlogen die ontstaan door andere landen uit die organisaties dan mag je best wel wat steun terug verwachten.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt Mikey
Putin zit er sowieso niet persoonlijk achter.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:53 schreef wietparkiet het volgende:
en al zou putin er achter zitten zou hij het 1 nooit toegeven en 2 hij zal het niet express gedaan hebben
Als het Rusland is geweest waren het Russische rebellen. Putin heeft ze niet aangestuurd ofzoquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:53 schreef wietparkiet het volgende:
en al zou putin er achter zitten zou hij het 1 nooit toegeven en 2 hij zal het niet express gedaan hebben
Putin had wel een motief.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:53 schreef wietparkiet het volgende:
dat snap ik ook welquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het Rusland is geweest waren het Russische rebellen. Putin heeft ze niet aangestuurd ofzo
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Putin had wel een motief.
BNN en Paul de Leeeuw gingen oha lekker westers leuk doen met who the fuck is poetin liederen en meer meuk omdat hij tegen homo's is.
Wat schiet je ermee op?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had er wel een ding van gemaakt en opgeroepen tot boycotten van de Europese unie en de VN ja. Nederland staat altijd maar vooraan om zich te moeien met oorlogen die ontstaan door andere landen uit die organisaties dan mag je best wel wat steun terug verwachten.
Nu als een laffe hond je laten aanvallen en vervolgens doen alsof er niks gebeurd is kan toch niet.
godverdomme mickeyquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Putin had wel een motief.
BNN en Paul de Leeeuw gingen oha lekker westers leuk doen met who the fuck is poetin liederen en meer meuk omdat hij tegen homo's is.
En Amerika niet met Irakquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien had EU zich niet met Oekraine moeten bemoeien.
pussy Riot kon voor minder de gevangenis in.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
godverdomme mickey![]()
je denkt toch niet dat putin ook maar een vliegende neuk geeft om wat er hier over hem op tv wordt gezegd
Klopt. Maar wij zijn heel goed in met andere landen bemoeien, ook al deugen die landen hun motieven ook niet en later is het iemand anders zn schuld dat het escaleert.quote:
Pussy Riot kon de gevangenis in omdat ze staatsgevaarlijk werden geacht.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
pussy Riot kon voor minder de gevangenis in.
Pussy riot kwam ook uit rusland en werden gevaarlijk geachtquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
pussy Riot kon voor minder de gevangenis in.
Jammer dat Poetin niet een uitleveringsverzoek heeft ingediend voor Paul de Leeuw.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pussy Riot kon de gevangenis in omdat ze staatsgevaarlijk werden geacht.
Ik vind hem wel sympathiek.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jammer dat Poetin niet een uitleveringsverzoek heeft ingediend voor Paul de Leeuw.
Ik denk dat Poetin geen seconde minder slaapt om Paul de Leeuw.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jammer dat Poetin niet een uitleveringsverzoek heeft ingediend voor Paul de Leeuw.
waarom zou hij?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |