SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Dr.Mikey op 19-01-2016 14:36:33 ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
oh daar deed ik niet aanquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En snachts altidj boeken ophalen bij de releaseWat een tijd
huh zo snel al?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Over kleine 2 weken beginnen de VS verkiezingen.
Genot.
Duurt dat een jaar? Ze zijn toch al met voorverkiezingen bezig nu al maanden?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Over kleine 2 weken beginnen de VS verkiezingen.
Genot.
Hoe voelt dat?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:30 schreef Fera het volgende:
Ik moet elk half jaar even tandsteen laten verwijderen. Het zet bij mij best snel aan.
Ironie Mikey, ironiequote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik weet niet welke pipo al die miskopen in de op had gezet maar even aangepast.
Beetje raar en ongemakkelijk. Maar het doet niet echt pijn of zo. En de laatste keer viel het wel mee, dus was ik sneller klaar.quote:
Heb er even wat jeugdhelden ingezet.quote:
Nu welquote:
Dan hebben ze een drastisch probleem in hun economie.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:36 schreef Paxcon het volgende:
ik lees nu dat trump wil dat moslims amerika niet meer binnen komen, ook niet als toerist
Soms zegt die man wel zinnige dingen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:36 schreef Paxcon het volgende:
ik lees nu dat trump wil dat moslims amerika niet meer binnen komen, ook niet als toerist
Kraken?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje raar en ongemakkelijk. Maar het doet niet echt pijn of zo. En de laatste keer viel het wel mee, dus was ik sneller klaar.
En je mond kan na afloop lekker kraken.
is trump favoriet bij de republikeinen?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan hebben ze een drastisch probleem in hun economie.
Ja, maar straks stappen er een paar uit en wint Cruz het op CRUZ-CONTROL.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
is trump favoriet bij de republikeinen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |