Ja, jij hebt natuurlijk ook weinig energie door je nierproblemen en de dialyse. Voor jou hoop ik echt dat je een nier van iemand kunt krijgen, zodat je weer een beetje een vrij leven krijgt.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:50 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha dat ken ik! Probeer alles eerst zelf en de volgende dag lig ik voor pampus hehe. Fijn dat je een scootmobiel hebt!
Hoop het ook! Eerst op de wachtlijst komen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, jij hebt natuurlijk ook weinig energie door je nierproblemen en de dialyse. Voor jou hoop ik echt dat je een nier van iemand kunt krijgen, zodat je weer een beetje een vrij leven krijgt.
Ik ben ook aan het afvallen. Veel bewegen en gezond eten en drinken.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:36 schreef sararaats het volgende:
Knuffel voor iedereen!
http://www.scootle.nl/sco(...)ds-op-de-scootmobiel
Ik begin last te krijgen met mijn enkels dus moet wel afvallen.
Weet alleen niet goed hoe
Ik wil ook zo'n snelle scootmobiel!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:36 schreef sararaats het volgende:
Knuffel voor iedereen!
http://www.scootle.nl/sco(...)ds-op-de-scootmobiel
Ik begin last te krijgen met mijn enkels dus moet wel afvallen.
Weet alleen niet goed hoe
Om op die lijst te komen, moet je toch eerst nog iets afvallen? Dat lijkt me wel heel motiverend, ik hoop dat het je goed afgaat.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:18 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hoop het ook! Eerst op de wachtlijst komen.
Ik hoop het ook ja!
Naar het schijnt val je af van havermoutpap.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n snelle scootmobiel!
Succes met afvallen. Niet snoepen, geen vette dingen eten. Dan kom je al een heel eind.
Jah, moet nog 10 kilo kwijt dan mag ik de lijst op. Is idd een super motivatie! Het gaat goed. Ben nu 13 kilo kwijt in 6 maand.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Om op die lijst te komen, moet je toch eerst nog iets afvallen? Dat lijkt me wel heel motiverend, ik hoop dat het je goed afgaat.
Dat klinkt gezond, die wraps en havermoutquote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:47 schreef sararaats het volgende:
[..]
Naar het schijnt val je af van havermoutpap.
Snoepen deed ik al niet zoveel. Friet is zo lekker maar tegenwoordig eet ik veel wraps met kip en groenten.
Bedankt voor de tips.
Wat doe je aan beweging?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:47 schreef sararaats het volgende:
[..]
Naar het schijnt val je af van havermoutpap.
Snoepen deed ik al niet zoveel. Friet is zo lekker maar tegenwoordig eet ik veel wraps met kip en groenten.
Bedankt voor de tips.
Goed gedaan!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:47 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jah, moet nog 10 kilo kwijt dan mag ik de lijst op. Is idd een super motivatie! Het gaat goed. Ben nu 13 kilo kwijt in 6 maand.
Niet veel. Af en toe wandelen maar zit al met een zwakke enkel.quote:
Jah mag het gewoon hebben. Wel zonder zout natuurlijk. Maar mijn waardes zijn harstikke goed en doe het ook vandaag omdat alles uitgespoeld is. Ben nu bijna klaar met dialyse.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed gedaan!
Mag jij frietjes eten? Ik mag dat niet i.v.m. de kalium. Frietjes worden gemaakt van rauwe aardappelen.
Ga zwemmen! Doe ik ook. Je zet geen druk op je gewrichten en je verbrand veel.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:51 schreef sararaats het volgende:
[..]
Niet veel. Af en toe wandelen maar zit al met een zwakke enkel.
Maar vanaf nu ga ik meer bewegen met Wii Sports. Arme onderbuur hehe.
Wat goed. Al lijken frietjes zonder zout me niet helemaal je van hetquote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:54 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jah mag het gewoon hebben. Wel zonder zout natuurlijk. Maar mijn waardes zijn harstikke goed en doe het ook vandaag omdat alles uitgespoeld is. Ben nu bijna klaar met dialyse.
Vind het wel prima zonder zout. Als ik het zelf maak gooi ik er wel wat zout over. Jah heerlijk! Eindelijk die gladheid weg.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat goed. Al lijken frietjes zonder zout me niet helemaal je van het
Dus je mag zo lekker naar huis. Het is mooi weer en de zon schijnt.
Wilde ik allang weer doen dus bij deze!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:55 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ga zwemmen! Doe ik ook. Je zet geen druk op je gewrichten en je verbrand veel.
Goed zo! Lekker baantjes gaan zwemmen. Rustig opbouwen! Ik ben begonnen met een half uurtje, doe het nu anderhalf uur. Als mijn afplakpleister het toelaat. ( moet mijn prikgaatjes afplakken mag niet nat worden)quote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:03 schreef sararaats het volgende:
[..]
Wilde ik allang weer doen dus bij deze!
te beginnen bij 25m (1 keer overzwemmen) enz..quote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:45 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Goed zo! Lekker baantjes gaan zwemmen. Rustig opbouwen! Ik ben begonnen met een half uurtje, doe het nu anderhalf uur. Als mijn afplakpleister het toelaat. ( moet mijn prikgaatjes afplakken mag niet nat worden)
Morgen ga ik weer fitnessen. Dat hou ik ongeveer 40 minuten vol haha. Blijkt wel weer hoe goed zwemmen is
haha ja, dat zei de mama ook altijd toen ik mager was. pak maar wat kilo's van mij.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:08 schreef houdjemond het volgende:
En dan slaap je even 12 uur lang![]()
.
Overtollige kilo's mogen jullie bij mij inleveren, ben ook niet zo groot ( 1.58 ) maar woog op m'n dieptepunt 39 kilo, nu rond de 46 meen ik dus kom maar door.
Fijn dat je zo goed geslapen hebt!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:08 schreef houdjemond het volgende:
En dan slaap je even 12 uur lang![]()
.
Overtollige kilo's mogen jullie bij mij inleveren, ben ook niet zo groot ( 1.58 ) maar woog op m'n dieptepunt 39 kilo, nu rond de 46 meen ik dus kom maar door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nja ben nooit dik geweest, maar werkte hiervoor bij de PostNL dus toen was ik gespierd en breed en had bijna een sixpack.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
haha ja, dat zei de mama ook altijd toen ik mager was. pak maar wat kilo's van mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schrik er zelf van eigenlijk![]()
.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |