Als dat zo is, dan kan Sara me dat binnenkort vast wel zelf vertellen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Denk wel dat ze nachtje moet slapen daar, anders is het geen slaaponderzoek toch?
Ben benieuwd hoor, laat maar snel wat horen Sara.
Ik krijg een snurkbeugel. Best wel duur.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Denk wel dat ze nachtje moet slapen daar, anders is het geen slaaponderzoek toch?
Ben benieuwd hoor, laat maar snel wat horen Sara.
Bedoelde het niet verkeerd hoorquote:Op donderdag 21 januari 2016 16:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan kan Sara me dat binnenkort vast wel zelf vertellen.
Ohjeetje, zal eens Googlen want ik ken dat concept niet, maar zullen vast vergoed worden?quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:46 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik krijg een snurkbeugel. Best wel duur.
Ik heb een dikke tong, kleine huig en genetisch bepaald.
Niet vergoed. Da's best kut hoor.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ohjeetje, zal eens Googlen want ik ken dat concept niet, maar zullen vast vergoed worden?
Hoop dat ze het probleem oplossen, en gelukkig is er niks ergers aan de hand, of gaan ze nog verder onderzoeken?
Dat is inderdaad kut met een hoofdletter K, zijn ze erg duur?quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:54 schreef sararaats het volgende:
[..]
Niet vergoed. Da's best kut hoor.
Ik hoopte eigenlijk op een slaaponderzoek maar wie weet gaat het zo beter.
Zo praat ik in het weekend ook wel eens.quote:
Jij ook beterschap natuurlijk!quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ohja, vooral het extra doorduwen als je aangeeft dat het pijn doet lijkt wel een hobby van dokters.
Het klinkt allemaal wat hardhandig maar ik neem aan dat ze met je nieuwe pijninformatie je uiteindelijk beter kunnen helpen.
Mag ik vragen hoeveel mg oxy je slikt? Ik word er dus absoluut niet wazig van, alleen moe, maar dat kan ook aan de narcose-nasleep liggen.
Dank.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:27 schreef caroro het volgende:
En ik las een tof initiatief van Vannelle.
Hoop het voor je!quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:54 schreef sararaats het volgende:
[..]
Niet vergoed. Da's best kut hoor.
Ik hoopte eigenlijk op een slaaponderzoek maar wie weet gaat het zo beter.
Nee hoor! is geen stomme vraag. Ik kan er idd last van krijgen. Als ik bijvoorbeeld teveel natrium en/of kalium in mijn bloed heb voel ik me beroerd. Teveel fosfaat kan ik enorme jeuk van krijgen als dat te hoog is maar heb er gelukkig geen last van!quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:25 schreef vannelle het volgende:
@LPfann: Beterschap!
Voel je lichamelijk ook dat je waardes afwijken of is dat een stomme vraag?
Nee. In een speciale kliniek voor snurken en slaapapneu.quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zo praat ik in het weekend ook wel eens.
Maar serieus: Zwaar kut dat het niet vergoed wordt, dan moet je eigenlijk wel heel zeker weten dat het helpt!
Denk maar zo: Die lui hebben er ervaring mee en weten heel goed wat ze doen.
Die jagen jou of de verzekering echt niet onnodig op kosten.
Én een lekker dagje Antwerpen gehad!![]()
Was je in het Middelheim trouwens?
895?!quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:51 schreef sararaats het volgende:
[..]
Nee. In een speciale kliniek voor snurken en slaapapneu.
www.snurken.be
mja. de beugel kost ¤950 maar is op maat gemaakt.quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
895?!
Die site ziet er heel erg uit als oplichting als ik eerlijk ben en niet als een normale kliniek of ziekenhuis...
Kan aan mij liggen?
Dan hoop ik echt voor je dat hij wat doet...quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
mja. de beugel kost ¤950 maar is op maat gemaakt.
Meis, ga alsjeblieft naar een gewoon ziekenhuis!quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
dan wel. dokters noemen snurken een sociaal probleem en geen medisch.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:00 schreef vannelle het volgende:
En als je naar een ziekenhuis zou gaan die een contract met je verzekeraar heeft, wordt het dan wel vergoed?
Dan zou ik naar een ander ziekenhuis gaan! Want in mijn ziekenhuis (ZGT Hengelo) is een speciale afdeling voor slaapstoornissen en ook als je alleen maar snurkt kun je daar ook gewoon een snurkbeugel vergoedt krijgen!quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:01 schreef sararaats het volgende:
[..]
dan wel. dokters noemen snurken een sociaal probleem en geen medisch.
Wat voor test heb je gekregen precies?quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
Fijn dat je het uitlegt, ik had precies dezelfde vraag nl! En wat zijn die zogenaamde "binders" dan? Wat doen die?quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:50 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hoop het voor je!
[..]
Nee hoor! is geen stomme vraag. Ik kan er idd last van krijgen. Als ik bijvoorbeeld teveel natrium en/of kalium in mijn bloed heb voel ik me beroerd. Teveel fosfaat kan ik enorme jeuk van krijgen als dat te hoog is maar heb er gelukkig geen last van!
Dat klinkt idd als een pijnlijk onderzoek, maar wel erg nuttig. Ik hoop dat je snel weer op je "oude" niveau bent!quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:14 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hoe meer hoe beter.
Met mij gaat het momenteel aardig minder maar ik weet tenminste waar het van komt.
Ben maandag dus bij het wervelkolomcentrum geweest en heb daar ook lichamelijk onderzoek gehad.
Oftewel: Houdingen proberen aan te nemen die je normaal probeert te voorkomen en dan zeggen waar het precies zeer doet.
En wat ook een goede is: Langdurig en hard drukken op pijnplekken.
Nou, dát stimuleert de zenuwen wel!
Gister dus meer oxy genomen dan voorgeschreven en het was nóg niet goed.
Wel wazig in de kop, daardoor ook weinig gedaan aan mijn goede ideetje maar dat komt wel goed.
Deze extra pijn is verklaarbaar en tijdelijk. Hopelijk binnenkort weer terug op het "oude" niveau.
Fijn dat de operatie van je mede-zieke goed is gegaan. Maar echt balen dat het bij jou zoveel complicaties geeft. En dan ook nog de griep die er overheen komt, het zit echt niet mee nee. Beterschap meisquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Gdvrdmmbalen zeg.
Operatie van mijn mede-zieke is goed gegaan en een stuk voorspoediger als bij mij. Maargoed ik heb mezelf maar omgedoopt tot queen complicatie,
want wie is er uiteraard snot verkouden omdat griep heerst, juist,moi.blijf mooi in bed met vitamine bruistabletten en lekker veel slaap.
zoiets jaquote:Op donderdag 21 januari 2016 18:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wat voor test heb je gekregen precies?
Ik lees hier een theelepeltje op je tong?
En nu ga ik met de vraag van Sylvana mee.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Fijn dat je het uitlegt, ik had precies dezelfde vraag nl! En wat zijn die zogenaamde "binders" dan? Wat doen die?
[..]
Dat klinkt idd als een pijnlijk onderzoek, maar wel erg nuttig. Ik hoop dat je snel weer op je "oude" niveau bent!
Tja dat kun je blijven doen. Maar lees mijn reacties eens, ik zou echt een second opinion bij een normaal ziekenhuis vragen hoor. Maar goed, je kunt ook blijven afwachten ja en bijna 1000 euro betalen als dat waarschijnlijk niet eens hoeft...quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:06 schreef sararaats het volgende:
maar goed, ik wacht het gewoon af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |