abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159225366
Een lief-dagboek-topic plek om even te kunnen klagen over je kreupele lijf dat weer eens niet wilde wat jij wilde.

Of het klagen helpt weten we niet, dat kan twee kanten op, maar dat zien we vanzelf wel ;)

Voor diegenen die het kunnen gebruiken. Grtjs uit Belgie.
Werewolf
pi_159225414
@Houdjemond: UWV kan flink lopen baggeren idd. Enorm logge instantie waarvan de afdelingen ook nog eens langs elkaar heen werken.
Ik snap heel goed dat je baalt, succes in je strijd tegen bureaucratie! :*
pi_159225477
Het ziekenfonds liep hier ook behoorlijk te kutten hoor.

Tijdens mijn opname in observatie geen vuiltje aan de lucht. Daarna eraf gegooid, aangevochten. Verloren.

Ik ben arbeidsongeschikt met handicap van 66% maar eer ik bij de juiste instantie was, heeft 10 jaar geduurd.

Ok, het is bij mij niet zo erg als jullie maar wilde het even kwijt.
Werewolf
  † In Memoriam † dinsdag 19 januari 2016 @ 12:51:01 #4
137949 Disana
pi_159225565
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 12:46 schreef sararaats het volgende:

Tijdens mijn opname in observatie geen vuiltje aan de lucht. Daarna eraf gegooid, aangevochten. Verloren.

Ik ben arbeidsongeschikt met handicap van 66% maar eer ik bij de juiste instantie was, heeft 10 jaar geduurd.

Jouw verhaal mag er ook zijn, hoor Sara. We dragen allemaal onze eigen lasten en het topic is ervoor.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 12:52:07 #5
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159225591
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 12:42 schreef vannelle het volgende:
@Houdjemond: UWV kan flink lopen baggeren idd. Enorm logge instantie waarvan de afdelingen ook nog eens langs elkaar heen werken.
Ik snap heel goed dat je baalt, succes in je strijd tegen bureaucratie! :*
Dan kennen ze mij nog niet ~O> , vind het gewoon zo bizar dat het nooit eens normaal kan gaan hier.
Lijkt wel of ik altijd de bijwerkingen, complicaties en alle andere ellende krijg soms, maargoed we gaan gewoon door, dit komt ook wel weer goed.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  dinsdag 19 januari 2016 @ 12:53:46 #6
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159225620
quote:

Tuurlijk mag je het kwijt, daar zijn we voor!

Wel belachelijk dat het zo lang heeft geduurd, is alles nu wel netjes geregeld, en mag ik vragen waarop je bent afgekeurd? :@

Chronisch nieuwsgierig moet ook maar op mijn lijstje :')
-Scorpion_17
pi_159225684
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 12:51 schreef Disana het volgende:

[..]

Jouw verhaal mag er ook zijn, hoor Sara. We dragen allemaal onze eigen lasten en het topic is ervoor.
Ik ben nu bij de juiste instantie en krijg daar een inkomen en tegemoetkoming van.

Er zijn vele rechtzaken rond geweest maar ik moest niet aanwezig zijn.

Natuurlijk zou ik liever terug betaald gaan werken maar dat gaat helaas niet.

Lang leve vrijwilligerswerk. Ik doe al 5 jaar cafetariamedewerker en het gaat goed *O*
Werewolf
  † In Memoriam † dinsdag 19 januari 2016 @ 12:58:42 #8
137949 Disana
pi_159225719
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 12:57 schreef sararaats het volgende:

[..]

Ik ben nu bij de juiste instantie en krijg daar een inkomen en tegemoetkoming van.

Er zijn vele rechtzaken rond geweest maar ik moest niet aanwezig zijn.

Natuurlijk zou ik liever terug betaald gaan werken maar dat gaat helaas niet.

Lang leve vrijwilligerswerk. Ik doe al 5 jaar cafetariamedewerker en het gaat goed *O*
Het gaat helaas niet altijd zoals we graag zouden willen. Maar vijf jaar vrijwilligerswerk vind ik echt heel goed van je.
pi_159225725
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 12:53 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Tuurlijk mag je het kwijt, daar zijn we voor!

Wel belachelijk dat het zo lang heeft geduurd, is alles nu wel netjes geregeld, en mag ik vragen waarop je bent afgekeurd? :@

Chronisch nieuwsgierig moet ook maar op mijn lijstje :')
Zelfstandigheid want planningen maken is een ramp.

Ik heb Non-verbal Learning Disorder en ben hoogsensitief.
Werewolf
  dinsdag 19 januari 2016 @ 13:04:37 #10
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159225826
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 12:59 schreef sararaats het volgende:

[..]

Zelfstandigheid want planningen maken is een ramp.

Ik heb Non-verbal Learning Disorder en ben hoogsensitief.
Oeh lastig, fijn dat je nu de goede instantie hebt, en knap van je vrijwilligerswerk hoor! ^O^
Heb je ook begeleiding nodig dan of ben je verder wel helemaal zelfstandig?

* bedoelde qua wonen en huishouden. Typ een beetje scheef :')
-Scorpion_17
pi_159225861
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 13:04 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Oeh lastig, fijn dat je nu de goede instantie hebt, en knap van je vrijwilligerswerk hoor! ^O^
Heb je ook begeleiding nodig dan of ben je verder wel helemaal zelfstandig?
Ik heb hulp in het huishouden voor grote taken zoals poetsen enz..

Ben ik heel blij mee. Verder gaat het wel om zelfstandig te zijn. Ik kan redelijk koken en experimenteer met kruiden maar let toch op mijn maag hehe.
Werewolf
pi_159226478
quote:
Laten we maar niet aan vergelijkingen gaan doen. ;)
Ieder mens is anders, ervaart dingen anders en gaat er anders mee om.
Dus ik vind dat wat dat betreft iedereen het recht heeft om eens lekker van zich af te typen. :*

Wel fijn dat het al 5!! jaar goed gaat met je vrijwilligerswerk. ^O^
Altijd goed om een nuttige invulling van je dag te hebben en dat doe je goed! :Y
pi_159231955
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 13:30 schreef vannelle het volgende:

[..]

Laten we maar niet aan vergelijkingen gaan doen. ;)
Ieder mens is anders, ervaart dingen anders en gaat er anders mee om.
Dus ik vind dat wat dat betreft iedereen het recht heeft om eens lekker van zich af te typen. :*

Wel fijn dat het al 5!! jaar goed gaat met je vrijwilligerswerk. ^O^
Altijd goed om een nuttige invulling van je dag te hebben en dat doe je goed! :Y
via mijn psychotherapeute ben ik daarin gerold hehe.

ik ga altijd twee dagen per week, soms meer maar dat is als mijn ouders bv op reis zijn.

ik heb geen vaste dag aangezien ik nog psychotherapie heb en op dinsdag komt mijn verzorgende (want zeg nooit poetshulp hehe)
Werewolf
  dinsdag 19 januari 2016 @ 17:34:36 #14
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159232764
Iemand die ik ken van Fok! ondergaat morgenochtend "mijn operatie",heb hem gewezen op dit topic :). Best spannend heb een beetje plaatsvervangende zenuwen :o.
-Scorpion_17
pi_159238409
De week is morgen doormidden.

Ontstoken teennagel, zalf en antibiotica gekregen.

Maar goed, ik ga verder met mijn leven. Ooit wil ik de maan en sterren fotograferen. Ik lees nu hoe dat moet.

Slaapwel voor later.
Werewolf
pi_159239095
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 17:34 schreef houdjemond het volgende:
Iemand die ik ken van Fok! ondergaat morgenochtend "mijn operatie",heb hem gewezen op dit topic :). Best spannend heb een beetje plaatsvervangende zenuwen :o.
Dat kan ik me idd voorstellen, hopelijk gaat het bij diegene goed!

Ik heb vanavond een heel bord pasta als avondeten op. Eindelijk weer normaal avondeten dus _O_
Zonder Meloxicam maar met 8 paracetamol per dag gaat het prima verder qua pijn. Alleen als ze bijna uitgewerkt zijn wat last, maar verder is het goed te doen. Ook gewoon weer in het huishouden bezig geweest vandaag ^O^
  dinsdag 19 januari 2016 @ 21:10:13 #17
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159239498
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 20:59 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dat kan ik me idd voorstellen, hopelijk gaat het bij diegene goed!

Ik heb vanavond een heel bord pasta als avondeten op. Eindelijk weer normaal avondeten dus _O_
Zonder Meloxicam maar met 8 paracetamol per dag gaat het prima verder qua pijn. Alleen als ze bijna uitgewerkt zijn wat last, maar verder is het goed te doen. Ook gewoon weer in het huishouden bezig geweest vandaag ^O^
*O* super! Ben blij voor je dat je weer op de been bent, en nu houden zo he, niet meteen teveel willen doen!
-Scorpion_17
pi_159239877
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 21:10 schreef houdjemond het volgende:

[..]

*O* super! Ben blij voor je dat je weer op de been bent, en nu houden zo he, niet meteen teveel willen doen!
Haha ja dat laatste is nog wel een dingetje :@
  dinsdag 19 januari 2016 @ 22:19:39 #19
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159242412
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 21:18 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Haha ja dat laatste is nog wel een dingetje :@
Herkenbaar, nu ik me beter voel wil ik ook meteen van alles, wou mee boodschapjes doen. Voor ik bij mijn deur was, was ik al kapot :').
Douchen blijft ook een hele onderneming maar oh zo fijn, moet er echt nog even aan toe leren geven.
-Scorpion_17
  dinsdag 19 januari 2016 @ 22:21:12 #20
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159242460
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 22:19 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Herkenbaar, nu ik me beter voel wil ik ook meteen van alles, wou mee boodschapjes doen. Voor ik bij mijn deur was, was ik al kapot :').
Douchen blijft ook een hele onderneming maar oh zo fijn, moet er echt nog even aan toe leren geven.
Ik hoop dat het geen vervelende vraag is, omdat je nog zo bezig bent met je herstel, maar wanneer weet je nou of deze operatie succesvol is geweest?
The love you take is equal to the love you make.
pi_159242624
Fijn Sylvana! Maar idd, rustig aan opbouwen hoor!

En ik las een tof initiatief van Vannelle ^O^ . Ik las zelf alles wat los en vast zat vroeger, maar je raad het al, al mn concentratie is weg. Zelfs een bouqetreeks gevalletje is al teveel gevraagd voor mijn oxybrein.

Was vandaag in het ziekenhuis, ben direct op de voorrangslijst gezet om een nieuwe neurostimulator te krijgen. Nu heb ik zenuwwortelstimulatie en de nieuwe word een ruggemergstimulator. Nieuwe inzichten laten zien dat deze vorm van stimulatie bij mensen zoals ik met extreem veel littekenweefsel beter werkt. Ik hoop het van harte!
Gelijk maar weer langs anesthesie geweest, mn vorige inschrijving was net verlopen.

O en sararaats succes met je ontstoken teen! En idd niet gaan vergelijken hoor!
pi_159243849
Ik kan de antibiotica morgen pas innemen omdat de apotheek al dicht was.

Maar goed, ergens hoop ik dat het hiermee verholpen is anders wordt erin gesneden.

Ik moet baden in een baddeke met javel. Dus geen lange broek anders troubles.

Ik heb daarbovenop nog een snotvalling :'(

[ Bericht 12% gewijzigd door Pinnenmutske op 19-01-2016 23:11:15 ]
Werewolf
  dinsdag 19 januari 2016 @ 23:21:04 #23
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159244373
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 22:21 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik hoop dat het geen vervelende vraag is, omdat je nog zo bezig bent met je herstel, maar wanneer weet je nou of deze operatie succesvol is geweest?
De operatie zelf is goed gegaan, en tot nu toe geen opvlammingen gehad van mijn alvleesklier die ik bijna dagelijks had, dus ik merk het verschil nu al *O*
-Scorpion_17
  dinsdag 19 januari 2016 @ 23:22:31 #24
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159244420
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 22:27 schreef caroro het volgende:
Fijn Sylvana! Maar idd, rustig aan opbouwen hoor!

En ik las een tof initiatief van Vannelle ^O^ . Ik las zelf alles wat los en vast zat vroeger, maar je raad het al, al mn concentratie is weg. Zelfs een bouqetreeks gevalletje is al teveel gevraagd voor mijn oxybrein.

Was vandaag in het ziekenhuis, ben direct op de voorrangslijst gezet om een nieuwe neurostimulator te krijgen. Nu heb ik zenuwwortelstimulatie en de nieuwe word een ruggemergstimulator. Nieuwe inzichten laten zien dat deze vorm van stimulatie bij mensen zoals ik met extreem veel littekenweefsel beter werkt. Ik hoop het van harte!
Gelijk maar weer langs anesthesie geweest, mn vorige inschrijving was net verlopen.

O en sararaats succes met je ontstoken teen! En idd niet gaan vergelijken hoor!
Hoppa dat is nog eens nieuws *O* hartstikke goed dat je voorrang krijgt nu, hoop dat je snel terecht kan!
-Scorpion_17
  dinsdag 19 januari 2016 @ 23:25:10 #25
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159244503
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 23:21 schreef houdjemond het volgende:

[..]

De operatie zelf is goed gegaan, en tot nu toe geen opvlammingen gehad van mijn alvleesklier die ik bijna dagelijks had, dus ik merk het verschil nu al *O*
^O^
The love you take is equal to the love you make.
pi_159244653
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 23:21 schreef houdjemond het volgende:

[..]

^O^ herstel maar goed en doe het rustig aan.
Werewolf
  woensdag 20 januari 2016 @ 05:24:30 #27
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159247056
Moet mijn wond alleen nog even trainen, hele avond en nacht niks aan de hand, slaap ik lekker, 5 uur, *splut* tot groot vermaak van mijn katten weer in de running met tape en gaas.
De rest ziet er goed uit en een deel is al aan het vervellen/korstjes laten los, geneest netjes dus O+

* houdjemond is opgelucht wat dat betreft.
-Scorpion_17
  woensdag 20 januari 2016 @ 10:17:42 #28
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159249003
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 05:24 schreef houdjemond het volgende:
Moet mijn wond alleen nog even trainen, hele avond en nacht niks aan de hand, slaap ik lekker, 5 uur, *splut* tot groot vermaak van mijn katten weer in de running met tape en gaas.
De rest ziet er goed uit en een deel is al aan het vervellen/korstjes laten los, geneest netjes dus O+

gelukkig!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159249100
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 05:24 schreef houdjemond het volgende:

^O^

Hier alles rustig. Ik heb goed geslapen want de laatste tijd ging het mis.
Werewolf
  woensdag 20 januari 2016 @ 12:51:37 #30
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159252036
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 10:17 schreef LPFAN het volgende:

[..]

gelukkig!
Alleen die jeuk :X }:| . Maar is een goed teken zei de huisarts.

Hoe is het met jou? :*
-Scorpion_17
  woensdag 20 januari 2016 @ 12:53:41 #31
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159252073
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 12:51 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Alleen die jeuk :X }:| . Maar is een goed teken zei de huisarts.

Hoe is het met jou? :*
Jah, teken dat het geneest ;)

Bij mij gaat alles zijn gangetje. Dialyses gaan goed. Voel me ook wel prima. Had de laatste weken enorm last van maagzuur maar mijn medicijnen zijn verhoogd en sindsdien gelukkig geen last meer. Wel nog steeds vieze talgbulten in mijn oksels zitten :r
  woensdag 20 januari 2016 @ 12:56:09 #32
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159252133
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 12:53 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Jah, teken dat het geneest ;)

Bij mij gaat alles zijn gangetje. Dialyses gaan goed. Voel me ook wel prima. Had de laatste weken enorm last van maagzuur maar mijn medicijnen zijn verhoogd en sindsdien gelukkig geen last meer. Wel nog steeds vieze talgbulten in mijn oksels zitten :r
Maagzuur, the horror :(! Fijn dat het verder beter gaat met je O+ .

Doen die bulten ook pijn of zijn ze gewoon irritant? Misschien kan je ze steriel doorprikken of is dat juist af te raden gezien infecties?
-Scorpion_17
  woensdag 20 januari 2016 @ 12:59:50 #33
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159252226
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 12:56 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Maagzuur, the horror :(! Fijn dat het verder beter gaat met je O+ .

Doen die bulten ook pijn of zijn ze gewoon irritant? Misschien kan je ze steriel doorprikken of is dat juist af te raden gezien infecties?
Heb er gelukkig geen last van, alleen het is idd zeer irritant. Wil ook graag scheren maar durf niet echt haha ;p Dokter wou eerst afwachten of mijn lichaam het zelf zou opruimen. Zelf doorprikken mag niet door infectiegevaar idd. Morgen maar ff weer overleggen.
  woensdag 20 januari 2016 @ 13:04:58 #34
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159252371
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 12:59 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Heb er gelukkig geen last van, alleen het is idd zeer irritant. Wil ook graag scheren maar durf niet echt haha ;p Dokter wou eerst afwachten of mijn lichaam het zelf zou opruimen. Zelf doorprikken mag niet door infectiegevaar idd. Morgen maar ff weer overleggen.
Hopelijk ben je er snel vanaf inderdaad, niet kunnen scheren van mijn oksels vond ik ook een van mijn grootste ergenissen in het begin toen ik helemaal niks kon, brrrr, lag al de hele dag te meuren in bedje :').

Ben benieuwd hoe de operatie is gegaan van die jongen die ik ook heb gehad, maar uit ervaring weet ik dat ik hem de komende paar dagen niet hoor, wel spannend.

Vandaag ga ik proberen met mams naar mijn brievenbus te lopen ( woon 3 hoog dus bussen zijn beneden) want moet toch een beetje bewegen. *O*
-Scorpion_17
  woensdag 20 januari 2016 @ 13:06:16 #35
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159252403
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 13:04 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Hopelijk ben je er snel vanaf inderdaad, niet kunnen scheren van mijn oksels vond ik ook een van mijn grootste ergenissen in het begin toen ik helemaal niks kon, brrrr, lag al de hele dag te meuren in bedje :').

Ben benieuwd hoe de operatie is gegaan van die jongen die ik ook heb gehad, maar uit ervaring weet ik dat ik hem de komende paar dagen niet hoor, wel spannend.

Vandaag ga ik proberen met mams naar mijn brievenbus te lopen ( woon 3 hoog dus bussen zijn beneden) want moet toch een beetje bewegen. *O*
Succes! Gaat je vast lukken ;)
pi_159252924
Niet alle helaas maar wat een hoop positieve verhalen vandaag! ^O^
  woensdag 20 januari 2016 @ 13:43:07 #37
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159253282
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 13:26 schreef vannelle het volgende:
Niet alle helaas maar wat een hoop positieve verhalen vandaag! ^O^
Mag ook wel eens een keer toch O+ , hoe is het met jou?
-Scorpion_17
pi_159253995
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 13:43 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Mag ook wel eens een keer toch O+ , hoe is het met jou?
Hoe meer hoe beter. :)

Met mij gaat het momenteel aardig minder maar ik weet tenminste waar het van komt.
Ben maandag dus bij het wervelkolomcentrum geweest en heb daar ook lichamelijk onderzoek gehad.
Oftewel: Houdingen proberen aan te nemen die je normaal probeert te voorkomen en dan zeggen waar het precies zeer doet.
En wat ook een goede is: Langdurig en hard drukken op pijnplekken.
Nou, dát stimuleert de zenuwen wel! :P
Gister dus meer oxy genomen dan voorgeschreven en het was nóg niet goed. :(
Wel wazig in de kop, daardoor ook weinig gedaan aan mijn goede ideetje maar dat komt wel goed. :)

Deze extra pijn is verklaarbaar en tijdelijk. Hopelijk binnenkort weer terug op het "oude" niveau. :)
  woensdag 20 januari 2016 @ 14:23:23 #39
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159254200
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 14:14 schreef vannelle het volgende:

[..]

Met mij gaat het momenteel aardig minder maar ik weet tenminste waar het van komt.
Ben maandag dus bij het wervelkolomcentrum geweest en heb daar ook lichamelijk onderzoek gehad.
Oftewel: Houdingen proberen aan te nemen die je normaal probeert te voorkomen en dan zeggen waar het precies zeer doet.
Wel wazig in de kop, daardoor ook weinig gedaan aan mijn goede ideetje maar dat komt wel goed. :)

Deze extra pijn is verklaarbaar en tijdelijk. Hopelijk binnenkort weer terug op het "oude" niveau. :)
Hoop het ook voor je!
  woensdag 20 januari 2016 @ 16:31:08 #40
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159257875
quote:

[..]

Ohja, vooral het extra doorduwen als je aangeeft dat het pijn doet lijkt wel een hobby van dokters.

Het klinkt allemaal wat hardhandig maar ik neem aan dat ze met je nieuwe pijninformatie je uiteindelijk beter kunnen helpen.
Mag ik vragen hoeveel mg oxy je slikt? Ik word er dus absoluut niet wazig van, alleen moe, maar dat kan ook aan de narcose-nasleep liggen.

Hier weer lekker gedouched en naar beneden gelopen en weer terug ( 3 hoog, 6 trappen) ben meteen gesloopt maar het ging wel goed, voel me ook beter nu ik weet dat ik weer wat meer kan *O*.
Vanavond lekker makkelijk een bakje soep met broodje, ben best trots en blij met vandaag.
Mijn mams moest naar de internist vanwege haar diabetes ( type 1 lada) en haar waarden waren ook goed en zelfs gedaald!
-Scorpion_17
  woensdag 20 januari 2016 @ 16:42:42 #41
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159258251
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 16:31 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ohja, vooral het extra doorduwen als je aangeeft dat het pijn doet lijkt wel een hobby van dokters.

Het klinkt allemaal wat hardhandig maar ik neem aan dat ze met je nieuwe pijninformatie je uiteindelijk beter kunnen helpen.
Mag ik vragen hoeveel mg oxy je slikt? Ik word er dus absoluut niet wazig van, alleen moe, maar dat kan ook aan de narcose-nasleep liggen.

Hier weer lekker gedouched en naar beneden gelopen en weer terug ( 3 hoog, 6 trappen) ben meteen gesloopt maar het ging wel goed, voel me ook beter nu ik weet dat ik weer wat meer kan *O*.
Vanavond lekker makkelijk een bakje soep met broodje, ben best trots en blij met vandaag.
Mijn mams moest naar de internist vanwege haar diabetes ( type 1 lada) en haar waarden waren ook goed en zelfs gedaald!
*O* en een *O* voor je mams!
  donderdag 21 januari 2016 @ 11:15:28 #42
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159276468
Blegh mijn fosfaat is weer eens aan het oplopen... Moet ik nog meer vieze binders eten.
  † In Memoriam † donderdag 21 januari 2016 @ 11:25:21 #43
137949 Disana
pi_159276691
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 11:15 schreef LPFAN het volgende:
Blegh mijn fosfaat is weer eens aan het oplopen... Moet ik nog meer vieze binders eten.
Ah bah, dat is pech voor je.
pi_159278072
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 11:25 schreef Disana het volgende:

[..]

Beterschap!

Vanmiddag om 15:20 is mijn onderzoek. Nu zijn de mama en ik Antwerpen onveilig aan het maken hihi.
Werewolf
  donderdag 21 januari 2016 @ 13:43:08 #45
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159279812
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 11:15 schreef LPFAN het volgende:
Gdvrdmm :( balen zeg.

Operatie van mijn mede-zieke is goed gegaan en een stuk voorspoediger als bij mij :'). Maargoed ik heb mezelf maar omgedoopt tot queen complicatie,
want wie is er uiteraard snot verkouden omdat griep heerst, juist,moi. -O- blijf mooi in bed met vitamine bruistabletten en lekker veel slaap.
-Scorpion_17
  donderdag 21 januari 2016 @ 15:56:24 #46
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159283003
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 11:25 schreef Disana het volgende:

[..]

Jah die dingen zijn viessssss :P maar goed heb het vaker gehad. Waarschijnlijk ben ik er gewoon 1 of meerdere keren 1 vergeten ofzo en is het volgende maand weer goed.
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 13:43 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Operatie van mijn mede-zieke is goed gegaan en een stuk voorspoediger als bij mij :'). Maargoed ik heb mezelf maar omgedoopt tot queen complicatie,
want wie is er uiteraard snot verkouden omdat griep heerst, juist,moi. -O- blijf mooi in bed met vitamine bruistabletten en lekker veel slaap.
Beterschap!! lekker alles tegelijk dus :(
  † In Memoriam † donderdag 21 januari 2016 @ 16:10:39 #47
137949 Disana
pi_159283332
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 12:27 schreef sararaats het volgende:

[..]

Beterschap!

Vanmiddag om 15:20 is mijn onderzoek. Nu zijn de mama en ik Antwerpen onveilig aan het maken hihi.
Ik hoop dat het onderzoek goed is verlopen.
  donderdag 21 januari 2016 @ 16:14:42 #48
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159283437
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 16:10 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik hoop dat het onderzoek goed is verlopen.
Denk wel dat ze nachtje moet slapen daar, anders is het geen slaaponderzoek toch?
Ben benieuwd hoor, laat maar snel wat horen Sara.
-Scorpion_17
  donderdag 21 januari 2016 @ 16:16:29 #49
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159283481
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 15:56 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Jah die dingen zijn viessssss :P maar goed heb het vaker gehad. Waarschijnlijk ben ik er gewoon 1 of meerdere keren 1 vergeten ofzo en is het volgende maand weer goed.

[..]

Beterschap!! lekker alles tegelijk dus :(
Achja kan er ook nog wel bij.. uwv is geregeld eindelijk dus ik krijg geld voor het ziek in bed hangen *O*

Wel weer beetje gerommeld in huis omdat alleen maar liggen en hangen ook niet bevorderlijk is, maar kost me echt teveel energie vandaag, bleh.
-Scorpion_17
  donderdag 21 januari 2016 @ 16:29:26 #50
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159283851
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 16:16 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Achja kan er ook nog wel bij.. uwv is geregeld eindelijk dus ik krijg geld voor het ziek in bed hangen *O*

Wel weer beetje gerommeld in huis omdat alleen maar liggen en hangen ook niet bevorderlijk is, maar kost me echt teveel energie vandaag, bleh.
Lekker dan in bed blijven ;)
  † In Memoriam † donderdag 21 januari 2016 @ 16:38:06 #51
137949 Disana
pi_159284129
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 16:14 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Denk wel dat ze nachtje moet slapen daar, anders is het geen slaaponderzoek toch?
Als dat zo is, dan kan Sara me dat binnenkort vast wel zelf vertellen.
pi_159284336
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 16:14 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ik krijg een snurkbeugel. Best wel duur.

Ik heb een dikke tong, kleine huig en genetisch bepaald.
Werewolf
  donderdag 21 januari 2016 @ 16:46:38 #53
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159284348
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 16:38 schreef Disana het volgende:

[..]

Als dat zo is, dan kan Sara me dat binnenkort vast wel zelf vertellen.
Bedoelde het niet verkeerd hoor :@ maar stond mij bij dat ze echt een slaaponderzoek kreeg.
Maar je hebt gelijk, zij weet het uiteraard beter als dat ik doe, trok gewoon een in mijn ogen logische conclusie, misschien wat te voorbarig, als dat zo is; sorry.

See; te voorbarig, sorry sorry sorry.
-Scorpion_17
  donderdag 21 januari 2016 @ 16:51:24 #54
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159284470
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 16:46 schreef sararaats het volgende:

[..]

Ik krijg een snurkbeugel. Best wel duur.

Ik heb een dikke tong, kleine huig en genetisch bepaald.
Ohjeetje, zal eens Googlen want ik ken dat concept niet, maar zullen vast vergoed worden?
Hoop dat ze het probleem oplossen, en gelukkig is er niks ergers aan de hand, of gaan ze nog verder onderzoeken?
-Scorpion_17
pi_159284546
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 16:51 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ohjeetje, zal eens Googlen want ik ken dat concept niet, maar zullen vast vergoed worden?
Hoop dat ze het probleem oplossen, en gelukkig is er niks ergers aan de hand, of gaan ze nog verder onderzoeken?
Niet vergoed. Da's best kut hoor.

Ik hoopte eigenlijk op een slaaponderzoek maar wie weet gaat het zo beter.
Werewolf
  donderdag 21 januari 2016 @ 17:00:58 #56
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159284695
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 16:54 schreef sararaats het volgende:

[..]

Dat is inderdaad kut met een hoofdletter K, zijn ze erg duur?

Ik dacht dus ook dat je een slaaponderzoek zou krijgen, nogmaals sorry voor mijn snelle conclusie, misschien kan je een second opinion vragen als je je er niet goed bij voelt?
-Scorpion_17
pi_159285016
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 16:46 schreef sararaats het volgende:

Ik heb een dikke tong,
Zo praat ik in het weekend ook wel eens. :+

Maar serieus: Zwaar kut dat het niet vergoed wordt, dan moet je eigenlijk wel heel zeker weten dat het helpt!
Denk maar zo: Die lui hebben er ervaring mee en weten heel goed wat ze doen.
Die jagen jou of de verzekering echt niet onnodig op kosten. ;)

Én een lekker dagje Antwerpen gehad! ^O^
Was je in het Middelheim trouwens?
pi_159285235
@LPfann: Beterschap!
Voel je lichamelijk ook dat je waardes afwijken of is dat een stomme vraag? :@

quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 16:31 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Jij ook beterschap natuurlijk!
En wat fijn dat het met UWV eindelijk geregeld is, heb je die zorgen/moeilijkheden er iig niet meer bij. :)

Dat extra doorduwen zal wel nuttig zijn, het moet maar.
Ik heb er vrijwel alles voor over om wat mobieler te worden.
Bovendien ken ik onderzoeken die véél pijnlijker zijn, moet je "discografie" maar eens opzoeken. }:|

Momenteel heb ik 2x20mg oxy verlengde afgifte waar ik paracetamol bij mag slikken.
Schijnt elkaar te versterken maar het is absoluut onvoldoende.
Ik wóu dat ik er moe van werd, ik slaap nu maar een uurtje of 3 per nacht met af en toe een grote inhaalactie. :P
Heeft niet persé met mijn zenuwen en uitstraling te maken maar wel gedeeltelijk.
Paar maand geleden ook al tegen de HA gezegd maar die wil er niks aan doen, volgende week toch maar eens terug daar heen en eens met de vuist op tafel slaan. Dit is belachelijk.

Gister bijvoorbeeld in totaal 8x5mg melatonine geslikt en nóg niet kunnen slapen.
Kun je goed sjagga van worden..... }:|
pi_159285394
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 22:27 schreef caroro het volgende:

En ik las een tof initiatief van Vannelle ^O^ .
Dank. :)
En het begin is er.

Voor degenen die het gemist hebben:
Veel mensen hier hebben meer vrije tijd dan ze in kunnen vullen waardoor de dagen ontzettend lang lijken te zijn.
Nu had ik bedacht om onderling een leensysteem op te zetten voor dvd's, boeken en eigenlijk alles wat je maar kunt bedenken.

Wie hier meer over wil weten kan mij een PM sturen waarin ik het verder uitleg, dan blijft dit forum verder ontopic. :)
  donderdag 21 januari 2016 @ 17:50:08 #60
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159285729
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 16:54 schreef sararaats het volgende:

[..]

Hoop het voor je!
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 17:25 schreef vannelle het volgende:
@LPfann: Beterschap!
Voel je lichamelijk ook dat je waardes afwijken of is dat een stomme vraag?
Nee hoor! is geen stomme vraag. Ik kan er idd last van krijgen. Als ik bijvoorbeeld teveel natrium en/of kalium in mijn bloed heb voel ik me beroerd. Teveel fosfaat kan ik enorme jeuk van krijgen als dat te hoog is maar heb er gelukkig geen last van!
pi_159285747
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 17:12 schreef vannelle het volgende:

[..]

Zo praat ik in het weekend ook wel eens. :+

Maar serieus: Zwaar kut dat het niet vergoed wordt, dan moet je eigenlijk wel heel zeker weten dat het helpt!
Denk maar zo: Die lui hebben er ervaring mee en weten heel goed wat ze doen.
Die jagen jou of de verzekering echt niet onnodig op kosten. ;)

Én een lekker dagje Antwerpen gehad! ^O^
Was je in het Middelheim trouwens?
Nee. In een speciale kliniek voor snurken en slaapapneu.

www.snurken.be
Werewolf
  donderdag 21 januari 2016 @ 17:54:37 #62
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159285808
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 17:51 schreef sararaats het volgende:

[..]

Nee. In een speciale kliniek voor snurken en slaapapneu.

www.snurken.be
895?!
Die site ziet er heel erg uit als oplichting als ik eerlijk ben en niet als een normale kliniek of ziekenhuis...
Kan aan mij liggen?
-Scorpion_17
pi_159285863
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 17:54 schreef houdjemond het volgende:

[..]

895?!
Die site ziet er heel erg uit als oplichting als ik eerlijk ben en niet als een normale kliniek of ziekenhuis...
Kan aan mij liggen?
mja. de beugel kost ¤950 maar is op maat gemaakt.
Werewolf
  donderdag 21 januari 2016 @ 17:59:58 #64
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159285922
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 17:57 schreef sararaats het volgende:

[..]

Dan hoop ik echt voor je dat hij wat doet...
pi_159285925
En als je naar een ziekenhuis zou gaan die een contract met je verzekeraar heeft, wordt het dan wel vergoed?
pi_159285949
quote:

[..]

Meis, ga alsjeblieft naar een gewoon ziekenhuis!
Ik heb pas ook een slaaponderzoek gehad ( 1 nacht slapen in zkh aan apparatuur) en een slaapscopie (onder narcose slapen)
Daarna is bij mij ook slaapapneu geconstateerd. Omdat tijdens de slaapscopie bleek dat mijn keelamandelen erg groot zijn en de keel blokkeren, zijn die nu dus in eerste instantie verwijderd. Over een tijdje krijg ik dan weer een slaaponderzoek. Als dan blijkt dat dit geen effect heeft, dan krijg ik ook een speciale beugel. En die wordt gewoon vergoed!
Dus ik zou je echt laten verwijzen naar een normaal ziekenhuis hoor!
pi_159285950
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 18:00 schreef vannelle het volgende:
En als je naar een ziekenhuis zou gaan die een contract met je verzekeraar heeft, wordt het dan wel vergoed?
dan wel. dokters noemen snurken een sociaal probleem en geen medisch.
Werewolf
pi_159285983
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 18:01 schreef sararaats het volgende:

[..]

dan wel. dokters noemen snurken een sociaal probleem en geen medisch.
Dan zou ik naar een ander ziekenhuis gaan! Want in mijn ziekenhuis (ZGT Hengelo) is een speciale afdeling voor slaapstoornissen en ook als je alleen maar snurkt kun je daar ook gewoon een snurkbeugel vergoedt krijgen!
  donderdag 21 januari 2016 @ 18:03:25 #69
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159286004
quote:

[..]

Wat voor test heb je gekregen precies?
Ik lees hier een theelepeltje op je tong?
-Scorpion_17
pi_159286010
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 17:50 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Hoop het voor je!

[..]

Nee hoor! is geen stomme vraag. Ik kan er idd last van krijgen. Als ik bijvoorbeeld teveel natrium en/of kalium in mijn bloed heb voel ik me beroerd. Teveel fosfaat kan ik enorme jeuk van krijgen als dat te hoog is maar heb er gelukkig geen last van!
Fijn dat je het uitlegt, ik had precies dezelfde vraag nl! En wat zijn die zogenaamde "binders" dan? Wat doen die?

quote:

[..]

Dat klinkt idd als een pijnlijk onderzoek, maar wel erg nuttig. Ik hoop dat je snel weer op je "oude" niveau bent!

quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 13:43 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Fijn dat de operatie van je mede-zieke goed is gegaan. Maar echt balen dat het bij jou zoveel complicaties geeft. En dan ook nog de griep die er overheen komt, het zit echt niet mee nee. Beterschap meis :*
Wel fijn dat het UWV geregeld is en de waardes van je moeder goed waren! ^O^
pi_159286047
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 18:03 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Wat voor test heb je gekregen precies?
Ik lees hier een theelepeltje op je tong?
zoiets ja
Werewolf
pi_159286062
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 18:03 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Fijn dat je het uitlegt, ik had precies dezelfde vraag nl! En wat zijn die zogenaamde "binders" dan? Wat doen die?

[..]

Dat klinkt idd als een pijnlijk onderzoek, maar wel erg nuttig. Ik hoop dat je snel weer op je "oude" niveau bent!
En nu ga ik met de vraag van Sylvana mee. :)

Enneuh.... "oude vertrouwde" niveau bijna bereikt. :)
Alleen is mijn voet zo dik dat ik in geen enkele schoen pas, dan maar op sloffen naar buiten.
pi_159286084
maar goed, ik wacht het gewoon af.
Werewolf
pi_159286128
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 18:06 schreef sararaats het volgende:
maar goed, ik wacht het gewoon af.
Tja dat kun je blijven doen. Maar lees mijn reacties eens, ik zou echt een second opinion bij een normaal ziekenhuis vragen hoor. Maar goed, je kunt ook blijven afwachten ja en bijna 1000 euro betalen als dat waarschijnlijk niet eens hoeft...
Ik bedoel het niet gemeen hoor, maar ik snap gewoon niet waarom je naar zo'n kliniek gaat en het zelf gaat betalen als je ook naar een gewoon ziekenhuis kunt waar het vergoed wordt...
  donderdag 21 januari 2016 @ 18:10:11 #75
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159286160
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 18:05 schreef sararaats het volgende:

[..]

zoiets ja
Vertel eens als je wilt?
Theelepeltje op iemands tong leggen en dan een beugel van 1000 euro aansmeren klinkt als oplichterij deluxe.
-Scorpion_17
pi_159286175
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 18:08 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Tja dat kun je blijven doen. Maar lees mijn reacties eens, ik zou echt een second opinion bij een normaal ziekenhuis vragen hoor. Maar goed, je kunt ook blijven afwachten ja en bijna 1000 euro betalen als dat waarschijnlijk niet eens hoeft...
Ik bedoel het niet gemeen hoor, maar ik snap gewoon niet waarom je naar zo'n kliniek gaat en het zelf gaat betalen als je ook naar een gewoon ziekenhuis kunt waar het vergoed wordt...
ik overweeg om nog een bijkomend onderzoek te laten doen want ben niet gerust hehe.

ik deed de slaaptest en deze mensen belden voor een afspraak.
Werewolf
  donderdag 21 januari 2016 @ 18:10:51 #77
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159286179
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 18:03 schreef Sylvana het volgende:

[..]

quote:
Op donderdag 21 januari 2016 18:05 schreef vannelle het volgende:[/b]

[..]

Fosfaat ( of fosfor) verwerken je nieren ook. Mijne doen dit niet meer en daarom moet ik die binders eten. Deze binders zijn kauwtabletten en moet ik innemen elke keer als ik wat eet. Fosfaat zit namelijk in eten. Doordat ik het bij mijn eten inneem bind het fosfaat zich aan dat kauwtablet en komt dan met de ontlasting mee naar buiten.
pi_159286188
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 18:05 schreef vannelle het volgende:

[..]

Enneuh.... "oude vertrouwde" niveau bijna bereikt. :)
Alleen is mijn voet zo dik dat ik in geen enkele schoen pas, dan maar op sloffen naar buiten.
Fijn dat je bijna op je oude niveau weer bent, maar vervelend van je voet nog! Hopelijk is die ook weer snel gewoon. Sterkte ermee!

Hier gaat het qua eten wel goed, eet al weer 2 dagen gewoon ipv ijs/vla *O*
Natuurlijk hou ik er nog wel rekening mee dat het makkelijk te eten is en zacht is. Dus heb pasta en zuurkoolstamppot gegeten. En brood eet ik met smeerbare dingen als smeerkaas en paturain. Maar iig fijn om weer normaal te kunnen eten.
Ik ben alleen vandaag wel even teruggefloten door mn lichaam, toch de afgelopen 2 dagen weer iets te druk bezig geweest. Dus vandaag tot 15 uur geslapen :@
Het scheelt dat ik deze week ook nog een lege agenda heb gehouden, dus toch nog maar ff rustig aan doen ;)
  donderdag 21 januari 2016 @ 18:11:16 #79
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159286191
Succes trouwens met je onderzoek vannelle!
pi_159286206
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 18:10 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Vertel eens als je wilt?
Theelepeltje op iemands tong leggen en dan een beugel van 1000 euro aansmeren klinkt als oplichterij deluxe.
ik heb een tijdje geleden een slaaptest ingevuld. gewoon een klein onderzoek gehad ivm snurken.
Werewolf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')